Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí65 - 74další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Úprava místní komunikace a parkovacích stání v obci Kvasiny
Ešpandrová, Bára ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava místní komunikace v obci Kvasiny a její napojení na přilehlé komunikace. V rámci úpravy jsou navržena parkovací stání pro návštěvníky přilehlého sportovního areálu. Návrh je řešen na parcelách ve vlastnictví obce bez záboru okolních pozemků. Součástí práce je také pasportizace parkovacích stání v celé obci.
Vyhledávací studie obchvatu obce Radňovice
Polický, Radek ; Janda, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh variantního řešení obchvatu obce Radňovice, ležící v kraji Vsočina. Centrem obce prochází silnice I. třídy č. 19 spojující Nové Město na Moravě a Žďár nad Sázavou. Silnice I/19 zajišťuje v současnosti dopravní spojení obce se spádovými centry i okolními obcemi a současně přímou dopravní obsluhu přilehlé zástavby. Většina vozidel však obcí Radňovice pouze projíždí, proto je již dlouhodobě sledována výhledová trasa pro přeložku této silnice mimo zástavbu, jižně od zastavěného území obce. Byly navrženy tři varianty, z nichž jedna byla vybrána k podrobnějšímu zpracování. Dále bylo provedeno sčítání dopravy a posouzení výhledových intenzit dopravy.
Dopravně-urbanistické řešení Černé louky v Ostravě
Slowik, Jiří ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce si klade za cíl vytvořit dopravně urbanistickou studii, která povede k zatraktivnění celé oblasti, ať už pro stálé či migrující obyvatelstvo, převede dopravu tak, aby co nejméně kolidovala s návštěvníky centra, ale zároveň zachovala jeho dobrou dostupnost a podpoří rozvoj pěších a cyklistických tras v návaznosti na okolní území. Dopravně-urbanistické řešení bude pracovat s územním plánem a studií města Ostravy a zároveň zohlední výsledky architektonicko-urbanistických soutěží a studií na danou lokalitu. Důraz bude kladen na vytvoření ekonomicky rozumného řešení s návazností na budoucí vývoj lokality, etapizaci výstavby a rychlou realizaci.
Křižovatka ulic Krásnopolské a Opavské v Ostravě
Kocurek, Ondřej ; Kotas, Roman (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší křížení ulic Krásnopolské a Opavské v Ostravě. Stávající křižovatka zajišťuje hlavní dopravní spojení mezi městskými částmi Krásné Pole a Porubou, ulice Opavská je součástí silnice I/11, hlavním dopravním tahem mezi Opavou a Ostravou. Diplomová práce řeší variantní návrhy lepšího napojení větve křižovatky ulice Krásnopolské na ulici Opavskou, současný stav konstrukčně nevyhovuje především rozhledovými poměry a úpravou nároží křižovatky. Všechny varianty jsou navrženy dle platných norem a technických předpisů.
Studie Dukelského náměstí v Přelouči
Mittermayerová, Anita ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rekonstrukce prostoru Dukelského náměstí a jeho okolí před nádražím ČD v Přelouči. Jedná se o úpravu chodníků a komunikací, návrh parkovacích stání a parkoviště. Řešení bylo zpracované v několika variantách na základě provedeného sčítání dopravy.
Vysoké Mýto - napojení na R35 při postupné výstavbě
Novák, Martin ; Netolický, Stanislav (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout dopravní řešení a postup výstavby komunikační sítě ve Vysokém Mýtě s cílem odvést tranzitní dopravu z města před definitivním dokončením plánované R35. Navržené řešení včetně napojení na existující a budoucí komunikace má být funkční a využitelné v postupných etapách výstavby.
