|
Jízdárna "Mlyn" Němčičky - I. etapa, hrubá vrchní stavba
Řezníčková, Tereza ; Hanzelková, Martina (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Práce řeší technologickou etapu hrubé vrchní stavby budovy jízdárny v Němčičkách. Technologická etapa obsahuje montáž ocelové konstrukce a provedení dřevěného krovu. Práce obsahuje technikou zprávu, zařízení staveniště, výkaz výměr, technologický předpis, organizaci výstavby, časové plánování, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plán a bezpečnost práce.
|
|
Stavebně technologická studie etapy montáže skeletu hrubé vrchní stavby výrobního objektu
Zeman, Roman ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku stavebně technologické etapy montáže skeletu hrubé vrchní stavby výrobního objektu. V práci je řešena dopravu materiálu na staveniště, výkaz výměr, technologický předpis, položkový rozpočet, organizace výstavby, zařízení staveniště, kontrolní a zkušební plán, časový plán a návrh sestavy strojního zařízení. Dále práce pojednává o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a o možných hrozících rizicích.
|
|
Rodinný dům v Mikulově - hrubá spodní stavba
Platzerová, Veronika ; Valenta, Michal (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem této práce je stavebně-technologické řešení hrubé spodní stavby rodinného domu v Mikulově. Rodinný dům je řešen jako novostavba na nezastavěné parcele. Součástí práce je technická zpráva zařízení staveniště, technologický předpis zvolených prací, kontrolní a zkušební plány k těmto pracím, návrh strojní sestavy pro danou etapu výstavby, řešení mimostaveništních dopravních vztahů, plán bezpečnosti a ochrany zdraví, environmentální plán, položkový rozpočet a harmonogram.
|
|
Zastřešení objektu Mateřské školy v Moravanech
Procházková, Šárka ; Pražáková, Jana (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Obsahem této práce je řešení technologické etapy zastřešení objektu Mateřské školy v Moravanech. Střecha je navržena jako jednoplášťová plochá střecha s klasickým pořadím vrstev, se spádem do středu objektu. V technologickém předpisu je uveden detailní postup provádění nosné ocelové konstrukce a opláštění střechy. Práce obsahuje technickou zprávu objektu, návrh zařízení staveniště, návrh vhodných strojů a mechanismů potřebných pro danou etapu, dále řeší širší vztahy dopravních tras na staveniště a bezpečnost a ochranu zdraví při práci. K etapě zastřešení objektu je zpracován kontrolní a zkušební plán, rozpočet a časový harmonogram.
|
|
Obytný soubor Vídeňská, Blok C – hrubá spodní stavba
Kubišová, Jana ; Bravenec, Roman (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stavebně-technologické řešení hrubé spodní stavby obytného souboru Vídeňská, bloku C. Konkrétně je práce zaměřena na budovu C3. Součástí bakalářské práce je technická zpráva zařízení staveniště, technologický předpis vybraných prací, kontrolní a zkušební plány, návrh strojní sestavy propojené s dopravními vztahy, plán bezpečnosti a ochrany zdraví, ochrana životního prostředí, řádkový rozpočet a harmonogram.
|
|
Stavební úprava a přístavba objektu školy Dambořice – hrubá spodní stavba
Sovová, Romana ; Valenta, Michal (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stavebně-technologické řešení hrubé spodní stavby stavební úpravy a přístavby objektu školy v Dambořicích. Přístavba se skládá ze školy a tělocvičny. Součástí této práce je technická zpráva zařízení staveniště, technologický předpis zvolených prací, kontrolní a zkušební plány, návrh strojní sestavy a s tím spojené dopravní vztahy, plán bezpečnosti a ochrany zdraví, ochrana životního prostředí, položkový rozpočet a harmonogram.
|
| |
|
Techniky tvorby sestav ve vybraných CAD systémech v příkladech se zaměřením na 3D modeláře Inventor a SolidWorks
SOSNA, Tomáš
Má práce pojednává o rozdílech v CAD systémech, konkrétně v Autodesk Inventor a SolidWorks. Zaměřoval jsem se zejména na techniky tvorby sestav, tj. tvorbu a skládání součástí do sestavy pomocí vazeb a animace. Pro tento účel jsem vytvořil sestavu parního stroje, na které jsem demonstroval všechny postupy a rozdíly v programech. Práci jsem se snažil dělat tak, aby byla vhodná pro výuku studentů v oblasti CAD systémů. Rovněž jsem provedl výzkum. Zajímalo mě kolik technických firem a škol používá jeden z těchto dvou CAD systémů, jaký je počet žen a můžu na pozici konstruktéra, kolik studentů a studentek v daných programech pracuje na škole atd. Součástí práce je také AVI soubor, na kterém je vidět, jak sestava funguje a pohybuje se.
|
| |
|
Zastupitelstvo kraje a jeho výbory na příkladu Jihočeského kraje
Petrů, Alexandra ; Mates, Pavel (vedoucí práce) ; Louda, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá zastupitelstvem kraje jako nejdůležitějšího orgánu krajské samosprávy. Na úvod práce je provedena analýza jednotlivých voleb do Zastupitelstva Jihočeského kraje. Práce se dále zaměřuje na práva a povinnosti členů zastupitelstva a na pravomoci zastupitelstva jako celku dle platné právní úpravy. Práce se též věnuje způsobu jednání zastupitelstva a výborům jako poradním orgánům zastupitelstva kraje. Na závěr je provedeno hodnocení činnosti Zastupitelstva Jihočeského kraje.
|