Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 659 záznamů.  začátekpředchozí640 - 649další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Uvedení nové značky na český trh
Hulínová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Dusil, Roman (oponent)
Tématem práce je uvedení nové značky profesionální vlasové kosmetiky, značky Redken, na český trh. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a značkou. Praktická část nejdříve představuje společnost L'Oréal, vlastníka značky, a poté strategii plánovaného uvedení. Důraz je zaměřen na marketinogvý mix, positioning značky a hlavní body strategie. V závěru je zhodnocení představeného projektu.
Vývoj vnitřního trhu Evropské unie od roku 1993 včetně východního rozšíření
Indra, Martin ; Slonková, Vlasta (vedoucí práce) ; Trojáček, František (oponent)
Práce sleduje vývoj vnitřního trhu EU od roku 1993, kdy byl formálně spuštěn. Rozebírá jednotlivé dokumenty, které byly pro jeho vývoj stěžejní, a zaobírá se hlavními mezníky. Popisuje vytyčené cíle a cíle dosažené. Hodnotí tedy pokrok na vnitřním trhu za 13 let jeho existence. Všímá si i rozšíření EU v roce 2004 a zkoumá, jak se nové státy do vnitřního trhu začleňovaly. Detailněji se věnuje vstupu České republiky.
Světová produkce a trh kávy
Pavelková, Petra ; Hitzgerová, Gabriela (vedoucí práce) ; Konečný, Čestmír (oponent)
Cílem práce je vytvořit plastický obraz produkce a trhu kávou. Obsahuje nástin dějin kávy a kaváren, zabývá se významem kávy v mezinárodním obchodě a kávovou krizí. Popisuje aspekty pěstování, zpracování kávy a jejího uvedení na trh v produkční zemi včetně transportu do odběratelských zemí. Zahrnuje výčet hlavních pěstitelských oblastí a charakteristiku nejvýznamnějších producentů kávy. Je zde vysvětlena organizace trhu, formování cen kávy, zachycen současný stav a základní vývojové tendence na trhu. V práci jsou také představeni nejvýznamnější spotřebitelé kávy a nastíněny současné trendy na trhu v oblasti kávové politiky.
Systematické obchodování na futures trzích
Topol, Pavel ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Málek, Jiří (oponent)
Práce mapuje používání automatizovaných obchodních systémů na futures trzích, hodnotí jejich výsledky a vyvozuje závěr o jejich možném přímém nebo nepřímém zařazení do standardního investičního portfolia složeného z akcií a dluhopisů.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sjezdových lyží
Ptáčková, Blanka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Analyzování potřeb, přání a postojů zákazníků přináší cenné informace, potřebné pro vývoj nových výrobků, zdokonalování jejich vlastností, určování cen, způsobů propagace a forem distribuce. Cílem této diplomové práce je dospět k určitým závěrům o rozhodování spotřebitele při nákupu sjezdových lyží a identifikovat jeho jednotlivé kroky. Výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na tomto trhu je založen na písemném dotazování. Získané výsledky z dotazníkového výzkumu jsou v práci zpracovány a interpretovány.
Business Evaluation of the company Mondi Packaging Békescsaba Kft
Sopková, Martina ; Šimáňová, Pavla (vedoucí práce) ; Jetmarová, Barbora (oponent)
Cieľom diplomovej práce je nájsť výslednú hodnotu spoločnosti Mondi Packaging Békescsaba Kft. použitím výnosovej metóda DCF Entity. Ocenenie pozostáva zo 7 tematických celkov, pričom ich následnosť je na základe logickej postupnosti. Hodnotený je v prvom rade trh, na ktorom sa spoločnosť nachádza, spoločne s predpokladaným vývojom spoločnosti na tomto trhu. Následne diplomová práca pojednáva o finančnej situácii podniku. Pred finálnym ocenením venujem pozornosť tzv. generátorom hodnoty, ich charakteristike a predpokladanému vývoju v prognózovanom obdobím. Vyústením predchádzajúcich krokov je výsledný finančný plán spoločne so stanovením diskontnej miery. Posledná kapitola je venovaná záverečnému oceneniu spoločnosti.
Strategicky významné trhy pro ČR a nástroje pro zlepšení postavení ČR na těchto trzích
Hladík, Miloš ; Štěňhová, Božena (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Práce poskytuje komplexní pohled na indický trh v souvislosti s příležitostmi pro české exportéry. Popisuje jednotlivé aspekty týkající se Indie - sociální, geografická, politická a ekonomická charakteristika země. Dále ve vztahu k ČR hodnotí vzájemný obchod, příležitosti pro české podniky a proexportní instituce ČR.
Analýza a strategie činnosti společnosti Progressplast na domácím a zahraničním trhu, srovnání, konkurence
Beran, Václav ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a navazujícími aktivitami společnosti Progressplast na domácím a převážně zahraničním trhu plastů a obalových materiálů. Pozornost je věnována silným a slabým stránkám společnosti v nejdůležitějších oblastech marketingové strategie (formy vstupy na zahraniční trh, cenová politika, komunikační politika a samozřejmě samotnému výrobku, dále domácí a zahraniční konkurenci, rovněž analyzuje vývoj na evropském a světovém trhu.
Využití Internetu při získávání informací pří vývozu z ČR do Francie
Pořádková, Petra ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Statistické údaje o vzájemném obchodu ČR-Francie. Rozhodování o vstupu na francouzský trh (výzkum trhu). Vstup na francouzský trh (nepřímý, přímý). Komunikace českých firem na francouzském trhu. Podpora exportu a Internet.
Marketingové strategie rakouských investičních společností na českém trhu
Kičmerová, Kateřina ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Práce zkoumá působení zahraničních investičních společností na českém trhu. Hodnotí nejen proces vstupu rakouských investičních společností na český trh, ale i množství alokovaných zdrojů, konkurenční výhody a formy vstupu na trh. Dále je v práci analyzována současná situace na trhu podílových fondů, marketingová strategie rakouských investičních společností a jejich marketingový mix. Důraz je kladen především na hodnocení základního produktu, možnosti jeho adaptace, distribuční cesty a jejich řízení a specifické vlastnosti služeb. Práce shrnuje možnost vzniku strategických oken v oblasti kolektivního investování v ČR a schopnost rakouských investičních společností tento potenciál využít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 659 záznamů.   začátekpředchozí640 - 649další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.