Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí61 - 67  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace na trhu osobních automobilů
Titl, Marek ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat a analyzovat podobu tiskové reklamy na osobní automobily v celostátním týdeníku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část shrnuje základní teoretická východiska -- jako jsou obsah a funkce reklamy, mediatypy a jejich charakteristiky, značky a referenční skupiny. V praktické části nejprve popisuji postup provedení obsahové analýzy a charakterizuji analyzovaný týdeník Reflex. V rámci následujících analýz dat získaných z obsahové analýzy odkrývám a popisuji, jaké prvky jsou v tiskové reklamě zdůrazněny, do jaké míry automobilky využívají referenčních skupin, či jaké barvy automobilů jsou nejvíce uplatňovány. Analyzuji i texty a klíčová slova uváděná v inzerátech. Následuje srovnání inzerátů mezi lety 2003, 2008 a 2013. V závěru práce zodpovídám výzkumné otázky, shrnuji nejdůležitější poznatky z provedených analýz a uvádím marketingová doporučení.
Mediální problematika v českých kulturních a společenskovědních časopisech 19. století.
RADOSTOVÁ, Markéta
Diplomová práce se zabývá mediální problematikou a její reflexí na stránkách českých kulturních a společenskovědních časopisů 19. století. První část práce se zaměřuje na problémy tisku v 19. století a na vybrané osobnosti této doby. Druhá část se věnuje časopisům Čas, Osvěta, Naše doba, Ruch a Lumír. Cílem práce je na základě obsahové a komparativní analýzy podat přehled o teoretických názorech na média, tak jak byly publikovány v uvedených periodikách. Zároveň ukázat, jak se o médiích psalo a jaká úloha byla médiím v 19. století připisována. V závěrečné části práce bude proveden návrh na zařazení tématu do hodin mediální výchovy na základní škole.
OA časopisy pro technické obory
Němečková, Lenka ; Pilecká, Věra
Příspěvek shrne možnosti využití open access časopisů v odborném životě (pro studenty, doktorandy, vědecké pracovníky). Praktické ukázky budou zaměřeny na časopisy z oblasti technických věd. Zároveň budou představeny aktivity Ústřední knihovny ČVUT na poli propagace OA.
Prezentace: nusl-71446_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: nusl-71446_2 - Stáhnout plný textMP4
Smíšený výzkum XIV - 11/1947 říjen ÚVVM/CVVM: Vodní přehrady, cizí jazyky, tělesné tresty ve škole, mateřské školy, Baťa, Svaz české mládeže (SČM), volební právo, časopisy. B 61, B 61
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum byl iniciovaný Plánovacím úřadem, Ministerstvem školství, n. p. Baťa a Svazem české mládeže. Otázky se týkají stavby vodních přehrad, výuky cizích jazyků na obecných školách, tělesných trestů ve škole, povinné docházky do mateřských škol, správkáren firmy Baťa, Svazu české mládeže, volebního práva od 18 let a oblíbených časopisů.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Analýza logistického řetězce knih a časopisů a organizace prodeje
MACHARTOVÁ, Martina
Dodavatelský řetězec je síť firem, které se podílejí na dodávce výrobků a služeb, a to od získání surovin až po uspokojení konečného zákazníka. Jedná se tedy o celý systém složený z výrobců či zpracovatelů, distributorů, prodejců (velkoobchodníků i maloobchodníků) a zákazníků. Hlavním cílem této diplomové práce bylo zjištění obecných vztahů a odlišností v logistických řetězcích pro knihy a časopisy. Nejprve byl analyzován dodavatelský a distribuční řetězec knih od autora až po konečného zákazníka. V tomto dodavatelském řetězci se nenalézají žádné přebytečné články ani distribuční kanály. V další části diplomové práce byl analyzován dodavatelský a distribuční řetězec periodického tisku od autora až po konečného zákazníka. Ani v tomto řetězci se nenalézají žádné přebytečné články, dokonce by se dalo říci, že v distribuci tisku k prodejcům je tento řetězec propracovanější a jednodušší. Oba tyto řetězce fungují na velice podobném principu. Již od samého začátku až téměř do samého konce využívají stejné články řetězce. Prvním a podstatným rozdílem obou těchto řetězců je charakteristika zboží, od které se odvíjí veškeré činností spojené s distribucí a prodejem. Dalším významným rozdílem je {\clqq}životnost`` časopisů a knih na prodejních pultech. Knihy jsou do knihkupectví dodávány opakovaně i několik měsíců po sobě, naopak jednotlivá čísla časopisů jsou závislá na jejich periodicitě. Tento rozdíl vede i k odlišnosti využívání jednotlivých skladů. Další náplní této diplomové práce byla analýza informačního, materiálového a finančního toku mezi jednotlivými články řetězce.
Marketingový výzkum předplatitelských služeb
Maderová, Dagmar ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Smržová, Martina (oponent)
Práce řeší problematiku předplatitelských služeb časopisů. Metodami marketingového výzkumu hledá odpovědi na otázky týkající se vztahu čtenářů časopisů k předplatitelským službám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí61 - 67  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.