National Repository of Grey Literature 807 records found  beginprevious800 - 807  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Využití regrese s kategoriální vysvětlovanou proměnnou ve výzkumu trhu
Königová, Petra ; Voříšková, Iva (advisor) ; Papež, Michal (referee)
Cílem této práce je zmapovat využívání logistické regrese ve výzkumu trhu a upozornit na možnosti, které pro výzkum trhu tato metoda otevírá. Text je strukturován do tří částí. První část obsahuje teorii k dané problematice, věnuje se vysvětlení pojmů a postupů. Ve druhé je rozebíráno využití logistické regrese v praxi. Třetí část je praktická. Na reálná data je aplikována logistická regrese a je zjišťováno, nakolik může být logistická regrese v daném případě užitečná. Za hlavní přínos práce je možné považovat právě aplikaci metody na tato reálná data, kdy byly nastíněny možnosti využití logistické regrese ve výzkumu trhu.
Nástroje proexportní politiky se zaměřením na investiční pobídky
Slabý, Roman ; Sato, Alexej (advisor) ; Dvořáček, Jiří (referee)
Diplomová práce se zabývá vztahem a komplementaritou proexportní politiky a investičních pobídek. Jak teoretická expozice, tak praxe v České republice poukazují na potřebu vzájemné součinnosti a možnost výhodné komplementarity.
Marketingový výzkum předplatitelských služeb
Maderová, Dagmar ; Koudelka, Jan (advisor) ; Smržová, Martina (referee)
Práce řeší problematiku předplatitelských služeb časopisů. Metodami marketingového výzkumu hledá odpovědi na otázky týkající se vztahu čtenářů časopisů k předplatitelským službám.
TutORial, on-line systém pro výuku operačního výzkumu
Svobodová, Lucie ; Jablonský, Josef (advisor) ; Fábry, Jan (referee)
Projekt TutORial je on-line systémem pro výuku operačního výzkumu. Snaží se na webu přiblížit operační výzkum širší veřejnosti. Projekt TutORial je rozdělený celkem do sedmi sekcí. Bakalářská práce má tři hlavní části, v první z nich jsou stručně představeny všechny sekce projektu. Druhá část se detailně zaměřuje na úlohy lineárního programování a jednotlivé modely z projektu, stejně tak jako část třetí,kde je detailně popsaná problematika úloh celočíselného programování. Veškeré poznatky jsou shrnuty v závěru.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Rýparová, Adéla ; Černá, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Novák, Tomáš (referee)
Práce se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jeho jednotlivými fázemi a dělením. Praktická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců, který byl proveden s časovým odstupem dvou let, porovnává jednotlivé výsledky a navrhuje doporučení pro další vývoj a postup.
Czech Retail Chain's Competitive Position Development
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.
Virtual Team Management
Bohuslavová, Leona ; Hubičková, Eva (advisor) ; Francová, Tereza (referee)
Diplomová práce se zabývá vedením virtuálního týmu. Na základě teoretických poznatků byl proveden výzkum v jednom z oddělení konkrétní firmy působící v oblasti internetu, které využívá externích spolupracovníků. Byl porovnáván způsob vedení brigádníků a externistů a zároveň vyhodnocovány dopady změn po nástupu nového vedoucího brigádníků a externistů. Dle výsledků výzkumu byly pak navrženy další postupy pro spolupráci s brigádníky a externisty.
Comparison of marketing statistic analysis
Havelka, Milan ; Vrabec, Michal (advisor) ; Průša, Milan (referee)
Práce je zaměřena na výzkum trhu rychlo-obrátkového zboží denní spotřeby. Snaží se porovnat dva přístupy k problematice marketingového výzkumu, z pohledu výzkumu maloobchodníků a výzkumu osob, nebo také výzkumu veřejného mínění. Práce je rozdělena do jednotlivých částí, jak každý obdobný výzkum postupuje. V každém oddíle se snažím přiblížit jednotlivá specifika každého výzkumu, snažím se najít společné a odlišné vlastnosti obou výzkumů. Celá studie spočívá v pochopení přístupu k výzkumu obou firem. Jak výzkum postupuje, kde jsou jeho silné a slabé stránky. Záměrem je nalezení společného obou výzkumů. Při pochopení obou přístupů je možnost vytvoření nové báze výzkumu, který vychází z obou přístupů. Také má vymezit využití obou druhů výzkumů v reálném životě firem.

National Repository of Grey Literature : 807 records found   beginprevious800 - 807  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.