Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 781 záznamů.  začátekpředchozí556 - 565dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení poradenských služeb pro podnikatele v agrárním komplexu
SUCHÁ, Michaela
Cílem práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nabídky poradenských služeb a jejich zhodnocení na bázi potřeb zemědělské podnikatelské veřejnosti. V rámci této analýzy bylo provedeno dotazníkové šetření cílené na zemědělské podnikatele. Zjištěná data byla vzájemně konfrontována tak, aby bylo zjištěno, zda je naplněn účel poradenství.
Řízení dopravních služeb
GOTTVALD, Jiří
Cílem práce je zhodnocení veřejné dopravy v Českých Budějovicích. Teoretická část práce je zaměřena na popis služeb, jejich charakteristiku a vlastnosti. Popsány jsou také různé druhy služeb a jejich cenotvorba. Čtenář je také seznámen s charakteristickými rysy služeb přepravních. V analytické části je podrobně popsána aktuální situace veřejné přepravy v Českých Budějovicích. Pozornost je věnována jednotlivým trasám, dopravním prostředkům i podmínkám přepravy. Částečně je také zhodnocen finanční vývoj poskytovatele služby, tedy Dopravního podniku města České Budějovice. Za účelem dosažení cílů práce, byl zpracován dotazník se zaměřením na spokojenost cestujících. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla ve spolupráci s Dopravním podnikem provedena SWOT analýza určující budoucí strategii podniku. Byly také nastíněny návrhy, které by v budoucny měly vést ke zlepšení této přepravní služby.
Cestovní ruch pro handicapované
KOVÁČOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zhodnocení současného stavu a možností pro cestování osob s handicapem na základě analýzy potenciálu vybraných měst v České republice. V první části práce jsou teoreticky vymezeny pojmy týkající se této problematiky. V další části byly zjištěny informace, zda jsou ubytovací zařízení v rámci měst České Budějovice a Český Krumlov schopna poskytnout své služby námi vybranému specifickému segmentu a v neposlední řadě jsou odhaleny potřeby a požadavky vybraného segmentu. Na základě zjištěných skutečností byl připraven návrh produktu a navržena opatření, která povedou k usnadnění cestování handicapovaných osob.
Služby zákazníkům ve vybrané prodejně
ZELNÍČEK, Vavřinec
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při provádění této analýzy byly zjišťovány rozsah, dále kvalita a ceny jednotlivých služeb. Služby byly rozděleny pomocí jednoho z vybraných způsobů uvedených v literární rešerši na předprodejní, prodejní a poprodejní a dále bylo provedeno rozdělení na placené a neplacené služby. Některé (zejména placené) služby pak byly také porovnány s nabídkou služeb nabízených konkurenční prodejnou, nacházející se necelé 2 km od vybrané maloobchodní jednotky. Data potřebná k provedení této analýzy byla získána na základě pozorování a šetření ve vybrané jednotce. Pozorování probíhalo formou simulovaného nákupu z pozice fiktivního zákazníka. Následné šetření pak proběhlo formou rozhovoru s vedoucím prodejny a oblastním manažerem firmy OKAY elektrospotřebiče. Takto získané informace pak byly použity pro zpracování samotné analýzy poskytovaných služeb. Další etapa šetření proběhla u jednotlivých spotřebitelů, a to formou dotazování. Výsledky z tohoto šetření pak posloužily jako základní materiál k vypracování syntetické části prováděné analýzy. Na základě zjištěných nedostatků byla navržena opatření, která by měla přispět ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané maloobchodní jednotce, a zároveň bylo doporučeno zavést některé nové služby, které by v současné době v prodejně tohoto typu neměly chybět. Všechna tato opatření byla navržena tak, aby co nejméně ovlivnila náklady na provoz této prodejny.
Konkurenceschopnost České pošty v oblasti přepravy balíků
FENCLOVÁ, Ivana
Cílem práce je posoudit konkurenceschopnost podniku Česká pošta v přepravě balíků. Posuzovanou oblastí je vnitrostátní přeprava zásilek do 30 kilogramů s garancí doručení do následujícího dne. Praktická část práce obsahuje analýzu konkurence v odvětví, analýzu konkurentů, analýzu konkurenceschopnosti a SWOT analýzu. Následně jsou navržena doporučení pro zlepšení stávající situace podniku na trhu vnitrostátní přepravy balíků.
