Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí8 - 17další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřebitelské chování na trhu s mlékem a jeho rostlinnými alternativami
Zemanová, Eliška
Diplomová práce se zaměřuje na charakterizaci segmentu konečných spotřebitelů kravského mléka a jeho rostlinných alternativ v České republice. Cílem diplomové práce bylo analyzovat spotřební chování osob zajímajících se o konzumaci zmíněných produktů. Po vypracování literární rešerše byl následně popsán trh s mlékem a rostlinnými alternativami mléka. Výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, kterého se původně zúčastnilo 383 respondentů, 6 respondentů však bylo následně z důvodu nekorektního vyplnění dotazníku z výzkumu odstraněno. Stanovené hypotézy byly vyhodnoceny prostřednictvím Pearsonova chí-kvadrát testu nezávislosti. Výzkumem bylo zjištěno, že více dotazovaných respondentů konzumuje kravské mléko než rostlinné alternativy mléka, že jsou spotřebitelé ochotni si připlatit za kvalitu a v oblasti rostlinných alternativ mléka je dle minoritní části respondentů poptávka po větším sortimentu. V závěru práce byla navržena doporučení pro podnikatelské subjekty působící na daném trhu.
Historie a technologie výroby zmrzlinových směsí
Halamková, Veronika
Bakalářská práce je zaměřena na historii a technologii výroby zmrzlinových směsí. V první části se práce zabývá historií rozšíření zmrzliny ve světě a v České republice, poté následuje charakteristika jednotlivých surovin, které se k výrobě využívají. V rámci práce jsou popsány jednotlivé dílčí kroky při technologické výrobě, konkrétně se jedná o míchání směsi, pasteraci, homogenizaci, chlazení, zrání, sušení a balení. Následuje kapitola popisující mikrobiologickou kvalitu mražených krémů a sumarizaci současně platné legislativy. Závěrem je pojednáno o postupu při provádění senzorické analýzy a je zhodnocena dostupnost a oblíbenost příchutí zmrzlin v České republice na základě provedeného průzkumu formou dotazníku.
Porovnanie historického a súčasného sortimentu rodu Tagetes sp.
Ščipák, Matúš
Bakalárska práca na tému „Porovnanie historického a súčasného sortimentu rodu Tagetes (L.)“ sa zaoberá v prvej časti predovšetkým geografickým rozšírením, morfologickým popisom, použitím, systematickým zaradením rodu Tagetes (L.), a šľachtením rodu Tagetes (L.). Druhá časť bakalárskej práce je zameraná na zmapovanie, prieskum a porovnanie súčasného a historického sortimentu rodu Tagetes (L.) podľa stanovených časových období. Výsledky prieskumu sú zhrnuté v komentovaných tabuľkách, v ktorých sú zaznamenané sledované a zistené údaje. Výsledky sú graficky zobrazené v grafoch, ktoré sú okomentované v texte. Zistené výsledky môžu byť vhodným prostriedkom na zorientovanie sa v historickej a súčasnej tržnej ponuke, taktiež pre výber vhodných druhov a kultivarov pre záhradkárov ale aj pre širokú verejnosť.
Relationship between personality and social network characteristics
VALENTOVÁ, Klára
This thesis investigated whether an individual's personality (assessed on four personality dimensions: Friendliness, Activity/Excitability, Confidence, Openness) can be related to its social network position in Barbary macaques (Macaca sylvanus). The effect of sex and rank was also evaluated. The network position of individuals was described by individual network characteristics values generated via social network analysis. Additionally, the phenotypic based assortment within the studied group was examined. The results showed that personality is related with the position of the individual in its social group and assortment based on several personality dimensions was found in studied networks.
Faktory výběru sortimentu při nákupu pro obchodní podnik
MRZENOVÁ, Monika
V bakalářské práci jsou analyzovány faktory výběru sortimentu při nákupu pro obchodní podnik. Teoretická část je věnována definici nákupu, nákupu jako základní podnikové funkci, plánování nákupu, tvorbě strategie řízení zásob, organizaci nákupu, spolupráci s ostatními odděleními v rámci podniku a dodavatelsko-odběratelským vztahům. Praktická část je zaměřena na primární sběr dat o faktorech výběru sortimentu od pracovníků nákupu a následně jsou tato data analyzována. Na základě výsledků, jsou učiněna doporučení pro efektivnější výběr sortimentu a jeho optimalizaci v obchodním podniku.
Analýza sortimentu firmy SkyTech Corporation s.r.o.
Dvořáková, Šárka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce pojednává o malé společnosti SkyTech Corporation s.r.o., která distribuuje na trh produkty z oblasti kosmetiky, dekorativní kosmetiky, kosmetických doplňků a štětců na líčení. První část práce je část teoretická, která slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na marketingový mix, konkurenci, sortiment a analýzy s nimi spojené. V praktické části je představena společnost SkyTech Corporation s.r.o., následuje zhodnocení jednotlivých značek a jejich rolí v sortimentu, distribuční kanály a krátká analýza konkurence. V závěru práce jsou navržena konkrétní doporučení, která vychází z analýz v předchozích kapitolách.
Studie nákupní funkce v obchodní společnosti
Žižka, Marek ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodní funkce podniku. Konkrétně je zaměřena nákupní funkci podniku, řízení zásob a segmentaci zákazníků. Práce obsahuje analýzu současného stavu podniku, ze kterých vychází návrhy změn pro zlepšení obchodní funkce podniku a spokojenosti zákazníků.
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Šalomounová, Andrea ; Krejčí, Josef (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. Práce se skládá z popisu podnikání společnosti HORPO, spol. s r. o., analýzy současného stavu maloobchodní jednotky, vyhodnocení teoretických východisek souvisejících s maloobchodní činností a vlastních návrhů řešení včetně podmínek realizace a přínosů těchto návrhů.
Zhodnocení IT podniku a návrh změn
Kovářová, Veronika ; Brlica, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na informační systém VENTUS ve společnosti COMIMPEX, s. r. o.. Cílem bude seznámení se s tímto systémem, posouzení jeho slabých a silných stránek a především návrhy na jeho zlepšení.
Studie obchodní strategie organizace
Hercigová, Nikola ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současnou situaci firmy ST Profi podlahy. Vzhledem k povaze podnikání je představen sortiment společnosti, podnikové procesy a nákupní atmosféra. Obsahem jsou návrhy na rozšíření nabídky zboží a služeb zákazníkům, propagace podniku, nové webové stránky a interní značení podnikového potrfolia. Podnik se zmenšuje převážně kvůli rostoucímu obchodování s podlahami přes internet za nižší ceny. Hlídání cen internetových prodejců a přejmenování zboží je způsob, jak se může podnik bránit a zůstat konkurenceschopným.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí8 - 17další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.