Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komplet návěsu se skříňovou nástavbou s výsuvnými boky
Plachký, Jakub ; Škrobánek, Vít (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je vytvoření základu pro prezentační studii, která má za úkol přiblížit problematiku stavby speciálních návěsů s výsuvnými boky odběrateli a příštímu uživateli. Práce objasňuje, z jakých prvků se návěs skládá a na které náležitosti je potřeba brát zřetel při samotném návrhu. Část práce je věnována návrhu konkrétního návěsu, na kterém je proveden výpočet stabilizačního systému, pevnostní analýza rámu výsuvu a je také vytvořena celková vizualizace této soupravy.
Návrh třínápravového podvozku traktorového nosiče
Vodička, Jiří ; Veverka, Josef (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním konstrukčních prvků třínápravového podvozku traktorového nosiče. Dále obsahuje návrh koncepčního řešení a pevnostní výpočet rámu podvozku. Součástí je i vypracování výkresové dokumentace rámu návěsu.
Dvounápravový návěs pro přepravu dřeva
Vojtík, Martin ; Juřík, Josef (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Zadáním této práce je dvounápravový návěs pro přepravu dřeva, avšak z důvodu rozsáhlosti celého řešení a po dohodě s vedoucím diplomové práce se bude v této práci pojednávat pouze o řešení hlavní části a to o oplenu. Cílem je navrhnout výkyvný oplen s výsuvnými nástavci, který bude vodítkem pro studii nové výrobní varianty oproti stávajícímu výrobnímu programu firmy Agama a.s. Hlavní požadavek je kladen na návrh způsobu výsunu nástavce, který bude spolehlivý a finančně nenáročný na realizaci.
Brno Komárov - centrum - urbanistická studie
Kilnarová, Pavla ; Adamková, Jana (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Z průzkumu, které provedlo moje náměstí vyplývá, že v Brně existují čtvrti, které nemají své centrum v podobě náměstí. Nebo je kvalita daného prostoru velmi nízká. Práce se zabývá hledáním společných znaků, a možností, jak postupovat při jejich utváření od měřítka celého města po konkrétní veřejná prostranství.
Studie a koncepční návrhy konstrukce automobilních návěsů
Kotlán, Filip ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo provést studii automobilních návěsů. První část práce je věnována legislativním normám, požadavkům a omezením. Následuje popis konstrukce jednotlivých částí konstrukce návěsů. Dále je provedena analýza různých typů konstrukcí podvozků automobilních návěsů a následný popis těchto typů a vhodnost pro daný druh přepravy. Práce se také věnuje metodice výběru vhodného typu konstrukce návěsu.
Studie velkokapacitních nákladních souprav pro silniční dopravu
Božik, Michal ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato práce je studií velkokapacitních přívěsových a návěsových souprav s celkovou délkou 25,25 metru. Obsahuje přehled a srovnání legislativních poţadavků a přepravní kapacity. Dále uvádí popis jednotlivých souprav, jejich specifických prvků a zhodnocení přínosu nasazení těchto souprav do silničního provozu.
Efektivita využití konceptu EMS v porovnání s jinými způsoby přepravy
Míková, Barbora ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Tato práce se věnuje konceptu European Modular System. Popisuje jeho charakteristiku, hlavní výhody a nevýhody a zkušenosti ostatních zemí s jeho provozem. Samostatná kapitola je věnována výměnným nástavbám, se kterými jsou modulární soupravy porovnávány v praktické části. Cílem této diplomové práce je zhodnocení, zda je pro přepravu konkrétního zboží vhodnější využití klasické návěsové soupravy o maximální povolené délce 16,5 m, kombinované přepravy silnice-železnice s využitím výměnných nástaveb či právě modulární jízdní soupravy. Porovnávají se náklady, doba přepravy a zněčištění ovzduší vyjádřené pomocí emisí. Práce se zároveň klade za cíl na základě prostudovaných podkladů zhodnotit, zda jsou hlavní argumenty odpůrců tohoto konceptu opodstatněné, či nikoliv.
Analýza kombinovaných jízdních souprav
Sládková, Nikola ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl provedení analýzy ekonomické efektivnosti kombinovaných jízdních souprav. Toto zjištění bude vycházet z komparace standardních a kombinovaných jízdních souprav. Smyslem práce je zjistit, zda je výhodnější použití standardní nebo kombinované jízdní soupravy. Komparace bude provedena pomocí kalkulace nákladů, které vzniknou na dvou vybraných nezávislých trasách. Z těchto analýz bude vycházet závěrečné vyhodnocení souprav.
Vliv stavebně technického řešení komunikace na bezpečnost silničního provozu
Fasora, Radek
Fasora, R. Vliv stavebně technického řešení komunikace na bezpečnost silničního provozu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce popisuje podmínky využívání dopravních sítí. Zabývá se vlečnými křivkami pro ověřování průjezdu směrovým obloukem. Přesněji se zaměřuje na navržení a vytvoření šablon vlečných křivek pro traktorové soupravy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.