National Repository of Grey Literature 601 records found  beginprevious597 - 601  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Implementace Business Intelligence v malé společnosti působící v sektoru vzdělávání
Mrázek, Josef ; Novotný, Ota (advisor) ; Pour, Jan (referee)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout model metrik vhodný k řízení malé společnosti a následně demonstrovat jeho praktické využití při řízení společnosti za pomocí běžně dostupných informačních technologií. Na základě studia dostupné literatury byl jako model strategického řízení společnosti vybrán model Balanced Scorecard. V rámci tohoto modelu byla nejdříve definována mise a vize školy. Dále byly stanoveny strategické cíle a na ně navazující metriky. Dílčím cílem bylo pro vybrané metriky demonstrovat jejich praktické využití při řízení společnosti. Bylo navrženo technologické řešení respektující možnosti malých společností. Konečným výstupem praktické části této práce pak byla demonstrace využití BI k podpoře strategického řízení a rozhodování.
Nábor, výběr, přijímaní zaměstnanců ve společnosti Mediaedge:cia
Kmoštincová, Lenka ; Seidlová, Eva (advisor) ; Kočí, Ondřej (referee)
Personální managemet, náborový a výběrový proces,zdroje pracovních sil, metody náboru, životopis, výběrový pohovor,osobnost uchazeče přijímání a adaptace, metodika, předmět a cíle diplomové práce, profil společnosti Mediaedge:cia, popis procesu ve společnosti, dotazníkové šetření, rozhovory s manažery, doporučení v náborovém a adaptačním procesu, přílohy, návrh inzerátu, návrh plakátu, návrh "příručka zaměstnance".
Marketingová strategie firmy Team Trackers v mezinárodním leteckém průmyslu
Brodská, Olga ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Šípková, Martina (referee)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Team Trackers. Společnost Team Trackers poskytuje asistenční služby leteckým společnostem. Tyto služby zahrnují péči o pasažéry leteckých společností od prvního telefonického kontaktu s cestujícím až po výpočet a vyplacení odškodnění pasažérovi. První část této diplomové práce obsahuje informace o společnosti Team Trackers, zhodnocení výběru umístění společnosti a okolnosti založení. Dále jsou zde informace o strategických leteckých aliancích. Další část se zabývá organizační strukturou, marketingovým mixem společnosti a SWOT analýzou firmy Team Trackers. Následuje krátké zhodnocení výzkumu potenciálu trhu a strategie v oblasti informačních technologií.
Corporate Culture in Inspekta PLC
Kleckerová, Lucie ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Práce se věnuje zmapování firemní kultury ve společnosti Inspekta a.s. Úvod práce se zabývá teoretickým rozborem pojmu firemní kultura z několika hledisek. Hlavní část práce se věnuje samotné kultuře ve společnosti Inspekta, která v době sepisování práce procházela fúzí s nadnárodní společností Bureau Veritas. To umožnilo srovnat firemní kulturu v původně české společnosti se společností s tradicí pocházející z Francie.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

National Repository of Grey Literature : 601 records found   beginprevious597 - 601  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.