|
Bezpečný model elektronického obchodování a jeho ekonomické aspekty
Fotijev, Pavel ; Smejkal, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této předkládané disertační práce je přispět k rozvoji teorie elektronického obchodování v komplexních podmínkách „síťové ekonomiky“, prostřednictvím částečné konsolidace a integrace do značné míry roztříštěných existujících poznatků a myšlenek, tj. nabídnout kompaktnější koncepční rámec, na základě průzkumu stávajícího stavu poznání a situace v podmínkách České republiky. Práce je zaměřena na analýzu dosavadních teoretických poznatků z oblastí, které věnují pozornost bezpečnosti elektronického obchodování, používaných modelů elektronických obchodů a hodnocení ekonomických aspektů, které tento typ obchodování přináší. Dalším přínosem je sjednocení těchto poznatků a vytvoření koncepční základny pro další poznávání a budování teorie elektronického obchodování. Práce se zaměřuje také na oblast elektronických peněz, jako možného řešení některých rizik v bezpečnosti platebních transakcí. V praktické rovině se autor pokusil zúžit znalostní „mezeru“ v empirickém poznání problematiky disertační práce týkající se efektivnosti elektronického obchodování a obecně e-commerce aplikací. Navržená metodika výpočtu návratnosti investic aplikovaná na oblast e-commerce by měla pomoci při rozhodování manažerů o investicích do těchto projektů.
|
|
Proposal of E-commerce
Jakubík, Ján ; Mates, Vojtěch (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This master's thesis deals with the proposal of e-commerce BezPopelniku.cz which sells electronic cigarettes and accessories. The theoretical part explains the concepts and methods that are used in other parts of the thesis. The second part is devoted to analyzing the market of electronic cigarettes in the Czech Republic, SWOT analysis, requirements for the technical features of e-commerce platform, analysis of external and internal environment of the company and ultimately a risk analysis of the project. The third part of the thesis defines procedures for the right proposal of e-commerce, contains proposals for specific competitive advantages and describes the use of marketing tools to promote the store.
|
|
Elektronický obchod firmy
Elčknerová, Lenka ; Kocichová, Jana (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozšířením a zkvalitněním působení firmy na poli internetového prodeje, jak na velkoobchodní, tak na maloobchodní úrovni. Řeší dílčí cíle celého projektu, a to například analyzování současného stavu elektronického obchodu firmy, analýzu počínání si konkurence v této oblasti a návrh budoucího stavu. První část je zaměřena na teoretický úvod do problematiky. Druhá část specifikuje hlavní vizi firmy a analyzuje její současnou situaci. Třetí část popisuje realizaci celého podnikatelského záměru a návrh na budoucí vývoj internetového prodeje z pohledu vybrané společnosti.
|
|
Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie
Novosadová, Petra ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem elektronického obchodu a marketingové strategie. Zaměřuje se zejména na zvýšení návštěvnosti jak webových stránek, tak kamenné prodejny lékárny, a jejího obratu. V práci bude zmapována současná situace lékárny pomocí analýz SWOT, SLEPT a Porterova modelu pěti sil a na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů.
|
| |
| |
|
Realizace internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
|
| |
|
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
|
| |