Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  začátekpředchozí78 - 80  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání nekomerčních CASE nástrojů pro UML modelování
Janoušková, Irena ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tématem této bakalářské práce je srovnání nekomerčních nástrojů pro modelování v jazyce UML. Po úvodní první kapitole následuje stručný popis jazyka UML v kapitole druhé. Představeny jsou zde stěžejní mechanismy jazyka a především popis všech diagramů, které lze pomocí UML vytvářet. Zmínka je také o metodikách vývoje softwaru a jejich významu při modelování. Třetí kapitola se zaměřuje na charakteristiky a klasifikaci všech CASE nástrojů. Po uvedení obecného popisu CASE nástrojů následuje výčet nejznámějších nástrojů pro modelování v jazyce UML, a to jak komerčních, tak nekomerčních. Pro představu je přítomen i popis čtyř vybraných komerčních produktů a jejich funkcí. Dále nalezneme v této kapitole výčet některých nekomerčních aplikací pro UML modelování, z nichž sedm je vybráno pro zhodnocení a srovnání. Čtvrtá kapitola se zabývá vícekriteriálním hodnocením variant a prezentuje ty metody, které jsou v této práci používány. Dále zde nalezneme popis zvolených kritérií a dílčích kritérií a stanovení jejich vah. Pátá kapitola je zaměřena na hodnocení vybraných nástrojů podle zvolených kritérií. V šesté kapitole jsou prezentovány vypočítané hodnoty kritérií i celkové zhodnocení podle zvolené metody vícekriteriálního hodnocení variant. Výsledky jsou uvedeny v přehledné tabulkové formě. Nástroje jsou zde také seřazeny podle celkového výsledku i podle hodnot jednotlivých kritérií tak, aby si čtenář mohl učinit lepší představu o přednostech a omezeních hodnocených produktů. V závěru se zamýšlím nad výsledky a jejich vypovídací schopností.
Vizualizace XML schémat
Slavětínský, Václav ; Kosek, Jiří (vedoucí práce) ; Ralbovský, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která slouží k převodu W3C XML schémat do interaktivního diagramu ve formátu SVG (Scalable Vector Graphics). Diagram poskytuje údaje získané ze schématu ? údaje o elementech a atributech, a jejich přípustné struktuře. Proto je vhodný jako součást dokumentace XML souborů vyhovujících schématu. Generovaná grafika je interaktivní a přehledná, uživatelům má usnadnit pochopení XML dokumentů a orientaci v nich. Aplikace je napsána v jazyce Java, využívá implementaci abstraktního datového modelu z open source XML parseru Xerces2-J. Interaktivita SVG výstupu je zajištěna ECMAScriptem.
Systém pro obchodování s virtuálními předměty
Sedláček, Lukáš ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou systémů pro obchodování s virtuálními předměty. Práce je zaměřena hlavně na virtuální ekonomiky MMORPG (Massive(ly)-Multiplayer Online Role-Playing Game). Pro hlubší pochopení MMORPG světů, je v této práci zpracován jejich vznik, vývoj, historie, psychologické aspekty, náhled do problematiky jejich virtuálních ekonomik, stručná charakteristika elektronických platebních systémů a informace o dvou virtuálních ekonomikách (Entropia Universe a Second Life). Samotný návrh aplikace pak využívá při modelování systému určité prvky metodiky RUP (Rational Unified Process) včetně jazyka UML (Unified Modelling Language).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   začátekpředchozí78 - 80  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.