Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 990 záznamů.  začátekpředchozí950 - 959dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace HTML 5 a CSS 3
Míka, Jan ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Bakalářka práce se věnuje analýze a testování prvků specifikace HTML5 a CSS3, jenž se využívá při tvorbě webových stránek a aplikací. Teoretická část bakalářské práce nabízí přehled historických a současných specifikací jazyka a vysvětluje roli kaskádových stylů CSS3 ve vztahu ke specifikaci HTML5. V hlavním oddělení následně vyslovuje problémy při psaní kódu, na jejichž základě jsou zvolena hodnotící kritéria pro výběr nejproblematičtějších HTML5 a CSS3 prvků z pohledu implementace. V praktické části bude nejprve vytvořeno dotazníkového šetření, které potvrzením nebo vyvrácením hypotézy následně prokáže dostatečnou míru významnosti zvolených kritérií. Na základě kritérií je zvoleno a ohodnoceno deset prvků. Zvolené prvky jsou následně podrobně popsány a prakticky otestovány. Na závěr jsou jednotlivé prvky zhodnoceny podle získaných poznatků, kterou v průběhu vývoje autor získal.
Automatická identifikace kódování a jazyka textu
Hron, Michal ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Zpracování prostých nebo složitých textů (MIME typ - application) často vyžaduje automatické rozpoznání použitého kódování a jazyka. Některé typy souborů nebo stránek obsahují vnitřní informaci o způsobu kódování. Ovšem může dojít ke konfliktům, např. mezi hlavičkami protokolu HTTP a značkou meta. Někdy je vhodné ověřovat správnost kódování souborů, i když je kódování známé. Není-li identifikace způsobu kódování dostupná, je třeba použít metodu automatického rozpoznávání kódování a jazyka. Jednou z nich je metoda n-gramů. Byla již mnohokrát použita na kategorizaci textů v mnoha programech a v různých programovacích jazycích. Na základě testů se zdá, že automatické rozpoznání češtiny a dalších slovanských jazyků bývá méně úspěšné než rozpoznání jazyků západních. Zjištění příčin a hledání lepších řešení je proto i dnes přínosné. Důležitými parametry úlohy jsou délka vstupního textu a použití více jazyků v jednom dokumentu. Předpokládáme, že text neobsahuje věty v několika různých jazycích. Bakalářská práce má obsahovat kromě základní analýzy i softwarové řešení dílčích problémů, ať už ve formě samostatných programů nebo zásuvných modulů.
Vývoj hybridních mobilních aplikací
Zyka, Michal ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Keřka, Marek (oponent)
Cílem této práce je postupně vysvětlit principy vývoje hybridních mobilních aplikací s použitím jazyků HTML5, CSS, JavaScript a frameworků jQuery, jQuery Mobile a Apache Cordova. Ukázkové aplikace jsou praktickou částí práce. V teoretické části práce detailně popisuje jQuery Mobile framework, vysvětluje jednotlivé fáze životního cyklu aplikace počínaje návrhem a distribucí konče. Ukáže, jak tvořit dynamický obsah a komunikovat s backendem, jak aplikaci testovat a debugovat přímo z mobilního zařízení. Vysvětlí, jak přistupovat k nativním funkcím mobilních zařízení pomocí frameworku Apache Cordova a a v závěru předvede deployment aplikace na platformy Android a iOS.
SEO analýza vybraného webu
Kuthan, Vojtěch ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá tématem SEO analýzy. Teoretická část popisuje důležité části SEO analýzy. Praktická část analyzuje web DDWorld.cz. Z výsledků analýzy jsou poté vyvozeny doporučení. Hlavním přínosem práce jsou doporučení pro správce a samotná optimalizace webu.
Webová microsite: teorie a tvorba frontendu microsite pro společnost T-Mobile
Vu, Tu Hoanh ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat základní charakteristiku microsite, kterou chápeme jako jeden z důležitých komukačních kanálů současnosti. První část práce se věnuje teorii microsite, zahrnující definice ekonomického pohledu na microsite, použití microsite, analýze jejich hlavních výhod a soupisu hlavních trendů microsite využívaných v současné době. Dále jsou stručně rozebírány technologie používané při realizaci microsite. Praktická část se zabývá popisem vytvoření microsite. S využitím teoretických poznatků byla vytvořena microsite stránka pro společnost T-Mobile. Cílem projektu je zjistit statistiku prokliků na stránce, zobrazení microsite stránky uživateli, ale především představit svůj nový firemní produkt vztahující k mobilnímu internetu.
