Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí77 - 86další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Most přes silnici I/11
Macák, Jan ; Šrubař, Jiří (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu. Objekt se nachází na silnici II. třídy S 7,5/50 a je veden přes silnici I/11 a přeložku MK v Bystřici. Byly vypracovány tři varianty, z nichž byl vybrán spojitý desko-trámový nosník o 6-ti polích pro podrobné zpracování. K této variantě je zpracován statický výpočet nosné konstrukce, ve kterém je zahrnuta i časová analýza konstrukce (jednotlivé fáze výstavby). Statický výpočet je posouzen na mezní stavy dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je také výkresová dokumentace, časový harmonogram výstavby a 3D vizualizace mostního objektu.
Předpjatý most číslo 209 přes rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Mareček, Tomáš ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši návrh mostu pre prevedenie komunikácie druhej triedy S7,5 cez rýchlostnú komunikáciu R2 na Slovensku. Z troch navrhnutých variánt je pre podrobnú analýzu spracovaná varianta jednokomorovej konštrukcie. V pozdĺžnom smere je konštrukcia navrhnutá ako spojitá o troch poliach. Rozpätie jednotlivých polí je 23,1 + 33,0 + 23,1 m. Podrobný návrh nosnej konštrukcie z predpätého betónu vybranej varianty mostu je spracovaný podľa medzných stavov vrátane zohľadnenia vplyvu postupnej výstavby mostu. Ďalej je vypracovaný statický výpočet a spracovaná prehľadná výkresová dokumentácia a vizualizácia mostu.
Most přes dálnici
Vaculíková, Klára ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes dálnici D1, která je zakřivená výškovým obloukem. Z navržených variant je dále podrobně zpracována varianta jednotrámové spojité konstrukce o třech polích. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů dle platných evropských norem (Eurokódů). Je vypracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace a vizualizace.
Most přes údolí potoka Kyselá voda
Svoboda, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes údolí potoka Kyselá voda. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o šesti polích. Byly zpracovány tři studie a druhá, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 6 x 35 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Most nad potokem Bystrice
Nani, Pavel ; Glovina, Filip (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je podrobný statický výpočet dodatečně předpjatého betonového silničního mostu přes potok Bystrica u Banské Bystrice na Slovensku. Most je součástí odbočné větve rychlostní komunikace R1. Prostorově zakřivený spojitý most má 9 polí. Pro statickou analýzu byl použit prostorově zakřivený výpočtový model mostu. Model byl porovnán s přímým výpočtovým modelem mostu. Je také provedeno porovnání vlivu fázované výstavby mostu na velikost vnitřních sil. Nosná konstrukce mostu byla posouzena dle ČSN EN 1992-1-1, ČSN EN 1992 – 2 a ČSN 73 6214.
Most na rampě v Brně
Vančura, Lukáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce mostu silniční komunikace, který je půdorysně zakřivený o velice malém poloměru. Mostní objekt je součástí mimoúrovňové křižovatky v Brně. Jsou navrženy dvě varianty, z nichž je dále rozpracovávána varianta dvoukomorového průřezu. Výpočty a posouzení jsou prováděny dle platných evropských norem (Eurokódů). Ke statickému výpočtu je zpracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace.
Modelování a statická analýza stropní konstrukce v programu ANSYS.
Obršlík, Petr ; Keršner, Zbyněk (oponent) ; Křiváková, Jarmila (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především modelováním a statickou analýzou stropní konstrukce v klasickém prostředí programu ANSYS. Úvodní část je zaměřena na ověření správnosti modelu nejvíce namáhané části konstrukce s jednoduchým ručním statickým výpočtem podle průběhu napětí na spojitém nosníku. Hlavní část práce je věnována modelování ocelobetonové konstrukce, typům prvků a způsobu zadání zatížení a okrajových podmínek v programu ANSYS. Na závěr práce jsou zobrazeny výsledky napětí a deformací a konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti.
Dálniční most přes silnici II/464
Zalubel, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši podrobný návrh diaľničného mosta z predpjatého betónu medzi mestami Brno a Ostrava. Konštrukcia je spojitá o troch poliach. Vnútorné sily boli prebraté to statického programu SCIA Enegineer. Posudok bol zrealizovaný podľa medzných stavov. Pri návrhu boli použité platné normy.
Most přes Lochkovské údolí
Zvolánek, Lukáš ; Juchelková, Pavlína (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce vybrané varianty mostu. Most převádí rychlostní komunikaci přes Lochkovské údolí. Nosná konstrukce je tvořena spojitým jednokomorovým nosníkem o šesti polích s vyloženými konzolami podporovanými prefabrikovanými vzpěrami. Spojitý nosník je půdorysně zakřivený. Nejdříve se vybetonují krajní pole (pole 1, 5, 6) na pevné skruži. Další pole (pole 2, 4) budou betonována letmo s postupným vyvěšováním nosné konstrukce. Hlavní pole (pole 3) bude betonováno letmo s postupným odstraňováním montážních závěsů přilehlých polí. Posouzení konstrukce je provedeno podle mezních stavů. Zahrnuje také časovou analýzu konstrukce včetně řešení vlivu výstavby na jeho návrh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí77 - 86další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.