Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152
Glosová, Vanda ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je variantní řešení mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152 u obce Modřice, která leží v okrese Brno-venkov v Jihomoravském kraji. V rámci práce byly navrženy celkem čtyři varianty a následně zpracovány formou studie. Cílem návrhu je zlepšení dopravní situace a bezpečnosti provozu, a to z důvodu tvoření front na větvích mimoúrovňové křižovatky při dopravní špičce, což je zapříčiněno silným provozem na silnici II/152.
Křižovatka silnic I/14 x III/3037 x III/3038 x III/3039 - Červený Kostelec
Žůrek, Jakub ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování technické studie, která se zaměřuje na úpravu pěti větvové křižovatky silnic I/14, III/3037, III/3038 a III/3039. Křižovatka se nachází v intravilánu města Červený Kostelec, v jeho hlavním centru dění. Hlavními důvody zadání technické studie je potřeba vyřešit komplikovanou a rozlehlou křižovatku v centru města, navrhnout řešení na zaslepení alespoň jedné vstupující komunikace, čím se má zmenšit její plocha, a zároveň aby se tak vytvořil zvětšený prostor pro náměstí. V rámci technické studie byli navržené tři kapacitně posouzené varianty řešení samotné křižovatky, a zároveň v souvislosti se zaslepením komunikace byli navržené další dvě varianty řešení vodorovného dopravního značení přilehlé křižovatky na Tyršovom náměstí. Zmiňované varianty jsou závěrečným výstupem technické studie.
Optimalizace návrhových prvků ČSN 73 6056
Závadská, Andrea ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se všeobecně zabývá základním podkladem k návrhu parkovacích stání, kterým je norma ČSN 73 6056 Odstavné a parkovací plochy silničních vozidel. Cílem práce bylo nalézt parametry, které je možné od posledního vydání normy v roce 2011 aktualizovat. Základem k dosažení tohoto cíle byla podrobná rešerše stávající ČSN 73 6056, jejího předchozího vydání a vybraných zahraničních norem Evropských států. Možným parametrem ke změně je na základě analýzy nově vyrobených automobilů velikost směrodatného vozidla. Dále úprava určitých typů stání, a to dle typu řazení a doby, po kterou je vozidlo zaparkováno. Veškeré výsledky pro stanovení dosažených závěrů jsou uvedeny v přílohách.
Technické studie silnice I/23 - obchvat Zakřan
Píštěk, Petr ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie I/23 – obchvat Zakřan. Obec se nachází v Jihomoravském kraji. Obec leží 25km západně od krajského města Brno. Cílem studie je vyhledat vhodnou variantu, která projde jižně od obce Zakřany. Zároveň bylo požadováno vyhnout se zalesněným oblastem. Výsledná varianta, která vzešla z dalších dvou navržených, prochází zemědělským území. Při projekci byl brán ohled na územní plán dotčených katastrů obcí.
Studie křižovatky silnic I/38 a II/408 u Znojma
Becková, Lucie ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování studie křižovatky silnic I/38 a II/408 ležící v extravilánu nedaleko města Znojma. Celkem byly zpracovány 3 varianty řešení, z nichž jedna varianta nahrazuje stávající stav okružní křižovatkou a zbylé dvě varianty jsou řešeny jako mimoúrovňové křižovatky. Navržené řešení nahradí stávající průsečnou křižovatku, která svým uspořádáním nevyhovuje bezpečnosti silničního provozu, a vyloučí možné kolizní situace.
Crossroad III/42510, III/39528, III/41619 - Study
Žůrek, Jakub ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is a technical study focusing on an adjustment of the four-legged intersection of roads III/42510, III/39528 and III/41619. The intersection is located between villages Ledce u Židlochovic and Hrušovany u Brna and is an important connection of forementioned roads. The reason of this study is a poor road condition, poor traffic markings condition and relatively high traffic accident rate. After measuring and processing traffic data it has been found, that the intersection doesn’t provide sufficient traffic flow for maximum potential traffic rates. Three versions focusing on safety and increasing maximum potential traffic flow were designed and the most optimal one was chosen.
Vyhledávací studie obchvatu obcí Nedvězí a Hněvotín
Zouharová, Marie ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vyhledávácí studie obchvatu obcí Nedvězí u Olomouce a Hněvotín. Obce se nachází v Olomouckém kraji, jihozápadně od Olomouce. Obchvat je řešen jako přeložka silnice II/570. Silnice je kategorie S7,5/90. Trasa je vedena severně od obce Nedvězí, poté prochází pod dálnicí D46 již existujícím podjezdem a poté jižně obchází obec Hněvotín. Zpracovány jsou jsou tři varianty, nejvhodnější je zpracována podrobněji. Navržený obchvat by snížil intenzitu dopravy v obcích a tím zvýšil bezpečnost.
Design of the road I/44 in stage Rapotín – Velké Losiny
Marušinec, Šimon ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
The subject of this diploma thesis is a location study of the Rapotín and Velké Losiny bypass. The villages are located in the Olomouc region, Šumperk district. The bypass is designed as a relaying of existing road I/44. The main goal of the work is to reduce the traffic intensity and increase safety in the villages.
Design of the road I/44 in stage Velké Losiny – Kouty nad Desnou
Janoštiak, Matúš Ján ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the relaying of the road I / 44 that leads from Velké Losiny to Kouty nad Desnou. It is a A-road that starts in Mohelnice and leads through Jeseník to Poland. It deals with the non-compliance of flood protection measures with the local zoning plan, interference of the local zoning plan in recreational facilities, connection of the original state to the solved bypass and last but not least the replacement of two tunnels with lengths of about 800m.
Posouzení lidského činitele při obsluze vybraného stroje
Jakl, Tomáš ; Rozehnalová, Jana (oponent) ; Kotek, Luboš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na spolehlivost lidského činitele při obsluze výrobního stroje. V první části jsou uvedeny základní legislativní požadavky na bezpečnost a spolehlivost práce. Ve druhé části je pojednáváno o spolehlivosti lidského činitele spolu s popisem vybraných metod pro posouzení spolehlivosti lidského činitele. V závěru rešeršní části je pak uvedena navržená metodologie pro vyhodnocení lidského činitele pro výrobní proces. V praktické části je aplikována navržená metodologie na vybraný proces, což zahrnuje identifikaci rizik a výstupy z vybraných metod. V závěru práce jsou pak doporučeny preventivní opatření pro eliminaci zjištěných rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.