Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,216 záznamů.  začátekpředchozí810 - 819dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Analýza pohybových aktivit žáků základních škol ve městě České Budějovice
HÁVA, Lukáš
Tato diplomová práce se zabývá analýzou pohybových aktivit žáků základních škol ve městě České Budějovice. Výzkum byl prováděn metodou dotazníkového šetření na třech základních školách prostřednictvím standardizovaného anonymně registrovaného sociologického dotazníku COMPASS II. Dotazníkovému šetření, které probíhalo v měsíci listopadu, bylo podrobeno celkem 284 žáků 6. a 9. ročníků. Na základě vyplněných dotazníku jsme byli schopni zjistit strukturu volnočasových pohybových aktivit, kterým se žáci základních škol v dnešní době věnují. Kde jsou tyto aktivity nejčastěji realizovány a další cenné informace týkající se pohybových aktivit. Výsledky dotazníkové šetření jsme graficky vyhodnotili a podrobně popsali v praktické části této práce. V teoretické části se věnujeme pohybovým aktivitám a zdravotním problémům, které vznikají v důsledku nedostatku těchto aktivit a v neposlední řadě se věnujeme i ontogenetickému vývoji žáků základních škol.
Výzkum čtenářství dnešní mládeže ve věku 12 - 15 let
HÁJKOVÁ, Hana
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum čtenářství dnešních mladistvých z Českých Budějovic a z Prahy. Výsledky výzkumu z obou měst budou navzájem porovnávány. Výzkumné šetření je zaměřeno na motivaci ke čtení (školní a městské knihovny, doporučení učitelů, podpora rodičů) a na zjištění, jakou roli hraje četba ve skladbě volnočasových aktivit dětí. Dále poukazuje na zastoupení české a světové literatury v četbě mládeže a zkoumá žánrové hledisko.
E-bezpečnostní znalosti a chování osob pracujících ve státní správě.
PÓLOVÁ, Marie
Cílem práce je zhodnotit problematiku ebezpečnostních znalostí a návyků lidí pracujících ve státní správě. Zaměřila jsem se na ochranu před malwarem, phishingem a ztrátou dat. Dále jsem zjišťovala návyky při práci s bezpečnostními hesly a návyky při práci s elektronickou poštou. Zvolený problém jsem řešila pomocí dotazníkového průzkumu, kterým jsem zjišťovala, zda se pracovníci státní správy dokáží ochránit před počítačovými hrozbami. Výsledky byly zpracovány pomocí statistických metod Chíkvadrát test, Studentů ttest a Jednoduchou analýzu rozptylu. Našla jsem faktory, které ovlivňují chování a návyky respondentů. Je to síla hesla, které používají k přístupu do aplikací s citlivými údaji a setkání s nákazou malwarem. Zde bylo zjištěno nejvíce potvrzených závislostí. Z osobnostních faktorů chování respondentů nejvíce ovlivňuje vzdělání a pak následuje pohlaví.
Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
MRÁČKOVÁ, Tereza
Práce je zaměřena na využití sociálních sítí malými a středními podniky. Teoretická část se nejdříve zabývá historií a popisem vybraných sociálních sítí. U čtyř nejpopulárnějších sítí, a to Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedInu, je popsáno, jak společnost může inzerovat. V práci jsou popsány placené formy reklamy u těchto čtyř sociálních sítích. Je popsáno, jaké způsoby placení za reklamy a umístění reklam existuje. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část analyzuje vybranou společnost. Součástí práce je rozhovor s jednatelem firmy a na základě tohoto rozhovoru a vlastního průzkumu firmy je proveden návrh na zlepšení využívání Facebooku a dalších sociálních sítích. Druhá část práce se zaměřuje na dotazníkové šetření. Bylo vytvořeno 10 hypotéz, a pomocí nich byly sepsány otázky. Hypotézy jsou po shromáždění dostatečného počtu odpovědí vyhodnoceny.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
VAŇÁSEK, Milan
Téma práce je ochrana spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cíl bakalářské práce je analyzovat ochranu spotřebitelů v České republice a stanovit návrhy na zlepšení. Teoretická část popisuje základní koncepty ochrany spotřebitele, historický vývoj,spotřebitelské organizace,rychlé výstražné systémy a seznamuje s českými zákony a novými legislativními změnami. Praktická část je založena na marketingovém výzkumu ve formě dotazníku.Dle výsledků z šetření jsou stanoveny návrhy na zlepšení povědomí spotřebitelů o jejich právech.
