Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika tvorby e-learningových kurzů pro handicapované
Štěrba, Ladislav ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Řezníček, Dušan (oponent)
Práce pojednává o e-learningu pro handicapované osoby. Je zaměřena na tvorbu elektronických kurzů pro zrakově a sluchově handicapované studenty. Hlavním cílem je vytvořit a publikovat demonstrační kurz určený pro tyto skupiny studentů. Kurz demonstruje praktické využití metodik a doporučení tvorby přístupných studijních materiálů pro handicapované. Tyto metodiky a doporučení jsou popsány v teoretické části práce. Tvorba kurzu a jeho publikace je kompletně realizována pomocí zdarma dostupných softwarových aplikací a služeb. Jsou popsány postupy, přednosti a omezení tohoto přístupu k tvorbě a možné další způsoby rozvoje kurzů pro handicapované. Tato práce tedy může sloužit jako jeden z prvních teoretických a hlavně zároveň i ryze praktických manuálů pro tvorbu těchto kurzů. V první části práce jsou zmíněna specifika smyslových postižení a různé způsoby výuky smyslově handicapovaných. Ve druhé, části práce jsou vysvětlena pravidla a doporučení ke správné tvorbě e-learningových kurzů pro handicapované. Pozornost je věnována především technickým pravidlům tvorby kurzů a částečně i pedagogickými doporučením. Závěrečná část práce ukazuje postup při tvorbě elektronického kurzu pro handicapované v e-learningovém systému Moodle pomocí zdarma dostupných audiovizuálních aplikací a publikačních služeb.
Využití LMS v podnikové praxi
Lomberský, Jakub ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Petřík, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je představení learning management systému Moodle a prokázání jeho použitelnosti v personalistice jako komplexního nástroje pro podporu personální práce v celém procesu systematického vzdělávání a dalšího profesního rozvoje zaměstnanců v organizacích. Za účelem potvrzení jeho použitelnosti je mimo jeho představení v diplomové práci popsán reálný projekt implementace systému. Pro podporu hlavních cílů obsahuje diplomová práce i cíle podpůrné. Účelem jejich použití je uvedení čtenáře do problematiky vzdělávání. Podpůrné cíle jsou: představení problematiky vzdělávání a dalšího profesního rozvoje zaměstnanců v organizacích, představení systematického přístupu ke vzdělávání v organizacích, představení metod a forem vzdělávání se zaměřením na e-learning a blended learning, dále představení learning management systémů a learning content management systémů.
Radioaktivní odpady a uvolňování radioaktivních látek do životního prostředí (výukový program)
NOVÁK, Jan
Bakalářská práce "Radioaktivní odpady a uvolňování radioaktivních látek do životního prostředí" se zabývá (mimo jiné) jaderným palivem a biologickými účinky ionizujícího záření. V úvodní části je krátce zmíněna historie jaderných oborů v České republice. Dále je práce zaměřena na účinky ionizujícího záření, rozdělené na účinky deterministické a stochastické. Práce obsahuje rovněž soupis legislativních norem týkajících se manipulací s radioaktivním odpadem, a to nejen v rámci České republiky, ale i Evropské unie. Ochrana životního prostředí a zdraví před radioaktivními odpady je v současné době upravena řadou předpisů. Prvotním cílem práce bylo sestavit komplexní podklad pro prezentaci pro studenty vysokých škol na téma radioaktivní odpady a jejich dopad na životní prostředí. Závěrečná diskuze představuje pohled autora práce na možné další uplatnění e-learningu v řešení problematiky výuky tohoto oboru na Jihočeské univerzitě.
Příprava výukových materiálů s možností testování pro podporu výuky v DDM České Budějovice
ŠRÁMEK, Zdeněk
Cílem mé práce je uvedení do problematiky tvorby výukových materiálů a využívání online interaktivních testů určených pro volnočasové vzdělávání v domech dětí a mládeže i v dalších organizacích zabývající se vzděláváním.
