Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 130 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ERP systemy a jejich přínos pro mezinárodní obchod
Krushelnytskyy, Dmytro ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá ERP systémy. Nejprve popisuje architekturu a jednotlivé komponenty ERP řešení. Jsou vysvětleny základní pojmy týkající se této problematiky. Zmíněny jsou také možné výhody a nevýhody užití a srovnání jednotlivých dodavatelů. V další části je popsán světový a český trhy ERP. Z praktického hlediska práce je zaměřena na zkoumání průběhu procesu implementace ve vybraných společnostech a vlivu ERP na jednotlivé funkční oblasti podniku. V poslední části jsou shrnuty výsledky lirární rešerše a terénního výzkumu. Dále jsou také vymezeny možnosti zlepšení kvality ERP systémů z hlediska potřeb mezinárodních firem.
Využití cloudových služeb na českých vysokých školách
Hleděncová, Adéla ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Diplomová práce s názvem "Využití cloudových služeb na českých vysokých školách" se zabývá srovnáním služeb Office 365 a G Suite a jejich využitím na veřejných vysokých školách v ČR, které je zjišťováno na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje 6 částí. První kapitola představuje pojem "cloud", jeho výhody, nevýhody a členění dle služeb a nasazení. Druhá a třetí část popisuje historii a cenové plány cloudových služeb Microsoftu a Googlu. Vybrané služby z plánů pro vzdělávání jsou popsány a následně porovnány z pohledu škol v rámci čtvrté kapitoly. Pátá část se zabývá zkušenostmi se zaváděním cloudových služeb (Microsoftu či Googlu) na vybraných vysokých školách v ČR s cílem vytipování impulzů, bariér, zkušeností, nápadů a doporučení, které by mohly sloužit pro další vysoké školy a které jsou shrnuty v závěrečné kapitole.
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Plocová, Kristýna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu.
Digitální nomádství
Petráková, Veronika ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Novotná, Blanka (oponent)
Tato práce se zabývá komplexním představením na nového trendu obživy - digitálního nomádství a zkoumá ekonomický aspekt tohoto fenoménu. V teoretické části je digitální nomádství představeno a je zde vysvětleno, jakým způsobem digitální nomádi mohou vydělávat a jaké typy prací nejčastěji vykonávají. Dále jsou zde popsána specifika podnikání na dálku a specifika zaměstnávání vzdálených pracovníků. V praktické části je popsáno a vyhodnoceno dotazníkové šetření, pomocí kterého je zkoumána ekonomická situace českých digitálních nomádů.
Social networks as a Marketing Tool
Letková, Natália ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Elvíra (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, která sociální síť je vhodnější pro online marketing společnosti WELD ZVAR s. r. o.. Předmětem podnikání této společnosti je prodej a servis svářecí techniky a příslušenství. Teoretická část práce popisuje online marketing v současnosti, sociální síť Instagram a Facebook a fungování placených reklam. Praktická část analyzuje vliv míry aktivity profilů zvolené společnosti a její placených reklam na růst fanoušků v porovnání s profily konkurenčních společností. Data sem zpracovala pomoci analýz a statistik dostupných na Facebooku a Instagramu, na základě kterých sem zjistila, že online marketing mnou zvolené společnosti byl efektivnější na Facebooku. Důvodem byla vyšší interakce uživatelů, nižší náklady na jedno prokliknutí a vyšší růst fanoušků po zaplacení reklamy.
Využití Business Intelligence
Doleček, Radek ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na stoupající význam celé problematiky Business Intelligence. Multioborové pojetí práce s podnikovými daty v nejrůznějších odvětvích má v dnešním světě stoupající tendenci a dokáže v mnoha případech, pokud jsou efektivně využívána, zrychlit a zjednodušit práci mnoha řídícím pracovníkům i uživatelům při strategickém rozhodování a řízení podniku. Snahou je také poukázat na bohatství zpracovávaných dat v oblasti retailingu jako ovlivňujících faktorů pro úspěšné řízení v oblasti financí a marketingu. Práce je provázána informacemi, které povedou čtenáře od teoretické části a seznámení se s tématem až po samotný cíl práce, částečně odkrýt bohatství v podnikových datech, nastínit možnosti jejich využití a v neposlední řadě vzbudit zájem čtenáře o dané téma.
Softwarové vybavení malých a středních firem
Hendrych, Tomáš ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Čermáková, Elvíra (oponent)
Diplomová práce se zabývá softwarovým vybavením malých a středních firem. Hlavním cílem prácem je zjistit jaký podnikový software malé a střední podniky používají. Práce je zaměřena na podnikové systémy a aplikační software. Teoretická část se věnuje definici ERP, CRM, SCM systémů a aplikačnímu softwaru různých typů. Analytická část se věnuje investicím do softwarového a ICT vybavení. Praktická je věnována dotazníkovému šetření, jehož hlavním přínosem jsou informace o používaném softwaru v malých a středních podnicích.
Mobilní CRM aplikace v bankovnictví
Drotárová, Ludmila ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Posouzení a návrh rozšíření mobilní aplikace internetového bankovnictví o funkcionality CRM. Návrh obsahující analýzu implementace, návrhové zobrazení, kategorizaci zpráv a odhad finanční a časové náročnosti implementace nového řešení.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Štroffek, Martin ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je nalezení optimální internetové komunikační strategie firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje pojmy marketing, internetový marketing, WWW, optimalizace SEO, reklamu na internetu, sociální sítě. Praktická část na příkladu firmy SOLAR STOP Czech a.s. ukazuje optimalizaci internetové propagace, její porovnání s předchozím stavem a zhodnocení přínosu.
An analysis of the marketing strategy of the corporation TheRoom on the market of escape games
Valková, Pavla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti TheRoom. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategií společnosti podnikající na trhu únikových her. Taktéž zjistit jaké možnosti mají společnosti v danem zábavním odvětví oslovit nových zákazníku a následně vytvoření návrhu a doporučení na podporu marketingu a zvýšení povědomí o jich existenci mezi zahraničníma turisty. V teoretické časti práce je všeobecné vymezený marketing jeho podstata a další specifika klasického a internetového marketingu. Praktická část obsahuje vymezení podnikatelského prostředí společnosti včetně analýzy trhu a konkurence. V práci je přestavená analýza marketingové komunikace, SWOT analýza a taktéž analýza databázi klientu společnosti TheRoom. Přínosem práce je především komplexní pohled na společnost a jej marketingovou komunikaci, jako aj na celý trh únikových her, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav a budoucí vývoj této společnosti a odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 130 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.