Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Středisko volného času Kostka
Křenková, Romana ; Jelínková, Barbora (oponent) ; Jelínek, Petr (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je novostavba školního zařízení Střediska volného času Kostka. SVČ je samostatně stojící objekt na mírně svažitém pozemku, se dvěma nadzemními podlažími. Objekt není podsklepen. SVČ se nachází vedle mateřské školy a základní školy. Dispozičně zahrnuje objekt 11 učeben a je navržen pro 163 dětí. Obvodové, vnitřní nosné i nenosné stěny jsou navrženy z cihelných bloků. Stropy jsou tvořeny pomocí předpjatých stropních panelů. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou a pochozí intenzivní zelenou střechou.
Přístavba fary a komunitního centra ke kostelu v Brně-Líšňi
Kosařová, Pavla ; Myslín,, Jiří (oponent) ; Brukner, Bohuslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomní práce je přístavba souboru polyfunkčních objektů ke kostelu v Brně-Líšni. Dvojice staveb se skládá z jednopodlažního objektu komunity Salesiánů a dvoupodlažního objektu farního úřadu se zázemím. Soubor je situován na jižním svahu v zástavbě panelových bytových domů z 80.let. Objekty výškově kopírují křivku svahu a gradují k dominantě kostela. Kvádrové hmoty objektů přiléhají kratší stranou ke kostelu a vytvářejí tak malé uzavřené nádvoří. Stavby jsou navrženy jako zděné z keramických bloků, nepodsklepené, s plochou zelenou střechou. Pobytové místnosti jsou umístěny na jižní fasádě, severní je vyhrazena komunikacím. Vjezd do dvora je napojen na stávající obslužnou komunikaci. Pěší přístupy navazují na stávající okolní parkovou úpravu.
Základní škola
Králíková, Zuzana ; Mikošek, Marek (oponent) ; Hlavačka, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh novostavby základní školy pro první stupeň. Budova je situována v městě Letohrad v Pardubickém kraji. V návrhu školního zařízení je sportovní sál pro žáky i pro možné využití veřejností. Součástí objektu je jídelna s výdejovou kuchyní. Konstrukční systém objektu je stěnový z keramického příčně děrovaného zdiva s vnějším kontaktním zateplením. Objekt je nepodsklepený. Provozně je budova tvořena třemi částmi, výukovou, jídelnou s výdejovou kuchyní a sportovním sálem se zázemím. Ve výukové části je objekt dvoupodlažní, zbylá část je jednopodlažní s vegetační střechou. Všechny střechy jsou řešeny jako ploché jednoplášťové. Objekt je navržen pro výuku 150 žáků. Větrání budovy je zajištěno vzduchotechnickým zařízením. Vstup do objektu je bezbariérový, uvnitř budovy je instalován výtah.
Základní škola
Šmejdířová, Zuzana ; Janík, Zdeněk (oponent) ; Kalousek, Miloš (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh základní školy pro první a druhý stupeň, která je situována v městské části Pardubičky ve městě Pardubice. Jedná se o čtyřpodlažní objekt, kde se bude nacházet celkově 18 kmenových učeben a další odborné učebny (např. počítačová učebna, učebna fyziky, učebna chemie). Objekt je určen pro 540 žáků. Budova je postavena z cihelného systému Heluz, střecha je plochá. V každém nadzemním podlaží je hygienické zázemí jak pro chlapce, dívky, tak i pro učitele a pro osoby se sníženou pohyblivostí. V 1 NP se nacházejí šatny, učebny a hygienické zázemí. Ve 2 NP jsou učebny, zázemí pro učitele a kabinety. Ve třetím nadzemním podlaží jsou kmenové a odborné učebny a ve 4 NP se nachází strojovna vzduchotechniky, a učebny. Vstup do objektu je bezbariérový, v budově se nacházejí výtahy.
Mateřská škola v Tišnově
Kerberová, Lenka ; Rozehnal, Miroslav (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Novostavba mateřské školy je umístěna v Tišnově. Budova je dvoupodlažní, částečně podsklepená. V přízemí se nachází dvě samostatná oddělení mateřských škol a hospodářská část. V nadzemním podlaží se nachází společenské místnosti a učebny. V podzemní části jsou sklady. Stavba je vyzděna z keramických tvárnic a zateplena kontaktním zateplovacím systémem. Stropní konstrukce jsou monolitické. První nadzemní podlaží bude částečně zastřešeno plochou střechou a nad druhým nadzemním podlažím byla navržena šikmá střecha. Objekt je založen na základových pasech.
