Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 730 záznamů.  začátekpředchozí725 - 730  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vacíková, Hana (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.
Analýza zprostředkovatelských služeb na trhu ČR a Číny
Li, Xiaokun ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kříž, Martin (oponent)
V současnosti jsou mezi Čínou a ČR dobré ekonomické vztahy a existuje mezi těmito státy mnoho obchodních příležitostí. Aby bylo možné tyto příležitosti plně využít, hrají velmi důležitou roli zprostředkovatelské firmy, to jsou firmy, které poskytují tlumočnické, překladatelské a poradenské služby a přitom pomáhají svým zákazníkům s hledáním a kontaktováním obchodních partnerů na trzích Číny a ČR. Ve své práci se budu snažit podat ucelený obraz o odvětví zprostředkovatelských služeb na čínském a českém trhu.
Analýza postavení podniku PARKHOTEL Sokolov na českém trhu
Melamed, Artem ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je posoudit, zda je podnik PARKHOTEL Sokolov životaschopný a dokáže-li dlouhodobě přinášet svým majitelům zisk, a to na základě zjištění silných a slabých stránek podniku PARKHOTEL Sokolov, analýzy jeho příležitostí a hrozeb, a také analýzy okolí. Dále je cílem na základě výsledků uvedených analýz určít, jakou stratégii by si měl podnik zvolit pro svůj rozvoj v budoucnu.
Postavení Šanghaje v hospodářském komplexu ČLR
Malát, Jiří ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Práce analyzuje postavení Šanghaje v hospodářském komplexu ČLR. Dále rozebírá současnou demografickou situaci, penzijní systém a systém sociálního zabezpečení. Pojednává o perspektivách města i jeho infrastruktuře. Analyzuje rovněž postavení Šanghaje jako cíle cestovního ruchu. V neposlední řadě pojednává o možnosti investic v Šanghaji.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 730 záznamů.   začátekpředchozí725 - 730  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.