|
Využití regrese s kategoriální vysvětlovanou proměnnou ve výzkumu trhu
Königová, Petra ; Voříšková, Iva (advisor) ; Papež, Michal (referee)
Cílem této práce je zmapovat využívání logistické regrese ve výzkumu trhu a upozornit na možnosti, které pro výzkum trhu tato metoda otevírá. Text je strukturován do tří částí. První část obsahuje teorii k dané problematice, věnuje se vysvětlení pojmů a postupů. Ve druhé je rozebíráno využití logistické regrese v praxi. Třetí část je praktická. Na reálná data je aplikována logistická regrese a je zjišťováno, nakolik může být logistická regrese v daném případě užitečná. Za hlavní přínos práce je možné považovat právě aplikaci metody na tato reálná data, kdy byly nastíněny možnosti využití logistické regrese ve výzkumu trhu.
|
| |
| |
|
TutORial, on-line systém pro výuku operačního výzkumu
Svobodová, Lucie ; Jablonský, Josef (advisor) ; Fábry, Jan (referee)
Projekt TutORial je on-line systémem pro výuku operačního výzkumu. Snaží se na webu přiblížit operační výzkum širší veřejnosti. Projekt TutORial je rozdělený celkem do sedmi sekcí. Bakalářská práce má tři hlavní části, v první z nich jsou stručně představeny všechny sekce projektu. Druhá část se detailně zaměřuje na úlohy lineárního programování a jednotlivé modely z projektu, stejně tak jako část třetí,kde je detailně popsaná problematika úloh celočíselného programování. Veškeré poznatky jsou shrnuty v závěru.
|
| |
| |
|
Virtual Team Management
Bohuslavová, Leona ; Hubičková, Eva (advisor) ; Francová, Tereza (referee)
Diplomová práce se zabývá vedením virtuálního týmu. Na základě teoretických poznatků byl proveden výzkum v jednom z oddělení konkrétní firmy působící v oblasti internetu, které využívá externích spolupracovníků. Byl porovnáván způsob vedení brigádníků a externistů a zároveň vyhodnocovány dopady změn po nástupu nového vedoucího brigádníků a externistů. Dle výsledků výzkumu byly pak navrženy další postupy pro spolupráci s brigádníky a externisty.
|
|
Comparison of marketing statistic analysis
Havelka, Milan ; Vrabec, Michal (advisor) ; Průša, Milan (referee)
Práce je zaměřena na výzkum trhu rychlo-obrátkového zboží denní spotřeby. Snaží se porovnat dva přístupy k problematice marketingového výzkumu, z pohledu výzkumu maloobchodníků a výzkumu osob, nebo také výzkumu veřejného mínění. Práce je rozdělena do jednotlivých částí, jak každý obdobný výzkum postupuje. V každém oddíle se snažím přiblížit jednotlivá specifika každého výzkumu, snažím se najít společné a odlišné vlastnosti obou výzkumů. Celá studie spočívá v pochopení přístupu k výzkumu obou firem. Jak výzkum postupuje, kde jsou jeho silné a slabé stránky. Záměrem je nalezení společného obou výzkumů. Při pochopení obou přístupů je možnost vytvoření nové báze výzkumu, který vychází z obou přístupů. Také má vymezit využití obou druhů výzkumů v reálném životě firem.
|