Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí62 - 71další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pracovní spokojenost au-pair
Tomíšková, Tereza ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce pojednává o pracovní spokojenosti zaměřené na práci au-pair. Cílem této práce je analyzovat spokojenost dívek (nebo chlapců) vyjíždějící do zahraničí jako au-pair. Práce obsahuje teoretický výklad dané problematiky nájemné práce v domácnosti od vysvětlení základních pojmů, přes nastínění vybraných faktorů nejvíce ovlivňujících spokojenost au-pair. Na to navazuje praktická část s představením různých typů au-pair pobytů včetně práv a povinností a samotné vyhodnocení výsledků výzkumu. Výzkum byl prováděn formou hloubkového rozhovoru a jeho cílem bylo odpovědět na předem stanovené výzkumné otázky. Na základě výsledků pak byly zdůrazněny nejproblematičtější oblasti a navržena konkrétní opatření, která by mohla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti au-pair.
Nábor a výběr zaměstnanců v Komunikačním centru České pojišťovny a.s.
Chvátal, Patrik
Chvátal, P. Nábor a výběr zaměstnanců v Komunikačním centru České Pojišťovny a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá náborem a výběrem zaměstnanců. Teoretická část se zabývá problematikou náboru a výběru zaměstnanců s využitím současné odborné literatury. Obsahem praktické části je charakteristika Komunikačního centra České pojišťovny a.s., jeho organizační struktura a struktura zaměstnanců a také analýza náborového a výběrového procesu společnosti. Na konci práce je současný stav zhodnocen a je zde navrhnuto doporučení pro zefektivnění celého procesu.
Měření vybraných faktorů životní úrovně
Sýkorová, Kateřina
Tato diplomová práce se zabývá zjišťováním a analýzou způsobů měření faktoru zdravotnictví ovlivňujícího životní úroveň. V první části práce jsou studiem odborných publikací a zkoumáním databází mezinárodních organizací identifikovány způsoby měření pro vybrané kategorie faktoru zdravotnictví. Zjištěné indikátory jsou následně analyzovány pomocí hloubkových rozhovorů s experty v oboru zdravotnictví. Pro zvolené ukazatele je v další části práce provedena regresní analýza, která je určující při posuzování toho, nakolik daný ukazatel vysvětluje životní úroveň. Poslední část práce na základě stanovené metodiky hodnotí aktuální situaci ve zdravotnictví ve vztahu k životní úrovni v ČR.
Úloha obalů při nákupu produktů na trhu s čajem
Balcárková, Aneta
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování s důrazem na úlohou obalu na trhu s čajem pro osoby ve věku 20-30 let v českém prostředí. Využívá se zde metody hloubkového rozhovoru a doplňující eye trackingové technologie. Práce si klade za cíl sestavit model chování spotřebitele, k jehož dosažení vedou dílčí cíle v práci kladené. Výsledky také poskytují doporučení pro dané odvětví.
Atraktivita layoutu časopisů ve vztahu k nákupnímu chováním
Lukasová, Martina
Tato diplomová práce je věnována grafickým prvků na titulních stránkách časopisů a jejich vlivu na nákupní rozhodovací proces potřebitele. Znalosti a současné přístupy k této problematice jsou sepsány v části s názvem Literární rešerše. Pomocí výzkumu, jenž se uskutečnil na studentech Mendelovy univerzity v Brně ve věku 19 až 26 let, byla sepsána doporučení pro použití barev, fotografií a kreseb, velikostí titulků či oznámení o dárcích zdarma na obálkách magazínů. Byly použity dvě metody kvalitativního výzkumu, a to eye tracking (technologie zaznamenávající pohyb očí) a hloubkový rozhovor. Shrnutí dosažených výsledků je uvedeno ve Vlastní práci.
Sladění podnikání a rodinného života u žen podnikatelek
Špidlová, Barbora ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nalézt klíčové faktory, díky kterým jsou úspěšné ženy podnikatelky schopny skloubit svůj rodinný život s pracovním. Teoretická část osvětluje téma podnikání, předpoklady úspěchu v podnikání, dále jak je nahlíženo na postavení ženy v současné společnosti, jaká je situace podnikání žen v ČR a jaká jsou specifika podnikání žen. V praktické části dochází k analyzování odpovědí žen podnikatelek, které jsou získány pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření. Na základě těchto odpovědí jsou pak stanovena doporučení, jež by měla začínajícím podnikatelkám pomoct k dosažení sladění jejich rodinného života s pracovním. Mezi doporučení, která vyplynula z provedeného primárního šetření, patří mít oporu v partnerovi či v rodině, umět plánovat, vybírat si správné zaměstnance, poučit se z chyb ostatních a zabavit své děti. Dále najít si čas pro sebe, své děti a partnera.
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Pelc, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bil, Stanislav (oponent)
Značka balené vody Bonaqua patří na českém trhu nealkoholických nápojů mezi dobře zavedené značky. V roce červenci 2007 byla spuštěna kampaň "možná ti ulehčí cestu", která měla zajistit této značce mnohem silnější postavení na trhu. I když byla tato kampaň velmi úspěšná, dnes po třech letech od jejího spuštění, je jasné, že se základní cíle splnit nepodařilo. Tato práce se zabývá detailním popisem celé kampaně a následným testováním a hodnocením dopadů pomocí série hloubkových rozhovorů a skupinové diskuze. Díky množství získaných dat se podařilo identifikovat silné a slabé stránky této kampaně. U slabších prvků, pokud to bylo možné, bylo navrhnuto zlepšení. Tyto návrhy byly znovu testovány, aby se ověřily jejich možné dopady.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce bylo zanalyzovat stav marketingových nástrojů v maloobchodech vybrané oblasti, což bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření a následně graficky zpracováno. Dalším úkolem bylo provést hloubkový rozhovor ve vybraném maloobchodě o jeho historii, působení na trhu, využívání marketingových nástrojů, zpracování následné analýzy a navržení doporučení pro zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí62 - 71další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.