Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8,765 záznamů.  začátekpředchozí8762 - 8765  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.40 vteřin. 

Projekt zavedení nového IS ve firmě
Binder, David ; Šubrt, Tomáš (vedoucí práce) ; Jarmila, Jarmila (oponent)
První část práce seznámí čtenáře s pojmem projektové řízení a představí jeho historii. Dále stručně ukáže standardy projektového řízení, vysvětlí chápání projektu, ukáže jeho životní cyklus a představí kritéria úspěšných projektů. Představí také informační systém s jeho základními modely. Nakonec ukáže specifika projektů zabývajících se zaváděním nového informačního systému. Druhá část práce ukáže čtenáři případovou studii zavedení konkrétního skladového informačního systému. Projekt bude představen po jednotlivých fázích a na konci bude zhodnocen z hlediska silných a slabých stránek. Pro zjištěné nedostatky se autor pokusí stanovit možnosti zlepšení.

Příprava reklamní kampaně v oblasti cestovního ruchu
Herclík, Pavel ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Práce analyzuje specifika návrhu, přípravy marketingových komunikací v reálném prostředí cestovní kanceláře ve srovnání s teoretickými doporučeními a metodami. Základem je zevrubná analýza všech odlišností trhu cestovního ruchu, specifik tvorby produktu, distribučních cest, cílových skupin i komunikačních nástrojů. Analytická část práce i vlastní návrhy reklamní kampaně vycházejí z reálných a aktuálních informací, předmětem zkoumání je cestovní kancelář FIRO-tour.

Technologie Macromedia Flash a její praktické využití
Velička, Petr ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jonák, Jiří (oponent)
V oblasti internetu je Macromedia Flash světovým standardem pro tvorbu a distribuci interaktivního a multimediálního obsahu. Touto technologií můžeme vytvářet fascinující internetové prezentace, účinné reklamní kampaně, obchodní aplikace, výukové kurzy, on-line hry či interaktivní video. Flash dnes používá přes jeden milión vývojářů, kteří svými produkty mohou ihned oslovit více než 500 miliónů uživatelů internetu po celém světě. Rozšířenost na velké množství platforem umožňuje Flash aplikace přímo spouštět na osobních i kapesních počítačích s různými operačními systémy nebo mobilních telefonech. Cílem bakalářské práce je tuto technologii představit jak z pozice uživatele, tak z pozice vývojáře. Práce popisuje praktické využití této technologie v oblastech internetových prezentací, her a reklamních bannerů. Poté se zabývá vývojovým prostředím Flashe a popisuje některá specifika práce v tomto programu. Následně stručně popisuje praktický vývoj jedné flashové hry a nakonec přibližuje historický vývoj verzí Flashe a trendy. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek této technologie a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci (hře). Tato práce by měla být také přínosem pro všechny se zájmem o tuto oblast a ukázat směr jakým by se měli vydat při komplexním poznávání této technologie.

Návrh prototypu mobilní aplikace pro studenty FM VŠE
Pěnčík, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tvorbou prototypu mobilní aplikace FM VŠE. V teoretické části je představen návrhový proces digitálního produktu, specifika mobilního uživatelského rozhraní a obecné kognitivní teorie. V praktické části jsou prostřednictvím uživatelského výzkumu modelovány persony a specifikovány funkční požadavky produktu. Na základě požadavků a případů užití je navržena základní struktura aplikace. Nakonec je vytvořen interaktivní prototyp a nejdůležitější části aplikace zpřesněny pomocí vizuálního návrhu.