Název:
Předpjatý most číslo 209 přes rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Překlad názvu:
Prestressed bridge No. 209 over the expressway R2 in Slovakia
Autoři:
Mareček, Tomáš ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práca rieši návrh mostu pre prevedenie komunikácie druhej triedy S7,5 cez rýchlostnú komunikáciu R2 na Slovensku. Z troch navrhnutých variánt je pre podrobnú analýzu spracovaná varianta jednokomorovej konštrukcie. V pozdĺžnom smere je konštrukcia navrhnutá ako spojitá o troch poliach. Rozpätie jednotlivých polí je 23,1 + 33,0 + 23,1 m. Podrobný návrh nosnej konštrukcie z predpätého betónu vybranej varianty mostu je spracovaný podľa medzných stavov vrátane zohľadnenia vplyvu postupnej výstavby mostu. Ďalej je vypracovaný statický výpočet a spracovaná prehľadná výkresová dokumentácia a vizualizácia mostu.
This thesis deals with a design of the bridge for second class highway S7,5 through speedway R2 in Slovakia. From the three proposed versions the version with unicameral structure was chosen for further detailed analysis. The longitudinal direction of the structure is designed as continuous three fields. The lenght of the spans is 23,1 + 33,0 + 23,1 m. Detailed design of the selected version of the structure of prestressed concrete bridge is processed according to limiting conditions, including consideration of the impact of the progressive construction of the bridge. It is elaborated a detailed structural analysis including drawings and visualization.
Klíčová slova:
deskostenový model; komorová konstrukce; most; predpjatý beton; prutový model; spojitý nosník; statický výpočet; vizualizace; výkresová dokumentace; bridge; drawings; prestressed concrete; structural analysis; unicameral construction; visualisation; wire model
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37833