Předpoklady zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev v regionech
HOFFMANN, Jan
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy současné situace a trendů maloobchodního trhu navrhnout možnosti zvýšení konkurenceschopnosti spotřebních družstev, zlepšit tak jejich tržní postavení a dosáhnout požadované úrovně služeb zákazníků v českém maloobchodním prostředí. Zjištěné výsledky poukazují na shodu odpovědí zákazníků prodejen spotřebních družstev s ostatními zákazníky maloobchodního trhu, zejména na oblast zavádění moderních technologií v obchodě, které nejsou zákazníky zcela vyžadovány a raději by uvítali rozšíření stávajících maloobchodních služeb v podobě čitelných informací na obalech. Zákazníci prodejen spotřebních družstev kladně hodnotí možnost zavedení věrnostního programu, jež by bylo vhodné provést na centrální úrovni, aby daný věrnostní program byl dostupný všem zákazníkům prodejen spotřebních družstev. Implementací zjištěných a zároveň navrhovaných řešení by mohlo dojít k rozšíření stávající základy zákazníků prodejen spotřebních družstev a zlepšování jejich postavení na českém maloobchodním trhu.
Analýza služeb vybraného pensionu v libereckém regionu a návrh variant budoucího rozvoje podniku
ROZYCKI, Josef
K vypracování této práce si autor vybral pension Daro v Liberci z důvodu rodinných vztahů s majitelkou pensionu a možností ji pomoci s vylepšením služeb pensionu. Vylepšení by mělo sloužit k získání více spokojených zákazníků. Nejprve autor studoval odbornou literaturu, ze které získal informace k vypracování práce, jako např. informace o cestovním ruchu, službách nebo marketingu. Dále charakterizoval cestovní ruch přímo v libereckém regionu. Aby zjistil, jakou službu inovovat nebo rozšířit, zjišťoval informace přímo od zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Z dotazníků vyšlo najevo, že zákazníci nemohou využívat bazén na pozemku pensionu. Na základě výsledků dotazníkového šetření vypracoval autor nový podnikatelský plán, který se týká zastřešení bazénu. Toto rozšíření slouží k tomu, aby zákazníci mohli bazén využít i za špatného počasí.
Řízení služeb ve vybrané neziskové organizaci
BROUKALOVÁ, Marie
Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu Poradenského centra při Svazu neslyšících a nedoslýchavých z hlediska procesu a kvality poskytování služeb. Nejprve byla nastudována odborná literatura, ze které byly získány potřebné informace, a poté následovalo zpracování praktické části, kde bylo představeno centrum, zhodnoceno financování a provedeno dotazníkové šetření a vyhodnocení a následně shrnuta a navrhnuta na zlepšení.
Řízení služeb v energetice
BÁRTOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá odvětvím elektroenergetiky. Ta spadá do síťových odvětví společně s plynárenstvím a telekomunikací. Elektroenergetika je součástí energetiky a zahrnuje výrobu, přenos, distribuci a užití elektrické energie. Práce se územně vymezuje pouze v rámci České republiky. Teoretická část obsahuje charakteristiku služeb, zákazníků, trhu, marketingového mixu služeb, využití informačních technologií ve službách a energetiku. Praktická část se zabývá provedením analýzy. Vlastní analýza je rozdělena do tří základních částí. První část je tvořena analýzou historického vývoje ceny elektřiny od roku 2006, vývojem služeb v energetice a aktuální nabídkou služeb pro dodavatele a koncové odběratele elektrické energie. Druhá část je tvořena analýzou vnějšího prostředí, marketingovým mixem služeb v energetice a komunikačními procesy mezi zákazníkem a dodavatelem. Třetí část práce je věnována tématu energetických auditů, průkazu energetické náročnosti budov (dále jen průkaz) a alternativním zdrojům výroby elektřiny. V závěru práce je zpracované dotazníkové šetření, které se hlouběji věnuje problematice průkazu, jak z hlediska povědomí o energetické náročnosti budov, tak i z hlediska jeho potřebnosti.
Inovace služeb ve vybraném podniku
ŠIMANOVÁ, Michaela
Hlavním cílem diplomové práce byla analýza poskytovaných služeb v lázeňském domě TOSCA v Karlových Varech. Dále hodnocení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Dále byl zjišťován jejich zájem o rozšíření nabídky služeb. Diplomová práce byla založena na studiu odborné literatury, praktická část práce na dotazníkovém šetření a řízeném rozhovoru, na jejichž základě byly navrženy inovace služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 781 záznamů.   začátekpředchozí556 - 565dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.