| |
|
Vývoj televizních programových časopisů po roce 1989 (1990 - 2009)
Drholcová, Lenka ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Kruml, Milan (oponent)
Diplomová práce,,Yýryoj televizních programových časopisůpo roce 1989 (1 990 -2005)" se zabývá segmentem Programových časopisův českérepublice v kontextucelého časoPiseckéhotrhu vhistorické perspekti"u ,., 1990 _ 2005.Klade si za cílpodat ucelený přehled vývoje programových časopisův tomto časovémobdobí.zaměřuje se přitom na obsahové a grafické proměny, kterými vybranáperiodika vezkoumaném období ProŠlaa Porovnává je s jejich současnou podobou. V souvislosti sezdůrazněním proměny, která se zde odehrála, přinášítakésrovnání velmi omezenéhotrhu Před rokem 1989, PosfuPně se rozvrjejícího v letech devadesátý ch a zejména pakv novém miléniu' Zátoveň se soustřed ína zahraničnívydavatelství, jejichžpříchod bylpro rozvoj tuzemského trhu s progTamovyrni magazíny klíčový.Mapuje také jejichmoŽnou konkurenci v Podobě deníkových supplementů, elektronických (internet) adigitálních (EPG) médiía zamýšlísetak nad jejich budoucí existencí.
|
|
Vývoj televizních programových časopisů po roce 1989 (1990 - 2009)
Drholcová, Lenka ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Kruml, Milan (oponent)
Diplomová práce,,Yýryoj televizních programových časopisůpo roce 1989 (1 990 -2005)" se zabývá segmentem Programových časopisův českérepublice v kontextucelého časoPiseckéhotrhu vhistorické perspekti"u ,., 1990 _ 2005.Klade si za cílpodat ucelený přehled vývoje programových časopisův tomto časovémobdobí.zaměřuje se přitom na obsahové a grafické proměny, kterými vybranáperiodika vezkoumaném období ProŠlaa Porovnává je s jejich současnou podobou. V souvislosti sezdůrazněním proměny, která se zde odehrála, přinášítakésrovnání velmi omezenéhotrhu Před rokem 1989, PosfuPně se rozvrjejícího v letech devadesátý ch a zejména pakv novém miléniu' Zátoveň se soustřed ína zahraničnívydavatelství, jejichžpříchod bylpro rozvoj tuzemského trhu s progTamovyrni magazíny klíčový.Mapuje také jejichmoŽnou konkurenci v Podobě deníkových supplementů, elektronických (internet) adigitálních (EPG) médiía zamýšlísetak nad jejich budoucí existencí.
|
| |