Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Felix, Martin ; Goldefus, Filip (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá AVL stromy, které spadají do kategorie binárně vyhledávacích stromů. Práce se skládá ze tří částí, jedna část má za cíl naučit studenta vkládat uzly do AVL stromu rekurzivním způsobem, druhá část rušit uzly z AVL stromu nerekurzivním způsobem a poslední část má doplnit studentovy znalosti o stromech. Studentovy výsledky se porovnávají s výsledky vzorového řešení a podle toho jsou mu následně přiděleny body.
Tříválcový řadový vznětový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro užitková vozidla
Domský, Viktor ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem práce je vyšetření vlivu excentricity na průběh síly mezi pístem a vložkou válce a vlivu na vyvážení klikového mechanismu. Pro vybranou hodnotu excentricity navrhnout provedení vyvážení a provést pevnostní kontrolu klikového hřídele s uvážením torzních kmitů. Excentricita je zvolena pomocí poměru ztrátové práce excentrického a centrického mechanismu. V práci je znázorněn vliv excentricity na vybrané kinematické veličiny. Pevnostní kontrola je řešena v softwaru ANSYS. Pomocí zvolené excentricity se podařilo v kontaktu pístu a vložky válce snížit ztrátovou práci o 10 %.
Dvouválcový řadový vznětový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro užitková vozidla
Černohous, Tomáš ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je pro zadané parametry vznětového motoru vyšetřit vliv excentricity na průběh síly mezi pístem a vložkou válce a na vyvážení klikového mechanismu. Dále pro zvolenou hodnotu excentricity navrhnout vhodné vyvážení klikového mechanismu s následnou pevnostní kontrolou s uvážením torzních kmitů.
Dvouválcový motocyklový motor
Bolcek, Adam ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vyvažováním setrvačných sil posuvných částí u dvouválcového řadového motocyklového motoru pomocí kyvné páky. Jsou zde uvedeny dva výpočtové přístupy určené k návrhu vyvažovací páky. Výpočtové přístupy jsou poté porovnány. Je navržena a vymodelována kyvná vyvažovací páka a tato podrobena napěťové analýze pomocí MKP modelu vzhledem k meznímu stavu únavy. Dále je navržen klikový hřídel včetně vyvážení setrvačných sil rotačních částí a i tento je podroben napěťové analýze pomocí MKP modelu vzhledem k meznímu stavu únavy.
Možnosti vyvážení dvouválcového motoru pro traktorové použiti
Vaško, Roman ; Franz, Rudolf (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá vyvážením klikového mechanismu dvouválcového traktorového motoru. Cílem je najít vhodné technické řešení pro vytvoření koncepce vyvážení pomocí vyvažovací jednotky. Provést kontrolu navrženého řešení pomocí MKP analýz a vyhodnotit únavovou bezpečnost. Obsahem práce je také vytvoření výpočtové a výkresové dokumentace ke zvolenému řešení vyvážení zadaného motoru.
Pevnostně deformační analýza uložení vyvažovacího hřídele
Král, Martin ; Hrdlička, Zdeněk (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Zadáním této diplomové práce je provést návrh a kontrolu šroubového spojení vývažků a hřídele. Dále je úkolem provedení pevnostní a deformační analýzu vyvažovací hřídele v MKP systému, zhodnocení zjištěných výsledků a případné konstrukční úpravy.
Pětiválcový řadový vznětový motor s excentrickým klikovým mechanismem
Süttő, Daniel ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce je zistiť vplyv excentricity kľukového mechanizmu na priebeh síl medzi piestom a vložkou valca, taktiež zistiť jeho vplyv na vyváženie celej sústavy. Je potrebné navrhnúť vyváženie pre zvolenú hodnotu excentricity a následne podrobiť kľukový hriadeľ pevnostnej analýze s prihliadnutím na torzné kmitanie. Problematika ma natoľko zaujala, že som nad rámec zadaných úloh navrhol torzný tlmič kmitov.
Návrh nového systému balancování montážních linek dveřních pohonů kolejových vozidel
Kolečkář, Jan ; Zemčík, Oskar (oponent) ; Kubík, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měření časových snímků a následně balancování montážní linky ve firmě IFE-CR, a.s. v segmentu pohonů dveří kolejových vozidel. V první části jsou uvedeny metody měření práce, metoda zlepšování kvality osm disciplín a jedna ze základních metod štíhlé výroby 5S. Druhá část práce představuje firmu, její historii, produkty a rozdělní pohonů dveří pro kolejová vozidla. Následuje rozdělení výrobní haly, popis jednotlivých pracovišť a detailnější popis montážní linky. V praktické části jsou uvedeny časové snímky montážních operací a jejich srovnání před a po balancování operací. Poslední část obsahuje zhodnocení dosažených výsledků balancováním s ohledem na produktivitu.
Kontrola vyvážení klikového mechanismu maloobjemového traktorového motoru
Svoboda, Radim ; Franz, Rudolf (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je určení sil působících v klikovém mechanismu nového motoru od firmy Zetor, zhodnocení stavu vyvážení, návrh úpravy vyvažovacích jednotek, výpočet modální analýzy, napěťové analýzy a deformační kontrola. Obsahem práce je také vytvoření technické dokumentace k nově upraveným vyvažovacím hřídelům.
Dvouválcový čtyřdobý plochý zážehový motor
Dragoun, Jan ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi návrhu klikové hřídele pro dvouválcový čtyřdobý plochý zážehový motor, použitelný do městského vozidla. V práci je uvedeno silové působení na klikový mechanizmus, možné vyvážení klikové hřídele, torzní namáhání a výpočtová metoda kontroly pevnosti. V závěrečné části práce je nastíněn návrh klikové hřídele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.