Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 120 záznamů.  začátekpředchozí90 - 99dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Kopová, Petra ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadraba, Josef (oponent)
Předmětem této práce je analýza a zhodnocení marketingové strategie hračkářského maloobchodního řetězce Bambule Alltoys, spol. s.r.o. Dále jsou zde navržena doporučení, která by mohla pozici firmy na trhu upevnit a pomoci jí v naplnění jejích strategických cílů. V teoretické části je vymezen strategický marketing a proces strategického marketingového řízení. Následně jsou zde popsána specifika marketingu spotřebního zboží a současné trendy na evropském a českém trhu hraček. Praktická část se zaměřuje zejména na komplexní situační analýzu společnosti a popis výsledků marketingového výzkumu vycházející z analýzy prvního a druhého stupně. Výsledky z těchto částí potom slouží jako podklad pro tvorbu doporučení pro komunikační, personální, výrobkovou, distribuční a cenovou politiku společnosti.
Zavádění společnosti Partners, a.s. na český finanční trh a specifikace pro Jindřichův Hradec a okolí
Bedáňová, Karolína ; Nevyhoštěný, Zbyněk (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Předmětem této práce je zavádění společnosti Partners, a.s. na finanční trh a zhodnocení její dosavadní marketingové strategie pro oblast Jindřichohradecka. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb a na strategický marketingový proces s převážným zaměřením na plánovací etapu. V praktické části je provedena situační analýza s využítím PEST, SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. Dále se práce zabývá výběrem cílového segmentu pro Jindřichův Hradec a jeho důvody. Následuje popsání analýzy současného marketingového mixu společnosti Partners a jsou vypracována doporučení v promotion pro Jindřichův Hradec. V závěru práce je zhodnocení přijatelnosti trhu a jsou navrženy rady a doporučení pro změny marketingové strategie společnosti Partners.
Komparace nabídky služeb cestovního ruchu ve zvolených městech (Třeboň, Vodňany) a její přínos pro místní rozvoj
PAĎOURKOVÁ, Ivana
Hlavním cílem práce bylo provést komparaci nabídkové strany cestovního ruchu ve zvolených městech (Třeboň, Vodňany). Po prostudování odborné literatury byla provedena situační analýza, která vedla ke zjištění nabídky cestovního ruchu v těchto městech. V další části práce bylo provedeno terénní šetření ve městě Třeboň, které bylo zvoleno jako město s pestřejší nabídkou služeb cestovního ruchu. V rámci vyhodnocení terénního šetření a na základě zjištěných výsledků byly stanoveny návrhy ke zlepšení stávající situace ve městě a byl také navržen produktový balíček. Cílem balíčku je především rozšíření stávající nabídky destinace, zvýšení její atraktivity a prodloužení pobytu návštěvníků v této destinaci. Balíček nabízí také cenové zvýhodnění pro studenty.
Předpoklady rozvoje CR ve zvolené oblasti Havlíčkobrodsko
ČERNÁ, Aneta
Cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu na Havlíčkobrodsku vytipovat skrytý potenciál cestovního ruchu, a navrhnout nový produkt cestovního ruchu zaměřený na vybraný segment návštěvníků. První část práce byla zaměřena na teoretické vymezení marketingu, produktu, destinace a cestovního ruchu. Dále byla provedena základní charakteristika oblasti Havlíčkobrodska, kde jsou zmapovány hlavní atraktivity, které se v této oblasti nalézají. Druhá část práce se skládá z terénního šetření a návrhu nového produktu, což bylo situováno do Lipnice nad Sázavou, která má dobré předpoklady cestovního ruchu, ale potýká se s problémem sezónnosti, nedostatečnou sekundární nabídkou a informovaností návštěvníků, které by bylo vhodné řešit. Z informací získaných od pracovníků obecního úřadu byl nakonec navržen vánoční a velikonoční jarmark, který je nejvhodnějším způsobem jak rozvíjet zdejší cestovní ruch i v zimní sezóně z ekonomického hlediska.
