Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie podniku
Kovácsová, Lucie ; Mach, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii projektové činnosti společnosti MBQ-Mikulov a.s. na základě výsledků analýz podnikového okolí a vlastního marketingového průzkumu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je věnována teoretickým poznatkům. Jsou zde definovány základní pojmy z oblasti marketingu. Konkrétně se jedná o marketing, marketingovou strategii, marketingový mix, komunikační mix, situační analýzu a marketingový výzkum. V následující praktické části je představena společnost MBQ-Mikulov a poté jsou provedeny analýzy podnikového okolí. Práce je ukončena návrhovou částí. V návrhové části je na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navržena vhodná marketingová strategie pro projekční činnost společnosti.
Marketingová strategie podniku
Kovácsová, Lucie ; Mach, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii projektové činnosti společnosti MBQ-Mikulov a.s. na základě výsledků analýz podnikového okolí a vlastního marketingového průzkumu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je věnována teoretickým poznatkům. Jsou zde definovány základní pojmy z oblasti marketingu. Konkrétně se jedná o marketing, marketingovou strategii, marketingový mix, komunikační mix, situační analýzu a marketingový výzkum. V následující praktické části je představena společnost MBQ-Mikulov a poté jsou provedeny analýzy podnikového okolí. Práce je ukončena návrhovou částí. V návrhové části je na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navržena vhodná marketingová strategie pro projekční činnost společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.