Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí89 - 91  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zlepšení podnikových procesů pomocí simulačních modelů
Votruba, Pavel ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Princ, Peter (oponent)
Simulační modely se využívají k analýze podnikových procesů. Smyslem je vytvořit model v počítačovém programu, který bude napodobovat dění v podniku. Pozorováním daného systému a následným experimentováním s modelem se zkoumají možnosti, jak zlepšit současný stav. Tato práce se zabývá situací ve firmě, jež se zaměřuje na pronájem a servis pracovních plošin. Právě se staví nové sídlo firmy kvůli lepšímu poskytování služeb a uvažuje se o změnách v nabídce pronájmu pracovních plošin. Model firmy se vytváří v programu SIMUL8. Po jeho dokončení následuje simulační experiment a zhodnocení stávající situace. Na základě získaných výsledků se upraví vstupní hodnoty za účelem dosažení výhodnějšího řešení. Cílem je optimalizace využití pracovních kapacit a zlepšení struktury nabídky pronájmu pracovních plošin.
Sledování a porovnání rozhodujících provozně ekonomických ukazatelů u vybrané skupiny traktorů vyšší výkonové třídy.
DVOŘÁK, Tomáš
V práci je uvedeno porovnání provozně ekonomických ukazatelů v různých zemědělských podnicích u vybrané řady traktorů Fendt 900 Vario. Jde o porovnání nákladů na servis a údržbu těchto strojů v závislosti na létech provozu a ujetých motohodin.
Systém řízení jakosti ve společnosti Jihočeské tiskárny, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení politiky jakosti ve vazbě na spokojenost zákazníků ve vybrané organizaci prostřednictvím standardu ISO 9001. Společnost Jihočeské tiskárny vznikla v 50. letech po znárodnění a seskupení zdejších českých a německých tiskáren. V 90. letech během privatizace vznikly Jihočeské tiskárny, a. s. jako součást skupiny Passauer Neuer Presse Verlag. V roce 2004 se majoritním akcionářem JČT staly Obchodní tiskárny a od roku 2006 patří JČT do polygrafické skupiny OTK Group. Proces a systém hodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je nedílnou součástí firemního systému managementu kvality. Je součástí procesu Tvorba a přezkoumání smlouvy v souladu s podnikovou směrnicí Q {--} S 7/1 Tvorba a přezkoumání smlouvy. Dotazník, který je jednou z příloh uvedené směrnice /pod označením F 07 {--} Q 009 Dotazník, coby příloha číslo 9 směrnice/, má několik částí: hodnocení kvality zakázek, hodnocení spokojenosti s cenami zakázek, hodnocení spokojenosti se servisními podmínkami poskytovanými zákazníkům, hodnocení spokojenosti s dodáváním a logistickými službami. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků z pohledu kvality výrobků ukázalo, kde jsou problémy, které je nutné řešit. Příčiny nejčastěji reklamovaných či kritizovaných produktů a vad je namíchání produktů (zejména pak etiket). Příčiny projevů nespokojenosti s cenami za produkty a s cenovými a platebními podmínkami lze spatřovat v nedostatečné práci s klienty a zákazníky. Je tím myšleno zejména přiblížení potřeb, technologií, vstupních materiálů, zásad a pravidel nutných pro výrobu všem zákazníkům při vzájemných jednáních. Hodnocení spokojenosti se servisními službami a spokojenosti s dodáváním a logistickými službami přineslo se jmenováním připomínek a kritiky současně i charakteristiku příčin. Celý proces hodnocení spokojenosti zákazníků a samotné vyhodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je závislé na přístupu k řešení celého souhrnu všech prováděných úkonů a opatření ke zjištění konkrétní spokojenosti klientů v daném období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí89 - 91  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.