Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 105 záznamů.  začátekpředchozí73 - 82dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost v malých a středních podnicích v ČR
Růžková, Kateřina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce pojednává o společenské odpovědnosti organizací se zaměřením na malé a střední podniky. Cílem práce je zanalyzovat úroveň a přístup společenské odpovědnosti v těchto podnicích. Teoretická část práce představuje koncept tripple-bottom-line, historii, současné trendy a výhody a nevýhody CSR. Tato část práce také zahrnuje implementaci a měření CSR aktivit s následným reportingem a informační podporou. Praktická část se zabývá výzkumem společenské odpovědnosti v malých a středních podnicích v České republice. V závěru praktické části jsou shrnuty doporučení a návrhy pro MSP.
Analýza zapojení stakeholders do implementace priorit politiky cestovního ruchu
Procházková, Hanka ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zapojování stakeholders do procesu implementace regionální strategie rozvoje cestovního ruchu, ve které jsou uvedeny priority realizace politiky turismu na daném území. Tento proces zkoumá ve dvou tuzemských regionech a jednom regionu zahraničním. Cílem práce je formulovat sadu opatření na základě zjištěných dobrých praktik, které povedou ke zlepšení procesu zapojení stakeholders do implementace strategie rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Diplomová práce k dosažení cíle využívá poznatků z předchozích výzkumů, které dále rozvíjí směrem k návrhu a ověření metodiky pro zjištění postojů klíčových skupin stakeholders k procesu spolupráce s regionální organizací destinačního managementu při implementaci rozvojové strategie, resp. jejích priorit.
AKVIZICE & PŘEMĚNY ve strategickém řízení
Mackenzie, Iveta ; Vacík, Emil (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent) ; Jáč, Ivan (oponent)
Dizertační práce se zaměřuje na akvizice & přeměny - nástroj strategického řízení podniku. První otázkou, kterou se zabývá, je akviziční aktivita v Evropské unii. Akviziční aktivita je prezentována ve dvou úrovních; v základní úrovni jde o komparaci dat jednotlivých zemí Evropské unie dle různých kritérií, ve druhé úrovni je zkoumán vztah akviziční aktivity a makroekonomických ukazatelů. Studie představuje v detailu tři nové ekonomické ukazatele akviziční aktivity 3M: M-total, M-score, M-index. Druhou otázkou, kterou se zabývá, je hodnocení úspěšnosti transakcí v České republice na základě finančních výsledků. Finanční výsledky jsou posuzovány přínosem / ztrátou hodnoty pro jednotlivé zájmové skupiny podniku: vlastníky, věřitele, zaměstnance. Na základě finančních výsledků jsou určeny parametry firem v pre-transakčním období, které mají potenciál k úspěšné/neúspěšné transakci v post-transakčním období. Studie prezentuje v detailu akviziční hodnotovou analýzu, novou metodu hodnocení výkonnosti akvizic & přeměn.
Vliv CSR na výkonnost firmy
Pirkl, Jakub ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Šumpíková, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit koncept CSR a následně popsat vliv společensky odpovědných aktivit na výkonnost podniku IBM. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá představením konceptu CSR, jeho hlavními principy a studiemi zkoumajícími vztah mezi CSR a výkonností podniku. V části praktické je představen postoj IBM ke společenské odpovědnosti, významné projekty a také prospěch plynoucí pro podnik z přijetí principů CSR.
Vyhodnocení a návrh možných CSR aktivit na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze
Bürgerová, Jana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Vysoké školy by měly přispívat k výchově společensky odpovědných občanů, a to pomocí výuky a vlastního dobrého příkladu. Společensky odpovědné chování navíc přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti a posílení dobrého jména vysoké školy. Cílem této práce je provést analýzu společensky odpovědných aktivit včetně spokojenosti studentů s úrovní společenské odpovědnosti na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze a navrhnout možná zlepšení, která přispějí ke zlepšení reputace fakulty. Pro naplnění cíle bylo využito studium dokumentace fakulty a školy a realizace dotazníkového šetření mezi studenty. Na základě získaných dat bylo zjištěno, že fakulta realizuje celou řadu společensky odpovědných aktivit, které jsou studenty vnímány velmi pozitivně. Přesto bylo identifikováno několik příležitostí pro zlepšení, a to především v oblasti strategického řízení a komunikace.
