National Repository of Grey Literature 584 records found  beginprevious545 - 554nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Výzkum účastníků trhu pro společnost Roman Báša-Mapei
Bášová, Kateřina ; Hrčková, Eva (advisor) ; Surynek, Alois (referee)
Práce je zaměřena na rozbor spokojenosti zákazníků a zhodnocení konkurenčního postavení stavební společnosti v oblasti péče o zákazníka. Cílem práce je vytipování slabých míst v oblasti péče o zákazníka, navržení možných způsobů, řešení, dále identifikace hlavních konkurentů společnosti a porovnání kvality komunikace a zákaznické péče jednotlivých firem.
Vnútorný trh EÚ (Jednotný trh finančných služieb)
Mihóková, Petra ; Štěpánek, Pavel (advisor) ; Šindel, Jaromír (referee)
Diplomová práca spracováva problematiku Vnútorného trhu EÚ s bližším zameraním na jeden z jeho princípov a to voľný pohyb finančných služieb. Záverečná časť je venovaná analýze fungovania hospodárskej súťaži na trhu retail bankovníctva a poistenia podnikateľských subjektov. V analýze je poskytnuté aj porovnanie postavenia bankového sektoru ČR konkrétne na trhu bežných účtov a súvisiacich služieb v rámci EÚ.
Analýza postavení firmy Maso Kazda Úpice na trhu
Součková, Lenka ; Černá, Jitka (advisor) ; Čermáková, Lenka (referee)
Diplomová práce se zabývá postavením firmy na trhu. Cílem je zhodnocení dalšího života firmy. Snaha zaměřit se na komplexní pohled firmy ? zvnitřku i zvnějšku. Provedena byla SWOT analýza, zhodnocení konkurence, zákazníků a spokojenosti zaměstnanců firmy. Na závěr jsou shrnuty veškeré výsledky práce.
Analýzy trhu Business Intelligence
Závodný, Martin ; Pour, Jan (advisor) ; Pergl, Robert (referee)
Cílem diplomové práce je vytvoření uceleného přehledu trhu Business Intelligence (BI). V úvodní části jsou uvedeny obecné principy technologie Business Intelligence. Následuje analytická část, zabývající se poptávkou a nabídkou na trhu BI v ČR a ve světě. Další část je věnována aplikačním oblastem a službám BI. Poté následuje analýza BI nástrojů, v rámci níž je trh nástrojů rozdělen do čtyř segmentů ? databáze, nástroje datové integrace, pokročilé analytické nástroje a řešení pro data mining. V závěrečné části je uveden přehled trendů týkajících se trhu a využití Business Intelligence v podnikové praxi. V příloze jsou shrnuty některé významné dodavatelské subjekty působící na českém trhu.
Software support for personalized document creation
Balogh, István ; Lukašovská, Renáta (advisor) ; Jambrich, Matej (referee)
Communication trough documents have become a key element in every company?s life, communication channels expanded to include not just print but fax, web and email. Marketing and market studies repeatedly show that personalized documents (delivered through these channels) can positively influence customer relationship hereby help to achieve business success. For IT companies these changes created an exciting new opportunity to develop new solutions and offer new services. There are several companies on the market of personalized document creation which offering high quality product and services. Therefore it might not be easy to make the right choice, to find the most fitting solution and the best vendor. The main objective of this thesis is to provide detailed information about personalized document creation in general and to introduce the market leading vendors and their technology.
Žena na trhu práce
Mazáčová, Barbora ; Macháčková, Jaroslava (advisor) ; Válková, Petra (referee)
Práce se věnuje rozdílům v postavení mužů a žen na trhu práce. Je zde srovnání zaměstnanosti žen a mužů dle věkových skupin, dle dosaženého vzdělání, dle pracovního poměru, dle oboru ekonomických činností atd. Práce vystihuje situaci na trhu práce v České republice i ve vybraných zemích Evropské unie. Poukazuje na rozdíly ve mzdách mužů a žen. Jedná se o statistickou studii. Praktickou část tvoří případová studie ze společnosti Vodafone. Ta demonstruje vývojové trendy v České republice. Výsledkem je zhodnocení situace na trhu práce v České republice a popis trendů, které budou pro český trh práce charakteristické.
Exportní příležitosti na trhu Turecka s přihlédnutím ke kulturním, psychologickým odlišnostem a obchodním zvyklostem
Dudychová, Pavla ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Kejhová, Tereza (referee)
Diplomová práce je zaměřena na zjištění exportních příležitostí na tureckém trhu s ohledem na kulturní a obchodní specifika daného teritoria. V první části je analyzován turecký trh z ekonomického hlediska. K dispozici je vývoj základních makroekonomických ukazatelů. Druhá část je věnována smluvní a institucionální základně vzájemného obchodu jak s Evropskou unií, tak s Českou republikou. Hlavní část práce se zabývá exportními příležitostmi na trhu Turecka. Zároveň jsou k dispozici příklady úspěšných českých firem, které mají s tureckým trhem své zkušenosti. Poslední kapitola se zaměřuje na určení specifik a odlišností daného teritoria spolu s doporučeními a radami. Tato diplomová práce by měla sloužit jako cenná příručka pro potenciální české exportéry.
Pronikání vybrané transnacionální korporace na evropský trh a navazující optimalizační procesy
Straka, Matej ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mannová, Martina (referee)
Práce popisuje proces ve kterém americký výrobce kolejních vozidelk vstupuje na evropský trh. Zabývá se první fází, tj. realizací investic a výběrem konkrétní formy vstupu. Ve druhé části popisuje procesy, které nasledovaly po samotném vstupu a měly za cíl optimalizovat provozy na evropském kontinentu.
Trh práce a rovné příležitosti - vybrané příklady zemí EU
Broulíková, Senta ; Abrhám, Josef (advisor) ; Zabloudil, Radek (referee)
Diplomová práce pojednává o politice rovných příležitostí, situaci trhu práce a postavení žen v rozhodovacích procesech na úrovni Evropské unie. Hodnotí legislativní a nelegislativní nástroje v této oblasti a budoucnost rovných příležitostí. Zaměřuje se také na hodnocení rovných příležitostí v České republice, Švédsku a Rumunsku. Podává rovněž příklady good practices mezinárodních a českých firem.
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Šídlo, Michal (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.

National Repository of Grey Literature : 584 records found   beginprevious545 - 554nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.