Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí51 - 53  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formy zlepšujících (KAIZEN) aktivit ve firmách z vybraných oborů
Sukdolák, Martin ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je provézt analýzu kaizenových aktivit a aktivit neustálého zlepšování v různých firmách, působících v České republice. Dále pak na základě této analýzy určit kritéria, podle kterých lze zvolit vhodnou formu kaizenových aktivit a aplikovat vhodné nástroje a metody neustálého zlepšování výrobního procesu.
Processes analyse of international financial institution
Lukáčová, Mária ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Zeman, Oto (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesním managementem v praxi. V teoretické části práce jsou zobrazeny různé techniky mapování a následných analýz procesu. V praktické části práce je provedeno mapování a analýza mezinárodní finanční instituce. Závěrem práce je návrh změn procesu za účelem jeho optimalizace.
MOŽNOSTI VYUŽITÍ PROJEKTOVÝCH TECHNIK V PROCESNÍM MANAGEMENTU A NOVÉ SMĚRY PROJEKTOVÉHO MANAGEMENTU
Kučera, Petr ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá vzájemnou provázaností projektového a procesního řízení. Jejím cílem je zjištění možností přenosu technik a metod aplikovaných při řešení projektů na řešení problémů v procesním řízení. Po prozkoumání společných a rozdílných rysů projektů a procesů jsem v první části práce dospěl k závěru, že mezi instanci procesu a projekt lze, s jistými omezeními, položit ekvivalenci. V následující části práce mapuji vzájemné interakce mezi projektovým a procesním řízením. Jsou zde uvedeny jak obecné způsoby vzájemných interakcí mezi oběma typy řízení, tak vybrané metodiky, které získávají v posledních letech na významu, ale prozatím nepronikly do obecného povědomí (Six Sigma, Lean). Práce má také za úkol čtenáře seznámit s novými trendy v projektovém řízení. Do této oblasti spadá a významnou částí na práci se podílí pojednání o Human Interaction Managementu. Práce se pokouší o zmapování jeho možností a přínosů, ale také možných problémových oblastí, se kterými se může uživatel tohoto přístupu setkat. Do práce jsem zahrnul také seznámení s prvním Human Interaction Management Systémem, který prozatím není běžně dostupný. Cílem bylo přiblížit čtenáři způsob práce s takovýmto systémem, seznámit jej s výhodami tohoto nového přístupu na konkrétní aplikaci, ale také nastínit možná úskalí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí51 - 53  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.