Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  začátekpředchozí128 - 137další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací se zaměřením na koupelnová studia
Ezr, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bičík, Petr (oponent)
Hlavním smyslem této diplomové práce je analýza vybraných internetových obchodů vybraných firem se zaměřením na prodejce koupelnového vybavení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá základními aspekty webových eshopů z hlediska využívaných technologií a trendů. Je rozdělena na tyto části: Grafické zpracování a design webových stránek, Viditelnost na internetu, SEO, Komunikace -- informace, Technické řešení, Přístupnost a Eshop. Tyto jednotlivé prvky jsou základem pro vytvoření hodnotící metodiky, pomocí které dojde k zhodnocení vybraných eshopů. Praktická část práce obsahuje samotné hodnocení dle vytvořené metodiky. Je zhodnoceno celkem 11 vybraných eshopů, přičemž jeden eshop je zhodnocen detailním auditem, jedná se o eshop na adrese www.bathshop.cz. Dále jsou všechny výsledky shrnuty a jsou z nich vyvozeny závěry a doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je komplexní srovnání vybraných eshopů vůči eshopu firmy Bathshop s.r.o. a tvorba doporučení na základě srovnání.
Ochrana informací v organizaci
Hodulák, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drtil, Jan (oponent)
Ochrana informací v organizaci je často diskutovanou problematikou současnosti. Tato bakalářská práce nastiňuje problematiku ochrany informací v organizaci konkretizovanou na ekonomický sektor pojišťovnictví. Práce je pro přehlednost rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se nejprve obecně zabývá jednotlivými kroky tvorby bezpečnostní politiky a obsahem nejdůležitějších prvků zajišťující informační bezpečnost. Posléze je práce již přímo zaměřena na oblast pojišťovnictví, kde je podrobně rozebráno, jak je v této oblasti řešena ochrana osobních údajů, jaké údaje klienta pojišťovny shromažďují a jak je s údaji nakládáno. Pro představu je zde také uveden přehled o aktuálním stavu informační bezpečnosti v České republice. Praktická část práce se zabývá srovnáním produktů a služeb, které jsou nabízeny vybranými firmami zaměřujícími se na bezpečnost informací v oblasti pojišťovnictví. Výsledek provedené studie je pak prezentován prostřednictvím grafického přehledu uvedeného v závěru práce.
Analýza trhu mobilních operačních systémů
Frnka, Josef ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Mráz, Ladislav (oponent)
Cílem práce bylo analytické zmapování vybrané části trhu mobilních telefonů, zaměřené na trh tzv. chytrých telefonů s operačním systémem. V úvodní části je uveden teoretický základ práce, ten se skládá z informací o operačních systémech, o původu tzv. chytrých mobilních zařízení, dále jsou zde uvedeny detaily dostupných systémů na trhu. Druhá část je praktická, kde je s využitím informací dostupných z otevřených zdrojů, zanalyzován jak celosvětový, tak evropský trh mobilních operačních systémů. V závěru jsou uvedeny autorovi pohledy do budoucna, založené na výsledcích analýz, zkušenostech a jiných dostupných odborných prognóz.
Optimalizace SEO z hlediska funkce internetových vyhledávačů
Sova, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je popsat problematiku SEO optimalizace z hlediska funkce internetových vyhledávačů. Ve své teoretické části popisuje základní architekturu a funkce vyhledávačů, tj. způsob jakým prochází web, vytváří index a hodnocení pagerank, a v neposlední řadě také to, jakým způsobem vytváří výsledky vyhledávání na dotaz uživatele. V praktické části je pak testováno chování vyhledávačů v praxi, na jehož základě je předneseno několik dílčích návrhů k vylepšení jejich současné funkcionality.
