Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zesílení ŽB sloupu pomocí ocelové bandáže
Stloukal, Štěpán ; Laníková, Ivana (oponent) ; Šimůnek, Petr (vedoucí práce)
Zesílení železobetonových sloupů pomocí ocelové bandáže je efektivní, ekonomicky výhodná a široce používaná metoda. Diplomová práce shrnuje nejběžnější návrhové přístupy pro ocelovou bandáž ve variantách s přímo a nepřímo zatíženými úhelníky. Práce také obsahuje porovnání jednotlivých modelů betonu působícího v sevření. Pro ověření některých hypotéz o chování zesíleného sloupu je provedena numerická analýza v nelineárním programu ATENA. S ohledem na platné předpisy a výchozí předpoklady je odvozen jednoduchý výpočetní model pro stanovení mezní únosnosti zesíleného průřezu, který je namáhán kombinací normálové síly a ohybového momentu. V praktické části je provedena přímá aplikace na konkrétní rámové konstrukci.
Kaskádový dům
Dostál, Lukáš ; Párová,, Jitka (oponent) ; Rusinová, Marie (vedoucí práce)
Projekt kaskádového bytového domu. Jedná se o čtyř podlažní nadzemní objekt. V prvním nadzemním podlaží se nachází garáže, úložné prostory a technické vybavení domu. Druhé až čtvrté nadzemní podlaží je určeno pro bydlení, nachází se zde 12 bytových jednotek o velikosti 1+1, 3+kk a 4+kk, k některým z bytů přiléhají kaskádové terasy. Nosnou konstrukci tvoří železobetonový monolitický skelet, vyplněný betonovým a keramickým zdivem. Skelet je založen na dvoustupňových železobetonových patkách. Budova je zastřešena hlavní plochou střechou a pochozími terasami, které přiléhají k bytům. Objekt je zateplený kontaktním zateplovacím systémem.
Návrh nosné ocelové konstrukce autosalonu
Hubáček, Ondřej ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh nosné ocelové konstrukce jednolodního halového objektu autosalonu určeného pro parkování/výstavu automobilů ve městě Brně. Půdorysné rozměry objektu jsou 20 x 36 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořena rovinnou příčnou vazbou. Příčná vazba je tvořena příhradovými vazníky, propojenými vaznicemi. Vazníky jsou na obou stranách konstrukce kloubově uloženy na vetknutých sloupech. Hlavní nosník je tvořen z příhradových prvků s konstrukční výškou 1,35 m uprostřed rozpětí. Vzdálenost příčných vazeb je 6 m. Prostorová tuhost je zajištěna systémem podélných příčných ztužidel. Pruty ocelového vazníku jsou tvořeny z válcovaných profilů sloupy jsou z profilů HEB a vaznice jsou navrženy z válcovaných profilů I. Návrh je proveden podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel S 235 (běžná ocel).
Administrativní a výrobní objekt
Hándl, Vítězslav ; Barnat, Jan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
V zadané bakalářské práci jsem řešil návrh a posouzení ocelové konstrukce dvoupodlažního objektu administrativně výrobního charakteru o půdorysných rozměrech 44x12,5m a výškou 9,225m. Objekt je tvořený jako halová konstrukce tvořená rámovými příčnými vazbami, které jsou osově vzdálené po 6m. Střešní tvar je sedlový se sklonem 5,71°. Vnější plášť haly je proveden sendvičovými panely.
Analýza mezní únosnosti tenkostěnných ocelových konstrukcí
Jindra, Daniel ; Kala, Jiří (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Zostavenie výpočtových modelov konštrukcie, prútového a detailnejšieho škrupinového, je prevedené v programovom systéme ANSYS. Návrhové situácie sú definované podľa EN a pomocou nelineárnych výpočtov MKP je stanovená stabilitná únosnosť konštrukcie a jej vybraných prierezov. Získané výsledky medznej únosnosti sú následne overené pomocou EN určených pre navrhovanie tenkostenných oceľových konštrukcií.
Statické řešení železobetonové stropní konstrukce podchodu
Mašek, Petr ; Laníková, Ivana (oponent) ; Zlámal, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem železobetonového podchodu pro chodce, který spojuje dvě nově stavěné administrativní budovy v nové obchodní části města. Konstrukce podchodu převádí čtyřproudovou komunikaci a uvnitř umožňuje volný pohyb chodců mezi oběma budovami. Rámová konstrukce vetknutá do základových pásů byla zvolena jako nejlepší řešení. Konstrukce byla posouzená podle platných evropských norem. Přehledná a podrobná výkresová dokumentace je také součástí práce.
Návrh nosné ocelové konstrukce sportovní haly.
Bui, Trung Thanh ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Práce obsahuje návrh nosné ocelové konstrukce jednolodního objektu sportovní haly, která je určena pro sportovní aktivity v okolí města Brno. Půdorysné rozměry objektu jsou 30 x 48 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořena za pomoci rovinné příčné vazby. Příčnou vazbu tvoří příhradové vazníky, které jsou na obou stranách kloubově uloženy na vetknutých sloupech. Hlavní nosník je tvořen z příhradových vazníků, které mají tvar oblouku s konstrukční výškou max. do 4 m, složeného z jednoho oblouku. Příčné vazby jsou od sebe vzdáleny 6 m. Prostorovou tuhost zajišťuje systém podélných a příčných ztužidel. Konstrukce je navržena jako vaznicová. Všechny pruty vazníku mají trubkový profil, jehož návrh je proveden dle platných norem ČSN EN. Sloupy jsou z válcovaných profilů HEB. Jako materiál nosných prvků je ocel třídy S235.
Rámová konstrukce atypického půdorysu
Slanina, Bohumil ; Perla, Jan (oponent) ; Švaříčková, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje analýzu a návrh části železobetonové rámové konstrukce. Výpočet vnitřních sil byl proveden v programu SCIA Engineer a ověřen ručním výpočtem za použití zjednodušených metod. Statické řešení obsahuje posouzení stropní desky, sloupů a schodiště. Výstupem jsou pak jednotlivé výkresy vyztužení. Práce také obsahuje studii stanovení efektivních šířek u osamělých žeber.
Parkovací dům
Frank, Ivo ; Barnat, Jan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je zpracování řešení hlavní nosné konstrukce parkovacího domu ve městě Olomouc ve stupni dokumentace pro provedení stavby. Sedmipodlažní objekt má půdorysný rozměr cca 57,2m x 37,0m. Výška konstrukce je 19,2m.Zpracovávanou konstrukční variantou je spřažená ocelobetonová podlahová deska.
Řešení stability prutových konstrukcí
Baxant, Radek ; Brdečko, Luděk (oponent) ; Zídek, Rostislav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je posouzení stability štíhlých prutů zejména v ocelových konstrukcích. Před posuzováním prutů v rámových konstrukcích je zjišťován vliv nastavení výpočetního modelu na výsledné hodnoty.Počáteční geometrické imperfekce jsou zkoumány na modelu Eulerova prutu. Na jednoduché rámové konstrukci je zkoumán vliv tuhosti příčle na vzpěrnou délku sloupů. Vzpěrné délky jsou posuzovány oproti hodnotám získaných ze statických tabulek a z výpočetního programu. Na rámové konstrukci je zkoumán vliv počátečního naklonění konstrukce a jeho nahrazení soustavou vnějších sil. Následně je navržena trojkloubová rámová konstrukce s pruty proměnného průřezu, na které je zkoumán vliv nelineárního výpočtu na vnitřní síly. Při celkovém posouzení rámu je zkoumán vliv počtu částí prutu s proměnným průřezem na vzpěrnou délku prutu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.