Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 598 záznamů.  začátekpředchozí596 - 598  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Právní a etické otázky regulace reklamy zaměřené na děti a mládež do 18 let
Juřenová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Boučková, Jana (oponent)
Cílem mé práce je ukázat, jak je reklama zaměřená na děti a mládež regulována, zda je tato regulace dostatečná či s jakými problémy se potýká. Ukážu, jak velký vliv má nebo nemá na tuto věkovou skupinu a jak děti ovlivňují spotřebitelský trh, tedy jak samy děti nakupují, popřípadě jak ovlivňují nákupní rozhodování svých rodičů.
Mládež v aktivistických konceptech krajní pravice
Charvát, Lukáš ; Rataj, Jan (vedoucí práce) ; Danicz, Štefan (oponent)
První kapitola popisuje základní problémy dnešní mládeže jako jsou drogy, kriminalita či nezaměstnanost. Následují společenské příčiny jako vliv rodiny či její sociální situace a psychologické faktory jako pocit sounáležitosti, snaha identifikace a úloha symbolů. V druhé kapitole je věnována pozornost ideálu a hodnotám krajně pravicové mládeže a způsobu její aktivizace. V poslední kapitole je demonstrován přístup pěti ukázkových organizací. Na závěr jsou nastíněny možnosti řešení problému inklinace mládeže ke krajní pravici.
Analýza kulturního prostředí vybrané země z hlediska marketingu
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 598 záznamů.   začátekpředchozí596 - 598  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.