Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising jako metoda vstupu na trh
Škodová, Adéla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem této bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. V první části se zabývám franchisingem obecně, jeho výhodami, nevýhodami a informačními materiály o této formě podnikání. Zmiňuji i současný stav franchisového trhu v České republice. V druhé části se věnuji TETA drogeriím a způsobu fungování sítě. Obsahem jedné kapitoly jsou základní údaje o vlastníkovi značky TETA, postavení na trhu a služby, které TETA drogerie zákazníkům poskytuje. V další kapitole rozebírám franchisovou smlouvu, z níž se soustředím především na Soubor pravidel a jeho dodržování. Poslední kapitola je zaměřena na názory franchisantů na fungování systému TETA.
Franchising- eventual method of colaboration
Kovalská, Jana ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
Práce přináší základní poznatky a principy fungování týkající se franchisingové podnikatelské metody. Teoreticky objasňuje cestu vedoucí k vytvoření franchisového systému, od vytvoření koncepce až po podpis franchisingové smlouvy. V úvodu práce zachycuje vývoj franchisingu od úplných prvopočátků, vysvětluje základní pojmy a podstatu franchisového podnikání, výhody a nevýhody, které zúčastněným subjektům přináší a stručně charakterizuje právní prostředí upravujícího franchising v ČR. Následuje podrobný popis, krok po kroku, který vede k vytvoření franchisového systému a podpisu franchisingové smlouvy. Práce se věnuje i obsahu franchisingové smlouvy, objasnění úlohy franchisových asociací a Etickému Kodexu při rozvoji tohoto typu podnikání.
Jak si založit podnik
Konečný, Viktor ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Slunsky, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení podniku v oblasti franchisingu. Konkrétněji se jedná o fiktivní založení vzorové pobočky podniku působícího v oboru kavárenských služeb, který by se mohl v budoucnu stát úspěšným franchisingovým modelem. Primární výhodou franchisingu oproti jinému druhu podnikatelské spolupráce je především snížení rizika pro investora. Ten již nakupuje ozkoušený a fungující model a nemusí tedy věnovat tolik úsilí a času pro jeho zavedení. Výhodu pro poskytovatele pak představuje jednodušší rozšiřování podnikatelské sítě. Hlavní důvod vypracování podnikatelského plánu společnosti právě v kavárenském oboru je ten, že se jedná o velmi zajímavou oblast. Správné zpracování, úprava a servírování kávy není jednoduchý postup a ne ve všech kavárnách a restauracích se s takto připravenou kávou můžeme setkat. Právě nabídka kvalitní a chutné kávy za podstatně nižší cenu než nabízí současná konkurence, by měl být hlavní faktor, který by společnost měla využít pro svůj úspěch trhu. Základním cílem diplomové práce je analýza a stanovení celkového podnikatelského konceptu nově vznikající společnosti. Především se jedná o stanovení podnikové strategie, poslání a vize, se kterou chce společnost uspět na trhu. Dále se jedná o stanovení marketingové, výrobkové a cenové strategie. Sekundárním cílem je pak zjištění potřebného počátečního kapitálu, analýza plánovaných finančních ukazatelů společnosti a stanovení návratnosti vložené investice.
Vstup franchisingového řetězce na zahraniční trh
JANDOŠOVÁ, Petra
Cílem mé práce je zjistit možnosti a podmínky na rozšíření franchisingového konceptu na zaharaničním trhu a vypracovat projekt postupu etablování řetězce ve vybrané zemi. Pro vypracování praktické části jsem oslovila český franchisingový řetězec. Nejdříve jsem analyzovala podmínky řetězce na jeho rozšíření a poté jsem analyzovala podmínky pro vstup do vybrané země. V poslední části jsem zpracovala návrh projektu na vstup franchisingového řetězce Švejk restaurant na Slovensko.
