Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu
Badalcová, Aneta
Cílem diplomové práce je charakterizovat trh s pivem v České republice. Dále stanovení činitelů, které tento trh ovlivňují a v neposlední řadě identifikace novodobých trendů u nás i ve světě. Jako hlavní cíl této práce je charakterizování ideálního restauračního prostředí na základě preferencí spotřebitele, pomocí vhodného marketingového dotazníku. Získaná data a jejich analýza by měla být přínosem pro stávající i nově vznikající podniky na trhu s pivem. Marketingový průzkum trhu probíhal v Brně a okolí prostřednictvím kvantitativního sběru dat elektronickou formou. Na základě tohoto marketingového průzkumu bylo stanoveno, jak by měl vypadat ideální podnik a jaký by měl nabízet pivní i ostatní sortiment. Informace jsem čerpala z dostupné literatury, internetu a odborných článků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.