Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Binge-watching u českých konzumentů profesionálního videoobsahu
Pavlíčková, Marta ; Lipková, Helena (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje binge-watchingu, tedy sledování více epizod téhož pořadu naráz, mezi českými diváky. Cílem práce je popsat, jaké dopady na každodenní život toto chování má. Teoretická část práce konceptualizuje binge-watching s ohledem na historický vývoj diváckých preferencí a návyků s důrazem na roli technologického vývoje a inovací. Je zde charakterizován také způsob poskytování audiovizuálního obsahu, který vybízí k nepřerušovanému sledování, což jsou služby video on demand neboli video na vyžádání. Tato práce tak přináší teoretický rámec k této problematice, postavený na aktuálních studiích. V praktické části práce je představen kvalitativní výzkum, který byl proveden formou focus group, a jeho výsledky.
Vliv sebeměření na motivaci k pohybovým aktivitám a chování skupiny
Pavlíčková, Marta ; Fiala, Jakub (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o sebeměření (self-tracking), tedy praxi sběru, zaznamenávání a vyhodnocování dat o sobě samém pomocí digitálních technologií. Cílem práce je popsat uživatelskou zkušenost se sebeměřením a dopady na motivaci k pohybovým aktivitám a chování ve skupině. Teoretická část přináší vhled do sociálně-psychologické stránky problematiky a charakteristiku konkrétního sebeměřícího zařízení značky Fitbit, včetně jeho mobilní aplikace. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumu. Tento výzkum byl realizován formou strukturovaných rozhovorů se skupinou šesti osob, které provádějí sebeměření právě pomocí zařízení Fitbit.
Vliv sebeměření na motivaci k pohybovým aktivitám a chování skupiny
Pavlíčková, Marta ; Fiala, Jakub (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o sebeměření (self-tracking), tedy praxi sběru, zaznamenávání a vyhodnocování dat o sobě samém pomocí digitálních technologií. Cílem práce je popsat uživatelskou zkušenost se sebeměřením a dopady na motivaci k pohybovým aktivitám a chování ve skupině. Teoretická část přináší vhled do sociálně-psychologické stránky problematiky a charakteristiku konkrétního sebeměřícího zařízení značky Fitbit, včetně jeho mobilní aplikace. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumu. Tento výzkum byl realizován formou strukturovaných rozhovorů se skupinou šesti osob, které provádějí sebeměření právě pomocí zařízení Fitbit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.