Audit webových stránek internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní postupy a pravidla, které by měl dodržovat každý úspěšný internetový obchod. Cílem práce je sepsat a shromáždit všechna tato důležitá kritéria. Podle těchto kritérií je dále v této práci analyzován konkrétní internetový obchod a jeho konkurenti na trhu a z provedených analýz jsou vyvozeny patřičné závěry. Dále jsou v této práci popsány důležité metody propagace webových stránek a také základy webové analytiky pro internetové obchody. Závěrečná část této práce je věnována konkrétním návrhům na zlepšení internetového obchodu, které by měly mít za přínos příchod nových zákazníků a tím pádem i zvýšení zisků obchodu.
Optimalizace webových stránek
Svačinová, Hana ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem této práce je vytvořit hodnotný text na téma optimalizace webových stránek. Důvodem je nedostatečné množství literatury s touto tematikou na českém trhu, ale především v českém jazyce. Cíl práce je i jejím největším přínosem, neboť může posloužit dalším studentům, ale i ostatním, kdo se o dané téma zajímají. Aby se tak stalo, je práce psaná jazykem čtenářům blízkým, ale zároveň obsahuje nejdůležitější informace pro kvalitní seznámení se s optimalizací webových stránek. Součástí práce je nejen oblíbená SEO optimalizace, ale také funkcionalita a grafika webových stránek a samostatná kapitola je věnována copywritingu. V závěru práce je provedena praktická analýza, jejímž úkolem je zhodnotit současný stav webových stránek právě z hlediska jejich optimalizace.
Audit webových stránek dopravních organizací
Klusák, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá auditem vybraných webových stránek dopravních organizací. Aktuální situace tohoto oboru v národní ekonomice a možný budoucí vývoj je úvodní kapitolou teoretické části práce. Teoretická část seznámí čtenáře s technologickými základy a současnými trendy tvorby webových prezentací. V jejím závěru je navržena metodika následujícího auditu a představen zkoumaný vzorek prezentací. Praktická část obsahuje podrobný audit vybrané prezentace a stručnější audity ostatních stránek. V jejím závěru jsou interpretovány souhrnné výsledky a navrženy kroky vedoucí k odstranění nedostatků. Cílem této práce je zjištění kvality vybraného vzorku webových stránek z vymezeného oboru a vyvození závěrů o jejich významu pro majitele. Cílů práce je dosaženo porovnáním stavu každé prezentace vůči navržené metodice a statistickým vyhodnocením získaných dat. Přínosem práce je představení nejčastějších nedostatků webových prezentací a zhodnocení, nakolik je internetová prezentace významnou součástí portfolia společností z oboru nákladní přepravy a logistiky.
Audit webových stránek prodejců výpočetní techniky
Růžek, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza webových stránek prodejců výpočetní techniky. Po provedené analýze bude následovat vyhodnocení zjištěných výsledků a návrhu správného řešení. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá chováním zákazníků a aspekty kvalitně vytvořených stránek. Jedná se o viditelnost, použitelnost, přístupnost stránek a jejich technické a grafické zpracování. Tyto prvky jsou základem pro sestavení metodiky, pomocí které budou jednotlivé webové stránky analyzovány. Praktická část práce obsahuje detailní audit pěti vybraných internetových stránek, v rámci kterého je zahrnuto i uživatelské testování náhodně vybranými respondenty. Po detailní analýze následuje sumarizace výsledků hodnocení jednotlivých firem. Výstupem diplomové práce je přehled kvality webových prezentací testovaných společností . Hlavním přínosem diplomové práce je celková analýza a konkrétní návrh vylepšení webových stránek prodejců výpočetní techniky.