Metodika hodnocení internetových stránek základních škol v České republice
Matějček, Martin ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit stav webových prezentací jednotlivých základních škol z pohledu, jak estetického, či grafického, tak i informační hodnoty. Hypotéza je taková, že webové prezentace základních škol z větších měst jako jsou: "Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Mladá Boleslav", budou výrazně kvalitnější jak po informační stránce, tak po stránce estetické a grafické. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozebrán vývoj internetu, internetové prohlížeče, programovací jazyky editory a informační hodnota. Načež v praktické části bude naším úkolem objektivně ohodnotit jednotlivé předem stanovené parametry a vyvrátit nebo potvrdit hypotézu.
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Keskin, Kaan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
V posledních letech získaly inovace a související technický pokrok na významu ve formování chování zákazníků. Zvláště v souvislosti s vylepšováním mobilních technologií se zvýšila očekávání zákazníků, co se týče mobility a interaktivity. Marketéři, kteří se snaží o lepší přístup k trhu a uspokojení zákazníků, musí využívat nových nástrojů a metod v komunikaci, které jim umožní efektivněji oslovit cílové skupiny. Mobilní marketing vznikl jako inovativní technika, která je založena a způsobena změnou v chování zákazníků. Proto je nezbytné vyhodnotit jeho efektivitu a využití. Ve světle těchto faktů využívá tato výzkumná zpráva kvantitativní přístup založený na analýze výsledků online výzkumu realizovaného autorem této diplomové práce, jehož cílem bylo otestovat, zdali existuje silná závislost mezi mobilním marketingem a spokojeností zákazníků. Současně je možné vyslovit závěr, že některá mobilní zařízení, která slouží pro pohodlí zákazníků, slouží jako efektivní kanál marketingové komunikace pro marketéry, jelikož integrovaný přístup, v němž ostatní části marketingového mixu podporují mobilní obsah, zvyšuje pravděpodobnost dosažení spokojenosti zákazníků.
Obecní fórum - návrh a nasazení webové aplikace
Hamouz, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh a implementaci webové aplikace nazvané Obecní fórum. Cílem práce je vytvořit podnikatelský záměr pro tento projekt, návrh aplikace a prakticky ho implementovat, včetně nasazení na veřejný webhosting a uvedení k životu. Návrh aplikace se rámcově drží struktury metodiky MMDIS, která byla vytvořena na Katedře informačních technologií na Vysoké škole ekonomické v Praze. Implementace je provedena s využitím webových technologií PHP, HTML, CSS, JavaScript, AJAX.
Webové prohlížeče
Samec, Radek ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Vlnas, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout pohled na současnou situaci na trhu webových prohlížečů. Práce popisuje jejich historii a vývoj a také nabízí pohled do budoucna. K testování jsou vybrány prohlížeče, které v současnosti zabírají rozhodující podíl trhu. Testování probíhá v oblastech jako je dodržování webových standardů, rychlost, zabezpečení, uživatelské rozhraní a přizpůsobitelnost potřebám uživatele. V jednotlivých prohlížečích je testována funkčnost fakultních informačních systémů. Práce se zabývá verzemi prohlížečů pro mobilní zařízení a také problematikou doplňků. Důležitou součástí práce je statistické šetření o použití webových prohlížečů studenty fakulty.
Responzivní webdesign a jeho praktické využití
Slíva, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá responzivním webdesignem. V teoretické části je zmíněno co to vlastně responzivní webdesign je, čím se zabývá, proč má smysl se mu věnovat, jaká k němu existuje alternativa a jaké jsou jeho výhody a nevýhody. Dále je zmíněn meta tag viewport a tři základní prvky responzivního webdesignu, kterými jsou plovoucí layout, media queries a flexibilní obrázky. Praktická část se zabývá nakódováním responzivních webových stránek (dle přístupu Mobile first) pro firmu Návrh loga dle obdrženého grafického návrhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 990 záznamů.   začátekpředchozí950 - 959dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.