Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Tomková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti České dráhy, a.s. a konkurencí na železničním trhu v České republice. Cílem práce je zhodnocení a poskytnutí uceleného pohledu na marketingové komunikace Českých drah, a.s. z jednotlivých forem a pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit povědomí zákazníků o marketingových činnostech společnosti a zároveň jejich spokojenost s poskytovanými službami. Současná situace na českém železničním trhu je znázorněna prostřednictvím konkurenční analýzy. Práce je zaměřena na segment B2C a osobní železniční dopravu.
Analýza investičního prostředí a PZI Velké Británie a Francie a jejich komparace
Hujová, Petra ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je komplexní analýza současného investičního prostředí ve Velké Británii a ve Francii a jejich následná komparace. Zahrnuje jednak rozbor významných politických, ekonomických, sociálně-kulturních, technologických a legislativních faktorů, jednak rozbor dostupných investičních pobídek. Součástí je také rozbor přijatých toků PZI v obou zemích. Dílčím cílem je určit vzájemné konkurenční výhody Velké Británie a Francie.
Problematika využití kulturněhistorických památek pro cestovní ruch
FALTUSOVÁ, Jana
Problematika využití kulturněhistorických památek pro cestovní ruch byla v diplomové práci zpracována pomocí analýzy SWOT. Na základě dotazníkového šetření byla vypracována analýza silných a slabých stránek vybraných kulturněhistorických památek v Jihočeském kraji. Výstupy z analýzy vnějšího prostředí byly uplatněny pro analýzu příležitostí a hrozeb pro kulturněhistorickou památku Kvítkův Dvůr. Diplomová práce představuje návrhy pro využítí areálu Kvítkova Dvora a zpracovává kalkulaci ekonomických dopadů několika navržených opatření včetně kvantitativní dokumentace.
Využití kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladě státního zámku Březnice.
VAŇKOVÁ, Pavla
Tématem bakalářské práce je zhodnocení využití kulturně historické atraktivity v cestovním ruchu na příkladě státního zámku Březnice. Zámek Březnice je kulturně historickou památkou, která pravidelně láká své návštěvníky bohatou historií, nádherným prostředím a tím podněcuje cestovní ruch v dané lokalitě. Zámek se nachází v okrese Příbram ve Středočeském kraji v mikroregionu Březnicko. První část práce je teoretická. V úvodních kapitolách se autor věnuje popisu města Březnice a jeho okolí, jeho kulturnímu dědictví a využitelnosti služeb ubytovacích a stravovacích. Následující kapitoly se zabývají charakteristikou lokality, realizačním faktorem a službami pro volný čas. Následuje kapitola o zámku Březnice. Kapitola se zabývá jeho historií, provozním a technickém zabezpečením, návštěvností, propagací a možnostmi financování. Pro zpracování praktické části byly výchozím bodem výsledky marketingového výzkumu v terénu. Průzkum proběhl v roce 2007 a v roce 2008 od května do října. Během průzkumu bylo zjištěno, z jakých zdrojů získali návštěvníci povědomí o zámku, co je na zámku nejvíce zaujalo, jeho slabé a silné stránky, byly také zhodnoceny služby zámku i služby ve městě. Na základě získané odborné literatury, doplňujících informací a dotazníkového šetření mezi návštěvníky byla vypracována analýza SWOT a dále návrhy na využití zámku v cestovním ruchu a na zvýšení návštěvnosti.
Bussiness plan - Tower Café
Gašparík, Michal ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro kavárnu na konkrétním místě, v Jindřišské věži a následně zhodnocuje, zda a za jakých podmínek je tento projekt ziskový a realizovatelný. V první části se zabývám teoretickým základem, konkrétně podstatou, účelem, zásadami pro zpracování a samotnou strukturou podnikatelského plánu. V části praktické postupně rozpracovávám podnikatelský záměr, když využívám získané znalosti s teorie a pracovních zkušeností. Struktura podnikatelského plánu obsahuje všeobecný popis firmy, přestavení klíčových osobností a řešení personálních otázek, produkty, analýzu PEST, analýzu SWOT i analýzu konkurence, marketingové cíle, definici složek marketingového mixu za pomoci modelu 4C, výrobu a provozní plán. Finanční plán kromě nezbytných finančních výkazů, analýzy nákladů a výnosů zahrnuje i analýzu bodu zvratu. Na základě poskytnutých informací může tento obchodní plán posloužit především případným zájemcům, kteří by chtěli zkusit podnikat v daném objektu a v této oblasti podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.