Předpoklady rozvoje CR na Chrudimsku
ADÁMKOVÁ, Anna
Cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu v regionu Chrudimsko odhalit nevyužitý potenciál cestovního ruchu a vytvořit produkt cestovního ruchu pro segment zákazníků rodiny s dětmi. Prvním krokem práce bylo nastudování odborné literatury a sepsání literární rešerše. Poté se vypracovala situační analýza a následně proběhlo terénní šetření. Na základě výsledků terénního šetření byl navrhnut nový produkt ve městě Slatiňany. ?Kouzelná pouť Podhůrou? je zábavná akce uspořádaná k příležitosti završení letních prázdnin a vyplní nedostatek produktů pro segment rodiny s dětmi v nabídce cestovního ruchu ve Slatiňanech.
Předpoklady rozvoje CR v zázemí rybníka Štilec
MASARYKOVÁ, Lenka
Cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu ve zvolené oblasti poukázat na její skrytý potenciál. Dílčím cílem byla aktivace skrytého potenciálu cestovního ruchu a příprava produktu cestovního ruchu se zaměřením na vybraný segment návštěvníků - rodiny s dětmi, senioři a hendikepované osoby. Nejprve byla nastudována literatura a vypracovala se situační analýza. V další části bylo realizováno terénní šetření. Na základě terénního šetření byly navrženy inovace a opatření V poslední části byl sestaven nový produkt s cílem vyzdvihnout rybaření a význam rybníka Štilec.
Analýza druhů a forem cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Votice
SKOPCOVÁ, Veronika
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat druhy a formy cestovního ruchu ve zvolené oblasti {--} Votice. Vedlejším cílem práce je navrhnout a inovovat nabídku a připravit produktový balíček. Vlastní dotazníkové šetření potvrdilo dvě zvolené pracovní hypotézy {--} ve Voticích převládá domácí cestovní ruch a návštěvníci Votic a okolí jsou spíše tranzitující účastníci cestovního ruchu. Na základě výsledků vlastního dotazníkového šetření byly navrhnuty dva produktové balíčky.
Produkt cestovního ruchu pro rodiny s dětmi
KOZÁKOVÁ, Martina
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala problematikou nabídky cestovního ruchu pro rodiny s dětmi na Písecku. Písecký region cestovní ruch rozvíjí a neustále zkvalitňuje své služby. Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat podmínky rozvoje cestovního ruchu pro rodiny s dětmi a zpracovat konkrétní návrh produktového balíčku pro tento segment. Provedením analýzy primární a sekundární nabídky Písecka jsem zhodnotila současný stav. Dalším cílem mé práce bylo dokázat, že rodiny s dětmi jsou sice náročným, ale atraktivním segmentem. Písecko je regionem, který má předpoklady pro to, aby se pro rodiny s dětmi stalo přitažlivou destinací. Vytvořila jsem profil návštěvníka a vytyčila podmínky, při jejichž splnění by svou návštěvu realizoval. Návrh konkrétního balíčku vychází ze závěrů dotazníkového šetření. Cílové zákazníky jsem rozdělila do dvou hlavních segmentů podle věku dítěte. Toto kritérium podle mého názoru nejlépe vystihuje odlišné potřeby a přání rodin s dětmi různého věku.
Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu v turistické oblasti Chodsko
WEBEROVÁ, Ivana
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit primární a sekundární potenciál rozvoje cestovního ruchu na Chodsku a poté na základě analýzy navrhnout možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu s vymezením priorit a opatření. Vlastní návrhy ve formě strategických cílů jsou zvoleny tak, aby vedly ke strategickému rozvoji cestovního ruchu na Chodsku. Pro splnění všech cílů byla kromě situační analýzy vypracována také SWOT analýza a problémová analýza zkoumaného území.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu v oblasti Blatensko
ŘÍSKÁ, Monika
Cílem bakalářské práce bylo prostřednictvím analýzy cestovního ruchu v oblasti Blatensko odhalit skrytý potenciál cestovního ruchu a vytvořit nový produkt cestovního ruchu pro vybraný segment návštěvníků. Nejprve byla nastudována odborná literatura a vypracována literární rešerše. Poté se vypracovala situační analýza, proběhlo terénní šetření a byly zpracovány návrhy a opatření. Na základě výsledků terénního šetření byl navrhnuty dva nové produkty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 120 záznamů.   začátekpředchozí90 - 99dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.