Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cestovní ruch a rekreace na západním Táborsku
MIKOLÁŠOVÁ, Iveta
Hlavním cílem této práce je zhodnocení současného stavu cestovního ruchu a rekreace na západním Táborsku. V bakalářské práci se budeme zabývat posouzením struktury předpokladů rozvoje cestovního ruchu ve vybrané oblasti. Dále se také soustředíme na zhodnocení struktury návštěvníků, kteří tuto lokalitu navštěvují. Zaměříme se na to, jak danou oblast vnímají, motiv k návštěvě tohoto místa, aktivity během pobytu a na další klíčové faktory pro marketingové strategie. Výsledkem této práce není pouhé zmapování předpokladů cestovního ruchu ale také podat v ní návrhy optimalizace využití území cestovním ruchem.
Cestovní ruch a rekreace v Plzni
MATOUŠOVÁ, Jana
Cílem této práce bylo zhodnotit současný stav cestovního ruchu v oblasti Plzně. Pomocí sběru sekundárních dat byla zhodnocena struktura předpokladů cestovního ruchu a rovnoměrnost jejich rozmístění. Na základě získaných primárních dat z dotazníkového šetření v lokalitách ZOO Plzeň a zámku Kozel byla posouzena struktura návštěvníků a jejich charakteristické rozdíly. V práci bylo navrženo několik opatření, která by vedla k optimalizaci cestovního ruchu a rekreace v dané oblasti.
Cestovní ruch a rekreace na východním Táborsku
ANDĚLOVÁ, Martina
Hlavním cílem této práce je zhodnocení současného stavu cestovního ruchu a rekreace na východním Táborsku. V bakalářské práci se budeme zabývat posouzením struktury předpokladů rozvoje cestovního ruchu ve vybrané oblasti. Dále se také soustředíme na zhodnocení struktury návštěvníků, kteří tuto lokalitu navštěvují. Zaměříme se na to, jak danou oblast vnímají, motiv k návštěvě tohoto místa, aktivity během pobytu a na další klíčové faktory pro marketingové strategie. Výsledkem této práce není pouhé zmapování předpokladů cestovního ruchu ale také podat v ní návrhy optimalizace využití území cestovním ruchem.
Návštěvníci hradu Karlštejn a národní identita
Holubová, Renáta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kubů, Jaromír (oponent)
Studie návštěvníků hradu Karlštejn si klade za cíl identifikovat sociodemografické profily českých návštěvníků hradu v rámci vedlejší sezóny, popsat zvažované alternativní způsoby trávení volného času, které jsou hradu Karlštejn konkurenční a v neposlední řadě zjistit spokojenost návštěvníků s jednotlivými oblastmi prohlídky hradu a okolí a asociace spojené s hradem Karlštejn v kontextu jeho úlohy v rámci národní identity. Data pro tuto studii byla získaná formou kvantitativního průzkumu trhu realizovaného v termínu od října 2011 do ledna 2012 na návštěvnících, kteří absolvovali prohlídku jednotlivých okruhů. Výsledky studie poslouží vedení hradu k nastavení obsahu komunikační kampaně a zlepšení poskytovaných služeb.
Cestovní ruch a rekreace v Českých Budějovicích
KOPÁČEK, Milan
Cílem této práce je zhodnocení současného stavu cestovního ruchu v Českých Budějovicích a v jejich nejbližším okolí. Dále je v bakalářské práci posouzena struktura předpokladů rozvoje cestovního ruchu v dané oblasti, bylo zjišťováno, jaké atraktivity nabízí návštěvníkům sledované území. Práce se věnuje problematice vztahu návštěvníka ke zkoumané lokalitě. Pomocí dotazníkového šetření je v bakalářské práci zhodnocena struktura současných návštěvníků na třech lokalitách daného území. Posledním cílem práce je identifikace témat vhodných k optimalizaci využití oblasti cestovním ruchem a rekreací.
Cestovní ruch a rekreace ve vybrané oblasti Šumavy a jejího podhůří
PIŠNOVÁ, Lucie
Tato práce se věnuje oblasti Jižního Prachaticka. Hlavním cílem bylo zhodnotit současný stav cestového ruchu ve vybrané oblasti. Práce se zabývá posouzením struktury předpokladů cestovního ruchu. Pro toto posouzení byla zjištěna nabídka jednotlivých atraktivit. Dotazníkovým šetřením na vybraných lokalitách bylo provedeno zhodnocení současných návštěvníků. Pro toto hodnocení byla zjišťována image jednotlivých lokalit, intenzita pocitů, které zde návštěvníci zažívají, vnímání lokalit, provozované aktivity a motivace k návštěvě dané oblasti. Posledním cílem bylo posouzení možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu v zájmové oblasti.
Využití metod prostorové analýzy dat pro hodnocení intenzity cestovního ruchu na Táborsku
SVOBODOVÁ, Michaela
Cílem práce byla analýza a hodnocení intenzity cestovního ruchu na Táborsku. K tomu bylo potřeba provést základní vymezení řešeného území, zpracování databáze dat, vytvoření přehledu o nabídce produktů cestovního ruchu a zjištění poptávky po těchto produktech. Na tyto analýzy navazuje zkoumání potenciálu území pro využití v cestovním ruchu pomocí programu ArcGIS. Tento rozbor umožní sestavení doporučení pro další vývoj cestovního ruchu navrhnutí možností zlepšení a také případné vytvoření nového produktu pro vybraný segment návštěvníků ve sledovaném území.
Cestovní ruch na Klatovsku
NAŠINCOVÁ, Iva
Smyslem této práce je zhodnotit současnou situaci cestovního ruchu na Klatovsku jak ze strany nabídky města a okolí, tak ze strany poptávky návštěvníků. Cílem marketingového šetření je zjistit spokojenost turistů s nabízenými službami v oblasti cestovního ruchu na Klatovsku a také jejich konkrétní přání. Důležité je odhalit současné problémy, se kterými se cestovní ruch potýká a následně navrhnout řešení, jak některé nedostatky odstranit a rozvoj cestovního ruchu v regionu podpořit.
Chování konečných spotřebitelů na trhu
ŠVEJDOVÁ, Monika
Moje závěrečná práce je zaměřena na chování konečných spotřebitelů na trhu. Cílem této práce je provedení průzkumu chování spotřebitelů na trhu a analýza nabídky služeb daného podniku. Pro mou bakalářskou práci jsem si vybrala společnost Výstaviště České Budějovice a. s. a její výstavu Země živitelka. Na základě studia odborné literatury jsem uvedla členění spotřebitelů, popsala jsem chování konečných spotřebitelů a faktory, které na ně působí. Následně jsem provedla výzkum chování spotřebitelů na trhu. Tento výzkum byl realizován na výstavě Země živitelka formou ústního dotazování návštěvníků. Na základě získaných údajů jsem vyhodnotila dotazníky a zhodnotila chování konečných spotřebitelů na trhu. Rovněž jsem provedla analýzu nabídky služeb dané společnosti. Výsledkem mého výzkumu je zjištění, že zde existuje mnoho faktorů, které ovlivňují spotřebitele. Chování spotřebitelů závisí na typu výstavy, doprovodném programu na výstavě a také nabídkou vystavovatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.