Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí87 - 96  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dálniční most přes údolí potoka Polančice
Dvořáková, Anna ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes údolí potoka Polančice a přes polní cestu. Jsou navrženy 4 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta dvoukomorového nosníku o čtyřech polí. Je zpracován podrobný statický výpočet a most je posouzen na mezní stavy pro dočasné i trvalé návrhové situace dle evropských norem-Eurokódů. Je vypracována podrobná i přehledná výkresová dokumentace, vizualizace mostu a stavební postup.
Dálniční estakáda
Repta, Michal ; Jurík, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh mostu pro převedení dálnice D47 přes údolí. Ze tří navržených variant je podrobně zpracována varianta dvoutrámové konstrukce. V podélném směru je konstrukce navržena jako spojitá o osmi polích. Rozpětí jednotlivých polí je 25 + 6 x 35 + 25 m. Podrobný návrh nosné konstrukce vybrané varianty mostu je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby mostu na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet a vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh mostní konstrukce na rychlostní komunikaci
Nádvorník, Ondřej ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podrobným návrhem nosné konstrukce mostu o dvou polích, s náběhem směrem ke střední podpěře a s příčným řezem jedno-trámové konstrukce. Nosná konstrukce je navržena z předpjatého betonu, ztráty předpětí jsou přesně vyčísleny. Dále se zabývá posouzením pilíře, základového prahu a skupiny pilot. Posudek byl proveden podle mezních stavů.
Most přes potok Živný
Sekanina, Josef ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá navržením silničního mostu přes potok Živný, železniční trať a plánovanou silnici II. třídy mezi obcemi Běleč a Husinec. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž byla pro podrobnou analýzu vybrána varianta 1. – spojitý jednokomorový nosník. Silniční most z předpjatého betonu je navržen a posouzen dle evropských norem – Eurokódů. Do výpočtu je zahrnut také vliv postupné výstavby mostu a její účinky na konstrukci. Dále je vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
SO 217 Most přes řeku Morávku v km 6.205
Hollý, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce spřaženého ocelobetonového silničního mostu. Jedná se o spojitý nosník o sedmi polích, jejichž rozpětí je 36,0 + 57,0 + 75,0 + 90,0 + 75,0 + 57,0 + 36,0 = 426 metrů. Nosná konstrukce sestává ze svařovaných nosníků průřezu tvaru I, které přecházejí do uzavřeného truhlíkového nosníku. Ve výpočtu jsou zohledněny fáze výstavby.
Estakáda přes Ostravskou radiálu v Brně
Lerch, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu přes Ostravskou radiálu, železnici ČD a komunikaci tramvaje MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta parabolického dvoukomorového nosníku o osmi polích. Práce řeší stavební postup a do statického výpočtu je zahrnut vliv postupné výstavby (časová analýza). Je zpracován podrobný statický výpočet a most je posouzen na mezní stavy pro dočasné i trvalé návrhové situace dle evropských norem - Eurokódů. Je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most na obchvatu Banské Bystrice
Nemrava, Jiří ; Novák, Richard (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce mostu. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů. Zahrnuje časovou analýzu konstrukce a podrobné řešení vlivu výstavby na jeho návrh.
Projekt budovy na Václavském náměstí
Moc, Ondřej ; Hladík, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných prvků železobetonové prostorové konstrukce obchodního domu z vyztuženého betonu a předpjatého betonu. Vnitřní síly jsou počítány softwarem SCIA ENGINEER. Předpjatý prvek je počítán pomocí modulu TDA s vlivem fází výstavby. Podrobně je řešen návrh monolitické železobetonové (dále jen ,,ŽB“) trámové stropní desky nad 1. podzemním podlažím (dále jen ,,PP“), monolitického ŽB spojitého stropního trámu o pěti polích desky nad 1PP, monolitického ŽB spojitého průvlaku v 1PP, monolitického ŽB sloupu v 1PP, monolitické ŽB základové patky a stropní trám z předpjatého betonu v 1PP. Dále výkresy tvaru řešených prvků konstrukce a výkresy tvaru výztuže řešených prvků konstrukce. Ostatní prvky konstrukce v této práci nejsou řešeny.
Návrh lávky přes vlečku
Mertová, Eliška ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh nové lávky pro pěší vedoucí přes vlečku namísto stávajícího železobetonového nadchodu v areálu cementárny v Mokré u Brna. Lávka slouží k převedení pěší dopravy přes zmíněnou železniční dráhu. Práce se skládá z návrhu lávky jako železobetonové spojité rámové konstrukce, vypracování modelu lávky pro analýzu vnitřních sil, dimenzování a posouzení konstrukce na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem Scia Engineer 2013. V celkové statické analýze nejsou zohledněny vlivy fází výstavby konstrukce.
Návrh a posouzení zastřešení rekreačního objektu
Florek, Jozef ; Zídek, Rostislav (oponent) ; Brdečko, Luděk (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je navrhnutie a posúdenie zastrešenia prístavby k hotelovému objektu. Práca rieši tri rozličné varianty strešných konštrukcií. Pre každý variant je navrhnutá geometria a zaťaženie, na základe ktorých sú spočítané vnútorné sily a je vykonané posúdenie jednotlivých prvkov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí87 - 96  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.