Franchising jako úspěšná metoda podnikání
TŘEŠTÍK, Miroslav
Franchising v posledním čtvrtstoletí zaznamenává velmi dynamický rozvoj díky stále snazšímu překonávání technologických a politických bariér v šíření informací a kapitálu. Dnes mu mnoho velkých firem vděčí za své silné celosvětové konkurenční postavení a věhlas. Nejúspěšnější franchisové koncepty nabyly postupem času globálního významu. Z praxe víme, že franchising snižuje podnikatelská rizika držitelům franchisové licence oproti samostatně podnikajícím až o 80 %. V současné době se odhaduje, že existuje na celém světě přes 16 tisíc samostatných franchisových koncepcí, značek a sítí uspokojujících konečného spotřebitele. Cílem této práce bude charakterizovat franchisingové podnikání, vysvětlit podstatu jeho fungování, ukázat jeho silné ale i slabé stránky a na základě konkrétního případu konceptu společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. zhodnotit výhodnost zvoleného způsobu podnikání. Celá práce je rozdělena na dvě části. V úvodu se věnuji charakteristice franchisingu, jeho historii, současné situaci, definici a výkladu pojmů. Dále se věnuji srovnání s jinými systémy spolupráce, zmiňuji se o různých druzích franchisingu, o jeho výhodách a nevýhodách a o jeho silných stránkách. Také se zmíním o vlivu na malé a střední podnikání. Na konci první části se zabývám okolnostmi při zakládání franchisového podniku a současnou situací v České republice po vstupu do Evropské unie. Ve druhé části se podrobně věnuji výše zmíněnému konceptu samoobslužného zařízení, kde se úvodem zmíním o historii společnosti a o vzniku konceptu. Popisuji zde podrobně celý koncept, zmiňuji jeho výhody a v prvé řadě také jeho jedinečnost. Ilustruji zjednodušenou ekonomickou rozvahu. Zmiňuji zde náležitosti, které je nutno splnit při záměru stát se franchisantem. Nastiňuji také aktuální problémy při rozrůstání sítě. Pro gastronomické činnosti se jeví franchising jako velice výhodný způsob podnikání. Avšak pro každou podnikatelskou činnost je nutné pečlivě zvážit, zdali se hodí právě tento způsob. Z praxe víme, že lze provozovat touto metodou úspěšně i realitní kanceláře a mnohé jiné druhy podnikání. Velkou roli v tomto podnikání hraje komunikace mezi franchisorem a franchisantem. Zakladatelům zkoumaného konceptu se nepochybně povedlo nabídnout tržnímu světu něco nového, ojedinělého a to nejen v České republice ale i v zahraničí. To dokazuje zájem jak domácích, tak zahraničních uchazečů. Bohužel momentálně nelze koncept z technického ani obchodního hlediska realizovat v zahraničí.
Analýza franšízinku v hotelnictví
STANĚK, Pavel
Hlavním tématem mé práce je analýza franšízinku v hotelnictví. Konkrétně jsem si vybral největší hotelovou společnost v České republice. Je to společnost OREAHOTEL a.s.. OREA HOTELS má v české republice cca 30 hotelů. Několik hotelu spolupracuje s OREA HOTELS formou franšízinku. V mojí práci se pokusím analyzovat výhody a nevýhody franšízy, organizační strukturu, hlavní povinnosti franšízanta a postup začlenění hotelu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Palásková, Dana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se týká franchisingu jako možné formy vstupu na trh. Teoretická část se zabývá teoretickými náležitostmi - definicí, založením, historií a jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část popisuje francouzský franchisový koncept Yves Rocher a jeho působení ve světě a v České republice.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Čepera, Vít ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje frachsising jako formu vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická vysvětluje základní pojmy, zabývá se historií franchisingu, postupem při jeho zakládání a výhodami a nevýhodami tohoto druhu podnikání. Praktická část pohlíží na franchisingový koncept společnosti Subway ve světě a v České republice.
Franchising jako forma vstupu na trh
Těšínská, Eva ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou. V první části popisuji fungování franchisingu, výhody a nevýhody spojené s tímto druhem podnikání, jeho historický vývoj ve světě a situaci v České republice. V praktické části je popsán maloobchodní řetězec Vitaland.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.