Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8,906 záznamů.  začátekpředchozí8897 - 8906  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.27 vteřin. 

Veřejnost o svých obavách a bezpečnostních rizicích pro Českou republiku - prosinec 2016
Červenka, Jan
V prosincovém šetření CVVM zjišťovalo otevřenou otázkou, zda a jaké lidé pociťují obavy. Dále dotázaní posuzovali, jak velkou hrozbu představuje působení vybraných skupin na území ČR. Zjišťovány byly rovněž názory veřejnosti na reálnost ohrožení určitými skutečnostmi přesahujícími rámec republiky, jako je válka, epidemie, přírodní katastrofy a surovinová či ekonomická krize.

Česká veřejnost o zdravotnictví – prosinec 2016
Tuček, Milan
V prosinci 2016 byl do pravidelného výzkumu CVVM Naše společnost zařazen blok otázek týkající se zdravotnictví. V jeho rámci byla zjišťována celková spokojenost občanů se zdravotním systémem v ČR a rovněž jejich názory na problematičnost jednotlivých oblastí zdravotnictví, jako je například financování veřejného zdravotnictví, hospodaření v oblasti léků či fungování pojišťoven.

Hodnocení kvality různých typů škol – září 2016
Tuček, Milan
V září 2016 byl do pravidelného výzkumu CVVM Naše společnost zařazen blok otázek týkajících se českého školství a vzdělávání. Otázky mimo jiné zjišťovaly názory české veřejnosti na úroveň vzdělávání na vybraných typech škol a možnost dosáhnout vzdělání odpovídajícího schopnostem.

Postoje veřejnosti k právům homosexuálů – červen 2016
Čadová, Naděžda
V červnu 2016 byl do pravidelného šetření Naše společnost zařazen blok otázek týkající se hodnot a občanských práv. V jeho rámci byly pokládány otázky ohledně tolerance české společnosti vůči homosexuálně orientovaným mužům a ženám a také byly zjišťovány názory na to, zda by lidé s homosexuální orientací měli mít právo uzavřít registrované partnerství, uzavřít sňatek, adoptovat děti z „ústavů“ – tzv. dětských domovů a adoptovat děti svého partnera či partnerky, s nimiž žijí a na jejichž výchově se podílejí.


Možnosti rozvoje aktivit pro volný čas mládeže ve věku 15-18 let a ukázky jejich realizace v Českých Budějovicích
BENDA, Tomáš
Práce se zabývá možnostmi rozvoje aktivit pro volný čas mládeže ve věku 15-18 let a ukázkami jejich realizace v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena do dvou částí {--} první, teoretická část popisuje širokou oblast volného času a jeho význam ve společnosti. Dále se zaměřuje na specifika, kterými se vyznačuje skupina mládeže ve věku 15-18 let, na potřeby a druhy aktivit této skupiny v oblasti volného času. Druhá část diplomové práce je praktického charakteru a věnuje se popisu nabídky volnočasových aktivit pro mládež v Českých Budějovicích. Dále jsou zde uvedeny výsledky výzkumného šetření zaměřeného na oblast volného času a způsoby jeho využití mládeží ve věku 15- 18 let v Českých Budějovicích.

Volný pohyb pracovníků v EU a nové členské státy
MACHATOVÁ, Nina
V bakalářské práci se zaměřuji na právní aspekty uplatňování výkonu svobody pohybu pracovníků v rámci Evropské Unie týkajících se občanů nových členských států. Cílem bylo vymezit možnosti přístupu na pracovní trh Evropské unie, seznámení se s podmínkami přístupu a usnadnění procesu odchodu českých pracovníků do jiného členského státu Evropské unie za prací.


Význam volnočasových aktivit u dětí předškolního věku
BROSSOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá významem volnočasových aktivit u dětí předškolního věku, zejména jejich vlivem na rozvoj dětí před vstupem do základní školy. Teoretická část práce vymezuje na základě odborné literatury pojmy volný čas a s ním spojené volnočasové aktivity. Nastiňuje funkce volného času a v historickém kontextu i jeho využívání dětmi předškolního věku. Charakterizuje volnočasové aktivity, jejich obsah a činitele a zabývá se i volnočasovými institucemi. V praktické části jsou pomocí ankety, řízeného rozhovoru a studia dokumentace shromážděny a analyzovány poznatky o organizovanosti dětí předškolního věku ve volnočasových aktivitách. Rovněž je posouzen význam těchto volnočasových aktivit pro rozvoj dítěte před vstupem do základní školy, a to z hlediska výpovědí pracovníků volnočasových organizací a učitelů prvního stupně základních škol.