Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry
Koč, Ján ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Kandilaki, Daniela (oponent)
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit atributy marketingové komunikace v rámci farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřená na vztahy mezi farmaceutickou branží a lékařskou veřejností, včetně etických aspektů reklamy v prostředí České republiky s důrazem na dodržování etických principů.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení
Machová, Gabriela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Zhodnocení marketingové komunikace vybraných farmaceutických produktů ze skupiny volně prodejných léčiv určených pro léčbu chřipky a nachlazení prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na specifické faktory ovlivňující spotřebitelské chování cílové skupiny zákazníků
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Bezděka, Václav ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Tato práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ve farmaceutickém průmyslu. Teoretická část obsahuje popis farmaceutického trhu, stručný rozbor marketingového mixu s podrobným zaměřením na jednotlivé nástroje propagace (osobní prodej, reklama, přímý marketing, vztahy s veřejností a podpora prodeje). Dále se zabývá dílčími zákony, předpisy, normami a subjekty formujícími způsob využívání marketingové komunikace na už tak vysoce konkurenčním trhu. Praktická část obsahuje rozbor jednotlivých praktik marketingové komunikace vybraného farmaceutického výrobce se zaměřením na léčivý přípravek Motilium. Následuje rozbor a komparace jednotlivých nástrojů komunikačního mixu spolu s vyjádřením nákladů na dané aktivity, dále pak návrh možných zlepšení či doporučení.
Farmaceutický průmysl ve světě - geografické aspekty
DUŠEK, Ondřej
Tématem této diplomové práce je světový farmaceutický průmysl se zaměřením na jeho geografické aspekty. Jedná se o progresivní průmyslové odvětví, které má specifickou strukturu a vyznačuje se specifickými trendy vývoje a lokalizace. Základní charakteristiky farmaceutického průmyslu zachycuje první oddíl diplomové práce. Oddíl druhý se zabývá především světovým farmaceutickým průmyslem, významnými výrobci léčiv a farmaceutickými společnostmi a také geografickou organizací a rozmístěním tohoto odvětví. Rovněž je zde přiblížena problematika výzkumu ve farmaceutickém průmyslu, otázka nadnárodních činností farmaceutických společností či fungování mezinárodních farmaceutických sdružení. Poslední třetí oddíl se zabývá českým farmaceutickým průmyslem a situací tohoto odvětví v ČR. Práce se zaměřuje především na domácí výrobce léčiv, zachycuje jejich historii a současný stav, odhaluje některé geografické zákonitosti tuzemského farmaceutického průmyslu a distribuce. Nedílnou součástí této diplomové práce jsou také tabulky, grafy a mapy, které slouží především k doložení a upřesnění získaných poznatků.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Klabouchová, Daniela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu se skládá ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části budou představeny jednotlivé atributy marketingové komunikace společně s marketingovým mixem. Podrobněji se v práci zaměříme na 4P -- produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace. Každý z těchto atributů bude vztažen ke specifickému prostředí farmaceutického průmyslu. V této části nastíníme také historii farmaceutického průmyslu a dozvíme se základní informace o Státním ústavu pro kontrolu léčiv. Popíšeme si také poslání a činnost následujících organizací -- Česká asociace farmaceutických firem, Asociace inovativního farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na vztahy mezi farmaceutickou branží a lékařskou odbornou veřejností. Cílem je zjistit, zda jsou dodržovány etické kodexy farmaceutických firem včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.
Drug policy in Czech Republic
Vasiliaková, Beáta ; Maaytová, Alena (vedoucí práce) ; Vítek, Leoš (oponent)
Práce je věnována vývoji lékové politiky v České republice v letech 2000 až 2008, rozboru současné situace a porovnání hlavních charakteristik jejího vývoje s vývojem ve vybraných evropských zemích. V práci je popsané fungování lékového systému, jeho aktéři a vztahy mezi nimi v podmínkách ČR. Vysoká pozornost je věnována zejména příčinám rostoucích cen léků, rostoucí spotřebě, otázce bezpečnosti a informovanosti. Zkoumány jsou faktory ovlivňující výšku celkových výdajů na léky a podíl těchto výdajů na celkových výdajích na zdravotnictví. Porovnáním ČR s referenčními zeměmi je v práci vyslovený závěr, že růst výdajů na léčivá je globálním jevem v současnosti zeměmi neúčinně potlačovaným. Velký význam je kladený na odhalování problematických míst lékové politiky a možnosti i způsoby zlepšení současného stavu.
Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie
Samková, Petra ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
První kapitola práce se věnuje vývoji farmaceutického průmyslu a jeho trhu. Práce se blíže zaměřuje na farmaceutický průmysl Francie jako na zástupce evropského farmaceutického průmyslu. Předmětem druhé části práce je marketing farmaceutických firem a představení léčiva jako výrobku od jeho vzniku až po distribuci konečnému spotřebiteli.
Finanční analýza společnosti Ferring-Léčiva, a.s.
Jelínková, Hana ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Škarpa, Radim (oponent)
Teoreticko-metodologická část: finanční analýza a její metody. Aplikační část: finanční analýza Ferring-Léčiva a.s., mezipodnikové srovnávání, Závěr s doporučeními pro management.
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické spoečnosti
Podlešáková, Markéta Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Ječmínková, Monika (oponent)
Popis a zhodnocení užití marketingového mixu ve farmaceutické společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.