E-learning jako efektivní nástroj celoživotního vzdělávání
Dvoržáková, Miluše
Přednáška se zabývá e-learningem jako progresivní formou vzdělávání, která je stále častěji používána také v systému vzdělávání zaměstnanců. Co je a co není e-learning? Jaké možnosti a úskalí tento nástroj skýtá? V jakých oborech se tato forma vzdělávání nejčastěji v ČR uplatňuje.
Prezentace: idr-300_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-300_2 - Stáhnout plný textMP4
Využití počítače při přípravě, tvorbě a vyhodnocení testů a dotazníků
SCHÖN, Ladislav
Diplomová práce se zabývá využitím počítače při přípravě, tvorbě a vyhodnocení testů a dotazníků. Seznamuje s různými způsoby využití výpočetní techniky při vyplňování testových nebo dotazníkových formulářů a jejich vyhodnocení. Celá problematika je posuzována s ohledem na aplikaci ve školství. Výstupem je srovnání jednotlivých metod.
Information system to support teaching
Vaško, Ľubomír ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh a vývoj jednoduchého informačního systému pro podporu výuky. První část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů v oblasti e learningu, výběru systémů k analýze a jejich zhodnocení. Na základě práce s vybranými systémy jsou na začátku druhé části práce stanoveny obecné a funkční požadavky na jednoduchý portál pro podporu výuky, který je alternativou k vybraným robustním systémem. Práce se také zabývá popisem použitých technologií a architekturou vyvinutého systému. V závěrečné části práce je návod k instalaci systému a uživatelské příručky, které obsahují kromě popisu funkcí i náhledy obrazovek systému. Praktickým výstupem z práce je modulární webová aplikace, která je uživatelům dostupná prostřednictvím internetového prohlížeče. Vyvinutý systém je rozšiřitelný o nové moduly. Architektura systému umožňuje rozdělit budoucí vývoj mezi vývojářů věnujícím se tvorbě uživatelské prostředí a vývojářů zabývajících se logikou aplikace.
Zhodnocení funkcionality LMS Moodle pro podporu správce aplikace
Šperková, Lucie ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Brodský, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá popisem administrátorského prostředí výukového systému Moodle. Cílem je poskytnout základní přehled o možnostech administrátorských nástrojů pro podporu výuky v Moodlu a vytvořit tak uživatelskou příručku k provozování LMS Moodle. Popis je zaměřen zejména na správu uživatelů, kurzů, modulů, vzhledu, zabezpečení a některých obecných nastavení systému. Součástí práce je provedení průzkumu provozu Moodlu na českých univerzitách. V závěru jsou shrnuty celkové výhody a nevýhody Moodlu a jeho vhodnost či nevhodnost nasazení do firemního sektoru. Výsledky průzkumu hodnotí úroveň spokojenosti a schopnosti uživatelů pracovat s nástroji LMS Moodle podle rolí (administrátor, učitel a student). Poslední kapitola se věnuje novému trendu Moodle pro mobilní technologie. V příloze lze najít jednotlivé formuláře dotazníků a popis výhod a nevýhod e-learningu.
Výukové systémy - e-learning
Ježdíková, Renata ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Jelínek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití výukových systémů v rámci e-learningu, především systému Moodle, který je používán na Fakultě managementu v Jindřichově Hradci VŠE v Praze. První část je věnována představení e-learningu. Je zde uvedena definice e-learningu, popsány jeho základní složky, standardy a historický vývoj a zhodnoceny jeho klady, zápory, příležitosti a hrozby. Dále jsou zde zmíněny současné trendy a nově využívané technologie a rozděleny výukové systémy na lokální a webové. V závěru první části je popsán Learning Management System Moodle, jeho historie, využitelnost a jeho vlastnosti a jejich případné zlepšení. Ve druhé části je poukazováno na praktické využití systému Moodle na školách. Hlavní bod praktické části je zaměřen na grafickou stránku systému Moodle, jehož součástí je jednoduchý manuál, jak změnit a vytvořit nové motivy v Moodle, a vyhotovení tří vlastních motivů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.