Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení geometrických parametrů koleje s podpražcovými podložkami
Škovranová, Michaela ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává informace o způsobu a přínosu použití pražců s podpražcovými podložkami v zahraničí a hodnotí geometrické parametry koleje s podpražcovými podložkami ve zkušebních úsecích tratě Havlíčkův Brod – Okrouhlice a v žst. Planá nad Lužnicí. V diplomové práci je vyhodnoceno měření výškové polohy koleje přesnou nivelací a odchylky GPK naměřené měřícím vozem. V práci je vysloven závěr o vlivu podpražcových podložek na geometrické parametry koleje.
Klasifikace a hodnocení opotřebení kolejnic
Nohel, Rostislav ; Frýza, Josef (oponent) ; Galas, Radovan (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce je zaměřena na opotřebení kolejnic. V práci se čtenář nejprve seznámí se základními pojmy kolejové dopravy jako je názvosloví kola a kolejnice, adheze, součinitel adheze, kontaktní plocha, skluz, trakční křivka a opotřebení. Následně jsou v práci popsány základní typy opotřebení materiálu (adhezívní, abrazívní a únavové), které nastávají při kontaktu kola a kolejnice. V další části je práce zaměřena na analýzu jednotlivých kolejnicových vad vzhledem k místům, kde vznikají. Výstupem bakalářské práce je přehled a popis nejběžnějších vad kolejnic, které zpravidla způsobuje únavové opotřebení.
Standardizovaný postup přeseřízení stroje při změně obráběného typu
Nedoma, Tomáš ; Tuna, Jaroslav (oponent) ; Lošák, Petr (vedoucí práce)
Předložená bakalářská práce se zabývá standardizovaným postupem přeseřízení stroje při změně obráběného typu railu ve společnosti Bosch Diesel s. r. o. Jihlava. Jsou v ní popsány postupy externího přeseřízení přípravků, upínajících obrobky v obráběcích centrech a celkový postup přeseřízení obráběcího stroje. Vytvořené standardizované postupy jsou přiloženy v návodkách, které užívají pracovníci společnosti při přeseřízení stroje. Tyto „manuály“ minimalizují výskyt chybných kroků při přeseřízení a předcházejí jejich záměnám. Chyby vzniklé špatným postupem pracovníků, vedou k prodloužení doby, potřebné k přeseřízení stroje při změně obráběného typu, až o stovky minut měsíčně. Společnost Bosch Diesel s. r. o. přijala tyto návodky za své a díky nim ušetří několik desítek tisíc euro ročně.
Optimalizace přeseřízení svařovacích linek
Hanauer, Tomáš ; Mrňa, Libor (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru 2303R002 se zabývá problematikou laserového svařování railů na sériových svařovacích linkách se zaměřením na snížení celkových nákladů na výrobu jednoho kusu. Předkládá návrh na optimalizaci a koordinaci činnosti všech pracovníků podílejících se na tomto procesu. Tato práce je vypracována ve spolupráci s firmou Bosch Diesel s. r. o. v Jihlavě.
Koncepční návrh mostového jeřábu 50 tun
Soukup, Lumír ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá koncepčním návrhem mostového jeřábu pro nosnost 50 tun. Práce obsahuje volbu nosníku, pojezdových kol, kolejnice a ve výpočtové části se zabývá návrhem částí jeřábové kočky jako je buben, vodící a vyrovnávací kladky, lano, hák, pojezdová kola, ložiska pojezdových kol, kolejnice, pohon zdvihu a pojezdu kočky. Práce je doplněna výkresem sestavy a výrobním výkresem bubnu.
Deskripce rámů soustružnických strojů.
Míčka, Martin ; Matějka, Petr (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává formou rešerše o rámech soustružnických strojů. Jsou v ní obsaženy základní požadavky, které jsou na rámy kladeny. Z nich se blíže věnuje statické a dynamické tuhosti. V dalších bodech jsou zahrnuty způsoby výroby rámů a materiály, které se při výrobě používají. V neposlední řadě uvádí některé příklady konstrukcí jednotlivých částí rámu a způsoby jejich uchycení na základ stroje.
Rekonstrukce železniční tratě Vsetín - Velké Karlovice mezi km 17,000 a km 19,950 včetně návrhu technologie prací
Kulich, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí železničního svršku a úpravou geometrických parametrů koleje na vybraném úseku železniční tratě Vsetín – Velké Karlovice. Při návrhu je brán zřetel především na stávající objekty tratě, a to přejezdy, propustky, zastávky, mostní objekty apod. Součástí práce je také návrh obnovy odvodnění tratě a technologie prací. Veškeré úpravy jsou v souladu s platnými právními předpisy.
Sledování kvality geometrických parametrů koleje v úsecích s podpražcovými podložkami
Grygar, Zdeněk ; Trejtnar, Radek (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Práce je věnována hodnocení geometrických parametrů koleje v úseku s podpražcovými podložkami a možnosti porovnání výsledků nivelace a měřícího vozu. V práci byly shrnuty výsledky měření nivelace na obou zkušebních úsecích Havlíčkův Brod – Okrouhlice, žst. Planá nad Lužnicí a jejich vyhodnocení.
Rodinný dům
Pelc, Jan ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je rodinný dům. Dům je navržen ze stěnového systému POROTHERM, má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Střecha objektu je navržena sedlová. Dům je situován na pozemku svažitém k jižní straně. Konstrukce odpovídají platným normám ČSN.
Rodinný dům s podnikatelskou činností
Václavek, Jaroslav ; Manová, Ludmila (oponent) ; Maceková, Věra (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je rodinný dům s podnikatelskou činností. Jedná se o dvoupodlažní dům částečně podsklepený, střecha je sedlová se sklonem 35°. Jako nosné konstrukce byly použity obousměrné stěny HELUZ. Budova je osazena na mírně svažitém pozemku směrem k západu. Veškeré konstrukce odpovídají platným normám ČSN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.