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Záthurecká, Zuzana ; Vysloužil, Ondřej (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Školské budovy sú navrhnuté mimo územia Černej Louky ale s bezprostrednou náväznosťou na ňu, na parcele, ktorá sa nachádza medzi riekou Ostravicou, Černou Loukou a plánovanou obytnou štvrťou Novej Karolíny. S orientáciou na juh a na rieku je pozemok vhodným miestom pre umiestnenie komplexu školských stavieb. Základná škola, stredná škola, telocvičňa a materská škoola, vytvárajú spolu komplex prepojený podzemnou platformou otvárajúcou sa na stranu k rieke.
Klima školní třídy
TŮMOVÁ, Eva
Tato práce se zabývá klimatem školní třídy. Jejím cílem je změřit a porovnat klima školní třídy na vybraných jihočeských základních školách a gymnáziích. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a jsou zde vymezeny základní pojmy vztahující se ke klimatu školní třídy. Zabývá se školní třídou jako sociální skupinou, pozicemi žáků ve skupině, základními aktéry i determinanty klimatu, vývojovou fází dospívání, ve které se dotazovaní žáci nacházejí, rozdílem mezi základní školou a gymnáziem i možnostmi měření klimatu školní třídy. Ve druhé části, která je pro tuto práci stěžejní, jsou vymezeny cíle, předpoklady a metody výzkumu. V závěru práce jsou uvedeny výsledky měření, jejich interpretace a ověření stanovených předpokladů.
Sociální klima školy a školní třídy
LEBEDOVÁ, Dana
Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na rešerši dostupné literatury k tématu a metodologii práce. Vysvětlení hlavních pojmů, které souvisejí s tématem práce. V teoretické rovině se rovněž zabývá determinanty třídního klimatu a jejich podílu na utváření třídního klimatu. Dále pak předkládá popis nejčastěji používaných empirických nástrojů využívaných ke zkoumání třídního klimatu. Praktická část je sondou do sociálního klimatu dvou devátých tříd jedné základní školy. Výzkumným nástrojem je dotazníková metoda CES. Sebraná data jsou analyzována a výsledky popsány a graficky znázorněny. Závěrem jsou výsledky konfrontovány se stanovenými výzkumnými předpoklady.
Některé náročné situace u žáků na II. stupni ZŠ a možnosti jejich zvládání
DASTYCHOVÁ, Lucie
Diplomová práce přináší informace o náročných životních situacích podle poznatků literatury, které jsou zpracovány v teoretické části. Jsou specifikovány náročné situace u žáků v období dospívání. Praktická část tyto náročné situace dokumentuje provedeným průzkumem u žáků 8. ročníků ZŠ /N = 49/. Výzkumný soubor tvořilo 49 dětí. Prokázalo se, že žáci prožívají jako náročné situace v rodině především rozvod rodičů a hádky, ve škole nutné rozhodování týkající se volby střední školy. Přes všechny manifestované negativistické projevy mají potřebu citového uspokojování ze strany svých bližních, potřebují oporu, a to tím více, čím více jsou labilnější /úroveň neuroticismu/. Nutné je proto tomuto věkovému období věnovat zvýšenou pozornost.
Vztahy mezi dětmi středního školního věku
ŽÁKOVÁ, Klára
Ve své práci se věnuji vzájemným vztahům mezi dětmi středního školního věku. V první části popisuji dítě středního školního věku zvláště z hlediska jeho psychologického a morálního vývoje. V druhé kapitole pak nahlížím na základní dějiště jejich vztahů, na školní třídu. Školní třída je zde vykreslena jako představitelka malé sociální skupiny se všemi rolemi a pozicemi, které v ní projevují. Dále přibližuji jednotlivé metody, které budu využívat při výzkumu, především metody sociometrie. Závěrečná kapitola je věnována samotnému výzkumu. Vzájemné vztahy mezi dětmi jsou v tomto případě popisovány prostřednictvím jejich vlastní interpretace těchto vztahů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.