Horský penzion s restaurací
Stloukal, Ondřej ; Šuhajdová, Eva (oponent) ; Šuhajda, Karel (vedoucí práce)
V projektu je zpracována kompletní dokumentace novostavby samostatně stojícího horského penzionu s restaurací na úrovni dokumentace pro provedení stavby. Stavba je navržena v obci Olšany, okr. Šumperk na parcele č. 261/1, 261/5,261/9 a 261/12. Zastavěná plocha činí 1465m2, z toho pro samotnou stavbu penzionu náleží 445,2m2. Suterén a přízemí slouží pro restauraci, zázemí restaurace a zaměstnanců, recepci a sociální zázemí pro hosty. Druhé patro a podkroví je určeno k ubytování hostů. Penzion má kapacitu 20 hostů, z toho je zde šest dvoulůžkových pokojů a dva apartmány v podkroví, každý pro čtyři osoby. Na provoz penzionu jsou celkem čtyři zaměstnanci. Pro restauraci, o kapacitě 102 osob, je celkový počet 8 zaměstnanců. Stavba je řešena jako dva obdélníky kolmé na sebe tvořící písmeno T. Objekt je založen na základových pasech z prostého betonu s přetáhnutím základové desky přes základy s výztužnou karisítí. Zdící systém je od firmy Heluz, příčky ze systému Knauf, stropy železobetonové. Venkovní obvodové zdivo je zatepleno pěnovým polystyrénem. Střecha je sedlová a odstupňována třemi výšky hřebene, kde nejvyšší výška hlavní části je +11,370m,sklon střechy 35°. Stavba je napojena na místní komunikaci a na dostupné inženýrské sítě. Návrh penzionu s restaurací je zpracováván dle platných norem a vyhlášek pro ČR.
Polyfunkční dům
Holub, Ondřej ; Kopřivík, František (oponent) ; Košíčková, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce „Polyfunkční dům“. Práce řeší realizační projekt polyfunkčního domu v Jihlavě. Objekt je umístěn na okraji Jihlavy v rozvíjející se části Horní Kosov. Pozemek je mírně svažitý od západu na východ a navazuje na ulici Buková. Jedná se o objekt s šesti nadzemními a jedním podzemním podlažím. Podzemní podlaží je monolitické železobetonové a slouží jako hromadné garáže. Nadzemní podlaží jsou zděná z keramických tvárnic se zateplením. V prvním nadzemním podlaží jsou umístěny čtyři komerční prostory a hlavní vstup do bytové části objektu. V druhém až šestém nadzemním podlaží je 17 bytů o velikostech 1+kk až 4+kk s terasami a balkony. Zastřešení objektu je řešeno jednoplášťovou plochou střechou. Vytápění jednotlivých částí domu bude zajištěno pomocí ústředního vytápění. Každý byt, komerční prostor i společné prostory mají vlastní plynový kotel. Polyfunkční dům je napojen na místní komunikaci – ulici Buková – novým sjezdem. V rámci polyfunkčního domu v podzemním podlaží je navrženo 20 parkovacích míst a dále je na pozemku navrženo dalších 14 venkovních parkovacích míst.
Jeseník, Rejvízský most
Dvořák, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomová práce je návrh křižovatky silnic I/44 a II/453 v intravilánu města Jeseník. Součástí návrhu je řešení pěší dopravy a napojení na přilehlé účelové komunikace.
Terminál VHD Nemocnice – Bohunice v Brně s úvraťovou konečnou stanicí tramvaje
Vaculíková, Barbora ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci řeším návrh přestavby stávajícího terminálu VHD Nemocnice – Bohunice. Úprava terminálu zahrnuje převedení tramvajové trati ze zastávky Osová do přestupního uzlu, zastávka tramvajové trati je konečná úvraťová stanice. V návrhu je zachováno využití dopravního uzlu stávajícími městskými i regionálními linkami autobusů a trolejbusů a nově zavedenými regionálními linkami autobusů (401, 402, 403, 404) a také je zachován přístup na parkovací plochy Nemocnice Bohunice. Úprava zajišťuje bezpečný pohyb cestujících a chodců a jejich bezpečné přecházení komunikací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí65 - 74další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.