Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hydraulické manipulátory nákladních automobilů - přehledová kritická studie
Horký, David ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo typové rozdělení nakládacích jeřábů. V práci je uvedeno rozdělení nakládacích jeřábů v závislosti na technických parametrech, konstrukčním uspořádání, montáži na vozidle, druhu ovládání a na typu použitých stabilizačních podpěr.
Převodová ústrojí nákladních vozidel a autobusů
Vítek, David ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rešerší převodových ústrojí používaných v nákladních automobilech a autobusech. První část práce tvoří seznámení s jednotlivými částmi převodového ústrojí, s kterými se můžeme u nákladních automobilů a autobusů setkat, jejich princip a konstrukci. Druhá polovina práce se zabývá systémy, které používají nejznámější výrobci nákladních automobilů a autobusů, a také současnými trendy v této problematice.
Studie velkokapacitních nákladních souprav pro silniční dopravu
Božik, Michal ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato práce je studií velkokapacitních přívěsových a návěsových souprav s celkovou délkou 25,25 metru. Obsahuje přehled a srovnání legislativních poţadavků a přepravní kapacity. Dále uvádí popis jednotlivých souprav, jejich specifických prvků a zhodnocení přínosu nasazení těchto souprav do silničního provozu.
Současný stav a vývoj v konstrukci motorů pro nákladní automobily
Holbík, Ondřej ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce uvádí přehled konstrukčních řešení, výkonových parametrů a vývojových tendencí v oblasti motorů pro nákladní automobily. V první části práce je pojednáno o vznětovém motoru a jeho částech. Následují tabulkově uvedeny parametry motorů jednotlivých výrobců a v závěrečné části se zpráva zaměřuje na možný vývoj a perspektivy vznětových motorů v budoucnosti.
Novostavba bytových domů, II. etapa „Díly za Svatým Jánem“ v Kuřimi, práce vnitřní a dokončovací.
Běťák, Rostislav ; Kopecký, Lukáš (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vnitřními a dokončovacími pracemi v bytovém domě – blok F. Novostavba se nachází v obci Kuřim, v její části „Díly za Svatým Jánem“ na ulici Metelkova. Objekt se nachází na parcele číslo 2642/431 a jedná se o novostavbu o 12-ti bytech. Vnitřní a dokončovací práce spočívají v provedení omítek, podlah, sádrokartonových pracích, malířských pracích a kompletacích. Tato práce se zabývá především provedením omítek. Omítky budou provedeny z jádrové omítky, vnitřního štuku a případně další povrchové úpravy.
Stupňovité převodovky motorových vozidel
Švaňhal, Ondřej
Bakalářská práce se zabývá problematikou stupňovitých převodovek motorových vozidel. Úvodní část je zaměřena na hnací charakteristiku vozidel, ozubená soukolí a základní rozdělení převodovek. Hlavní část se zabývá popisem současného stavu stupňovitých převodovek, odlišností v jejich konstrukci u osobních, nákladních automobilů a traktorů a závěr je zaměřen na podrobnější popis principu práce vybrané stupňovité převodovky.
Analýza využití nákladní automobilové dopravy ve vybrané firmě.
KURAN, Jiří
Bakalářská práce se zaměřuje na moderní dopravní zařízení užívaná v nákladní automobilové dopravě s problematikou zaměřenou na optimální využití v závislosti na charakteru dopravovaných břemen a na charakteru dopravních tras. V závěru prácě navrhuji moderní dopravní zařízení pro vybranou firmu.
Optimalizace rozvozu hlízové šťávy v množství do 100 000 m3.
HENŽEL, Vít
Při výrobě škrobu z brambor vzniká velké množství hlízové vody, která je dále využívána jako dusíkato-draselné hnojivo na pozemky v okolí škrobárny. Cílem práce je navrhnout efektivní řešení rozvozu hlízové vody. Pro zjištění efektivního řešení se porovnávají dva základní dopravní prostředky používané v zemědělství - nákladní automobil a traktorová dopravní souprava. Porovnaly se měřené hodnoty dopravního cyklu obou mechanizačních prostředků a jejich vlastnosti při aplikaci, plnění, jízdě po poli a dopravě po pozemní komunikaci. Po vyhodnocení naměřených údajů, vlastností obou dopravních prostředků a informací o stávajícím způsobu rozvozu, byl navržen způsob zefektivňující dopravu především na delší vzdálenosti.
Vývoj automobilových závodů Tatra v období normalizace
Pospíšil, Jakub ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Stellner, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem kopřivnických automobilových závodů v období normalizace. V první části jsem zpracoval historii Tatry až po zkoumané období, to v kontextu tehdejší hospodářské a politické situace. Druhá část již konkrétně analyzuje průběh sedmdesátých let v automobilce. Především investiční výstavbu, která přišla po zařazení Tatry do programu mnohostranné mezinárodní specializace v rámci zemí RVHP, její výsledky a vliv na konkurenceschopnost automobilů v západním světě. Cílem této práce je určit faktory, které ovlivnily vývoj ve zkoumaném období a to jak na vnitrostátní tak na mezinárodní úrovni.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.