Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Silencio Club
Kudláč, Jakub ; PETŘÍČEK, Miroslav (vedoucí práce) ; KOPECKÝ, Pavel (oponent)
Dopad nástupu synchronizovaného zvuku na médium filmu a jeho estetiku
Horor a postupy zvukové dramaturgie pracující s emocí strachu
Levý, Adam ; KUDLÁČ, Jakub (vedoucí práce) ; GREINER, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá filmovým hororem, jeho problematickým vymezením jako žánru, příčinami strachu v tomto žánru a jeho zvukovou složkou. V prvním oddíle se obecně zabývám problematikou vymezení žánru. V druhé kapitole se věnuji hororu a hledám příčiny jeho ztělesněného strachu a jeho definicí. Ve třetím oddílu řeším jeho zvukovou složku a popisuji postupy, jak zvukem konstruovat strach v interakci s obrazem.
Zvukové pojetí divadla ve filmu v Hamletovi Franca Zeffirelliho
Badhan Nebeská, Jitka ; KUDLÁČ, Jakub (vedoucí práce) ; ČENĚK, Jan (oponent)
Franco Zeffirelli (nar. 1923) proslul jako režisér oper a zdařilých filmových adaptací her Williama Shakespeara, jimiž jsou konkrétně Zkrocení zlé ženy (1967), Romeo a Julie (1968) a Hamlet (1990). Základ textu tvoří podrobná analýza posledního jmenovaného filmu, a to z hlediska jeho filmové struktury a sound designu. Další část se věnuje jednotlivým zvukovým prvkům divadelně-filmového prolínání (práce s mluveným slovem, zdůraznění či potlačení ruchů, zapojení hudby a zvukových atmosfér, zvukové přechody). Součástí je též úvaha o smyslu filmové adaptace divadelní hry a o vzájemném přínosu těchto dvou forem.
Mít uši k vidění
Lapčík, Radim ; KUDLÁČ, Jakub (vedoucí práce) ; ČENĚK, Jan (oponent)
Toto je primárně pedagogická práce v oblasti zvukové teorie. Zabývá se problematikou klasifikace zvuků v audiovizuálním díle, předkládá a porovnává tři existující pohledy na danou tématiku. Dále se věnuje nejednoznačným oblastem klasifikace zvukového materiálu a zdůvodňuje jevy, k nimž v nich dochází, přičemž zohledňuje a uvádí poznatky jiných oborů, které k daným jevům mají co říci.
Ticho v dokumentárním filmu
Foukal, Jan ; Kudláč, Jakub (vedoucí práce) ; Kubica, Petr (oponent)
Název textu pravděpodobně asociuje kategorizaci "momentů" ticha v různých dokumentárních filmech. Představujeme si akustické tcho, které interpretuje různým způsobem filmový obraz: Ticho jako kontarpunkt. Ticho jako drama. Ticho jako smrt. Ticho jako očekávání. Ticho jako rozměr času.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.