Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 711 záznamů.  začátekpředchozí710 - 711  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Srovnávní e-shopů z hlediska formy prezentace informací
Černá, Andrea ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce analyzuje 5 e-shopů z hledisek formy prezentace informací, např. typografie, použití barev, přístupnost webu, použití marketingu, možnosti vyhledáváni apod.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 711 záznamů.   začátekpředchozí710 - 711  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.