Název:
Marketingová komunikácia vo farmaceutickom priemysle
Překlad názvu:
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry
Autoři:
Koč, Ján ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Kandilaki, Daniela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Účelom diplomovej práce je v teoretickej časti predstaviť atribúty marketingovej komunikácie v rámci farmaceutického priemyslu. Praktická časť je zameraná na vzťahy medzi farmaceutickou branžou a lekárskou verejnosťou, vrátane etických aspektov reklamy v prostredí Českej republiky s dôrazom na dodržiavanie etických princípov.Účelem diplomové práce je v teoretické části představit atributy marketingové komunikace v rámci farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřená na vztahy mezi farmaceutickou branží a lékařskou veřejností, včetně etických aspektů reklamy v prostředí České republiky s důrazem na dodržování etických principů.The aim of this diploma thesis is to introduce attributes of marketing communication in the area of pharmaceutical industry in the theoretical part. Practical part is focused on relationships between pharmaceutical branch and medical community, including ethical aspects of promotion in the Czech Republic with emphasis on keeping ethical principles.
Klíčová slova:
etika; farmaceutický průmysl; marketingová komunikace; ethics; marketing communication; pharmaceutical industry
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27652