Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 563 záznamů.  začátekpředchozí559 - 563  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v mezinárodním marketingu: Ekologické služby
Vojtěchová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Zelený marketing je jedním z nejvýraznějších trendů v mezinárodním marketingu posledních let. Na rozdíl od ekologických výrobků není věnováno mnoho prostoru ekologickým službám, i když služby tvoří podstatnou součást ekonomik vyspělých zemí. V České republice stojí ekologické služby na prahu rozvoje a dosud nebyly k dispozici ucelené marketingové informace o tomto oboru. Cílem této diplomové práce je vyplnit mezeru v informacích a vytvořit rámec pro strategické marketingové plánování ekologických služeb v České republice. Pomocí poznatků z jiných trhů, rozhovoru s odborníkem z oboru a dotazníkového šetření mezi spotřebiteli byly shromážděny potřebné informace, které jsou rozpracovány do jednotlivých kroků strategického marketingu ekologických služeb v českých podmínkách.
Providing IT services for small and midsize enterprises -- view of the provider/outsourcer
Rusňák, Peter ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Novotný, Stanislav (oponent)
Cílem tyto práce je pojednat o IT službách poskytovaných středním a malým podnikům, jejich přínosech pro klienty ze segmentu SME a v neposlední řade zhodnocení přínosů některých poskytovatelů, přes analýzu jejich služeb a produktů, posuzovaných očima klientů. Tato práce se snaží zhodnotit aktuální stav a vývoj na trhu IT služeb pro segment SME a poskytnout základný pohled na některé složky tohoto trhu.
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.
Podnikatelský plán služby pro domácnost
Nyčová, Markéta ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na teoretický popis podnikatelského plánu a praktické zpracování podnikatelského záměru - služby pro domácnost.
Offshoring obchodních, profesionálních a technických služeb: Případová studie USA
Burjanová, Martina ; Tegze, Miron (vedoucí práce) ; Pardupa, Martin (oponent)
Tématem mé práce je offshoring v sektoru služeb ve Spojených státech amerických. Offshoring je proces, při kterém jsou rozděleny jednolivé části produkce a některé z nich jsou pak přesunuty do zahraničí. Většinou je motivací k offshoringu snižování nákladů. Offshoring může být spojen s outsourcingem, tj. zajištěním služby nebo výrobku externím dodavatelem. Ve své práci prezentuji teoretické přístupy k offshoringu a outsourcingu a platnost jejich závěrů zkoumám na datech ze sektoru služeb Spojených států amerických. Zaměřila jsem se na služby z kategorie informačních a komunikačních technologií, administrativních služeb poskytovaných firmám a výzkumu a vývoje. Analyzuji zejména data o produkci, produktivitě, zaměstnanosti a mezinárodním obchodě. Poslední část mé práce je analýzou americké vládní politiky zaměřené na negativní dopady offshoringu v sektoru zpracovatelského průmyslu. Zkoumám, je-li účelné takovou politiku zavádět také pro sektor služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 563 záznamů.   začátekpředchozí559 - 563  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.