Analýza konkurenceschopnosti tištěných a elektronických medií
Pilous, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálně diskutovanou otázkou přežití tištěných médií v podmínkách tlaku ze strany nových médií v čele s internetem. Objevujícím se trendem ve vyspělých zemí je klesající čtenost a prodaný náklad tištěných titulů, pokles inzerce a vzrůstající problémy jejich vydavatelů. Práce odpovídá na otázku, zda je viníkem internet, nebo světová hospodářská krize. To jsou dvě nejčastěji jmenované příčiny. Práce čtenáře nejprve seznamuje se současnou situací na trhu s tištěnými a elektronickými tituly. Poté se na sledovanou oblast dívá pomocí analýzy SLEPTE, používané ve strategickém managementu. A konečně, danou problematiku doplňuje o situaci v mezinárodním okolí a zpracovává analýzu očekávání zákazníků. Tato analýza je zpracována formou dotazníkového šetření a pomocí interview se znalcem oblasti. Detailněji je v práci rozpracována technologická část analýzy SLEPTE jako odpověď na sekundární cíl práce. Tím je snaha vyčerpávajícím způsobem zachytit formy publikování zpravodajského obsahu na internetu. Tedy určit, jakými všemi způsoby dostávají vydavatelé svůj obsah ke čtenářům.
Způsoby řešení vybraných oblastí spolupracujících organizací a jejich aplikace v klastru Omnipack
Lukavec, Petr ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Obecným cílem této práce bylo vyjít z teoretických znalostí nejen konceptu klastru, ale i jiných spolupracujících organizací, a využít je k řešení konkrétních, úzce vymezených problémů konkrétního klastru. Důvodem byla snaha přijít s řešením, které bude aplikovatelné a využitelné v konkrétním klastru. K tomu je možné předpokládat, že bude toto řešení využitelné i v klastrech dalších, jelikož klastry nejen v ČR, ale i v celé Evropě, mají mnoho společných rysů. Samotné problémy k řešení vzešly z rozhovorů autora práce se zástupci klastru Omnipack. Jedná se tedy přímo o konkrétní problémy, jejichž řešení je pro tento klastr v současnosti, či do budoucna, důležité, a o jejichž řešení samotní představitelé klastru Omnipack projevili zájem. Následujícím cílem bylo zhodnocení těchto definovaných problémů vzhledem k náročnosti řešení, přínosu jejich dalšího řešení a dalších kritérií. Toto hodnocení bylo základem pro výběr problémů k řešení. U konkrétních vybraných problémů či problému bylo cílem následně hledat existující řešení v literatuře, z příkladů jiných klastrů a rovněž ve výstupech vlastního průzkumu v klastrech. (vlastní průzkum byl proveden u 8 českých klastru a 35 klastrů evropských). V případě nenalezení vhodného řešení bylo cílem navrhnout řešení vlastní. Jako hlavní problém k řešení byl vybrán problém nazvaný jako "hodnocení výkonnosti". Jelikož u daného problému nebylo nalezeno vhodné řešení v literatuře či jiných zdrojích, byl vytvořen vlastní přístup k řešení. Problematická oblast problému "hodnocení výkonnosti" byla popsána takto: "Pro mnoho klastrů je v současné době klíčová podpora z dotací. Po ukončení dotací bude muset klastr svým členům dokázat, že je pro ně užitečný, a že mají důvod jeho fungování dále finančně podporovat." Problém byl řešen z pohledu člena klastru, a řešení se dotýká oblastí hodnocení výkonnosti člena klastru z pohledu člena klastru, dále přínosů klastru jako celku pro člena klastru, přínosů ostatních členů klastru pro konkrétního člena klastru a rovněž role managementu klastru pro využívání těchto výhod z pohledu člena klastru. Řešení tohoto problému je velmi detailní a rozsáhlé, a představuje hlavní autorský přínos práce. Přínos spočívá v přístupu k hodnocení výkonnosti klastru z pohledu člena klastru. Tento přístup není v teoretických pracích k tématu obvykle využíván. Autor navrhuje vlastní koncept pohledu na aktéry a faktory, kteří ovlivňují výkonnost člena klastru. Inovativní je rovněž navržený přístup párového porovnání členů klastru, který přináší nové možnosti v podrobnějším popisu a pochopení klastru ze strany členů i managementu klastru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   začátekpředchozí128 - 137další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.