Corporate social responsibility within the internal market of the EU
Hlinická, Zuzana ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Karpová, Eva (oponent)
Tahle diplomová práce se zabývá charakterizováním konceptu společenské odpovědnosti podniků, se zaměřením na její meze a možnosti v Evropské unii. První část práce věnuje pozornost charakteristice teoretických konceptů, východisk a přístupů k společenské odpovědnosti a podnikání, v druhé části práce je kladen důraz na mezinárodní a evropské možnosti podpory a dohledu nad aktivitami podniků, se zaměřením na instituce Evropské unie a další iniciativy působící v evropském kontextu.
Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Hartman, Jaroslav ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Bakalářská práce má za hlavní cíl analýzu vlivu vítězství na marketing sportovních klubů v házenkářském prostředí České republiky. Jedná se o celky TJ Lokomotiva Louny a HK A.S.A. Město Lovosice. Hlavní pozornost bude věnována médiím, fanouškům a sponzorům, jakožto nejdůležitějším stakeholderům. V teoretické části je popsán sportovní marketing od svých historických kořenů až po současnost, marketingový mix, definováni jednotliví stakeholders obou výzkumných vzorků a vysvětleny strategie sportovního marketingu. V praktické části je na základě kvalitativních dat z nestrukturovaných rozhovorů s funkcionáři klubů pojednávajících o sponzoringu, kvantitativních dat z dotazníkového šetření zaměřených na fanoušky a sekundárních dat z internetového portálu Anopress IT popisujících média, kvalitativně interpretován vliv vítězství na jednotlivé stakeholdery a na závěr navržena doporučená strategie sportovního marketingu, kterou by kluby měly využívat.
Projektové řízení malých projektů a jeho aplikace na interní projekt průmyslového podniku
Nováčková, Petra ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Juřica, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá projektovým řízením malých projektů a jeho využitím v průmyslovém podniku v prostředí s minimální znalostí projektového řízení. Diplomová práce je postavena na analýze interního projektu v rámci oddělení Transportmanagement společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem práce je vytvořit efektivní doporučení pracovního postupu v projektu využitelné pro budoucí projekty podobného charakteru. V analýze projektu autorka zkoumá projekt z pohledu metodiky Změnového řízení a Projektové metodiky společnosti. Autorka na základě analýzy navrhuje doporučení v oblastech zainteresovaných osob, komunikace a rizik.
Návrh implementace systému managementu CSR ve vybrané společnosti.
Borovcová, Julie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti a možnostmi implementace tohoto konceptu podle vybraných norem a standardů. Cílem práce je navrhnout konkrétní postup implementace systému managementu CSR ve vybrané společnosti nábytkářského průmyslu. Dílčí cíle spočívají v provedení důkladné analýzy a vyhodnocení současných CSR aktivit společnosti a dále v navržení konkrétních aktivit, které lze v rámci popsaného postupu implementace zrealizovat. Práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Teoretická část byla vypracována na základě shrnutí informací z odborné literatury. Praktická část vznikla díky konzultaci a rozhovorům se zaměstnanci vybrané organizace. Závěrečná vyhodnocení a návrhy byly vypracovány za pomoci srovnání teoretických poznatků a zjištěných informací.
3BL management v hotelu
MALECHOVÁ, Vendula
Práce se věnuje společenské odpovědnosti organizací (Corporate Social Responsibility ? CSR) a jejímu uplatňování v podmínkách hotelu. Součástí práce jsou polostandardizované rozhovory s představiteli hotelů zastupující tzv. dobrou praxi v oblasti CSR a s dalšími vybranými subjekty. Komparace získaných informací odráží aktuální stav implementace CSR do managementů hotelů v České republice. Výstupem práce je vytvořená Matice CSR, která v souladu s principy 3 BL managementu vizualizuje aktuální stav společenské odpovědnosti organizace a dopad jejích aktivit na dílčí oblasti CSR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 105 záznamů.   začátekpředchozí73 - 82dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.