Vylepšenie fulltextového vyhl'adávacieho algoritmu pre elektronické obchody
Jančovičová, Dominika
Diplomová práce se věnuje výzkumu, návrhu řešení a implementaci algoritmu vylepšujícího vyhledávání na webové stránce elektronického obchodu. Práce obsahuje všeobecnou část o vyhledávání v e-shopu a popisuje chování uživatelů při vyhledávání. Dále přibližuje problematiku webové analitiky a charakteristiku některých nástrojů fulltextového vyhledávání. Praktická část se zabývá analýzou přístupů zákazníků do webového obchodu, zhodnocením současného stavu vyhledávání a zjištováním preferencí zákazníků při vyhledávání. Nakonec se zabývá formulací pravidel pro vylepšení vyhledávání a jejich následnou implementací v jazyku PHP.
Struktura spotřebního koše a příjmy domácností ve vybraném regionu ČR
Kňažík, Ondřej
Práce je zaměřena na analýzu struktury spotřebního koše a příjmů vybraných domácností v Jihomoravském kraji. Při této analýze bylo využito dotazníkové šetření, které proběhlo v rámci domácností, jejíž členy tvoří také studenti středních a vysokých škol. Na základě takto získaných údajů byla popsána struktura spotřebního koše zkoumaných domácností v daném regionu. Prostřednictvím dotazníkového šetření byly sledované domácnosti současně rozděleny do několika příjmových kategorií, což vytvořilo předpoklad pro analýzu Engelových vztahů ve spotřebě. Struktura výdajových podílů zkoumaných domácností v rámci Jihomoravského kraje byla následně porovnána s chováním průměrné české domácnosti.
Postoje studentů k vybraným aspektům problematiky Evropské unie
Civáň, Tomáš
Dotazník je nejrozšířenější forma průzkumu, zjišťování názorů a získávání statistických údajů. Umožňuje zachytit názory účastníků téměř přesně k danému problému. V bakalářské práci jsem vyhodnotil 1576 elektronických dotazníků. Průzkumu se zúčastnili studenti středních škol v maturitních ročnících v Jihlavském kraji. Cílem zjišťování bylo zjistit názory studentů na politickou, hospodářskou a sociální situaci v EU, na vztah České republiky a EU a jak vidí svou budoucnost a možnost rozvoje v EU. Na konci dotazníků byly identifikační otázky, které rozdělili studenty do různých segmentů. V mé bakalářské práci jsem vyhodnotil průzkum na základě dvou identifikátorů, a to pohlaví a představa o budoucím povolání. Na základě získaných údajů jsem vypracoval statistické tabulky, které jsem pomocí grafů vyhodnotil. Ze získaných výsledků vyplývá, že nezávisle na pohlaví a od představy o budoucím povolání nejvíce studentů vyjádřilo souhlas, aby byla lékařská péče v celé EU na srovnatelné úrovni a aby byla stejně dostupná ve všech členských státech. Největší míra nesouhlasu byla s federativním uspořádáním unie. Studenti, kteří si svou budoucnost představují, jako zaměstnanci v soukromém sektoru v zahraniční firmě se vyjádřili pozitivněji k federativnímu uspořádání EU než ostatní. U některých otázek můžeme pozorovat větší míru souhlasu či nesouhlasu, ale k většině položených otázek se studenti vyjádřili neutrálně.
Možnosti uplatnění a význam vybraného „fair trade“ produktu v ČR
Lišková, Martina
Má bakalářská práce řeší problematiku programu fair trade a možnosti uplatnění jeho principů v České republice. Literární část práce popisuje důvody vzniku programu fair trade, jeho současný stav a problematiku pěstování kakaových bobů v rozvojových zemích. Pro zpracování praktické části práce jsem použila metodu dotazníkového šetření, kdy jsem zjišťovala informovanost veřejnosti o programu fair trade, spotřebitelské chování, rozsah poptávky po fairtradových výrobcích a zájem občanů o problematickou situaci v zemích třetího světa.
Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu
Badalcová, Aneta
Cílem diplomové práce je charakterizovat trh s pivem v České republice. Dále stanovení činitelů, které tento trh ovlivňují a v neposlední řadě identifikace novodobých trendů u nás i ve světě. Jako hlavní cíl této práce je charakterizování ideálního restauračního prostředí na základě preferencí spotřebitele, pomocí vhodného marketingového dotazníku. Získaná data a jejich analýza by měla být přínosem pro stávající i nově vznikající podniky na trhu s pivem. Marketingový průzkum trhu probíhal v Brně a okolí prostřednictvím kvantitativního sběru dat elektronickou formou. Na základě tohoto marketingového průzkumu bylo stanoveno, jak by měl vypadat ideální podnik a jaký by měl nabízet pivní i ostatní sortiment. Informace jsem čerpala z dostupné literatury, internetu a odborných článků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,216 záznamů.   začátekpředchozí810 - 819dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.