Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 438 záznamů.  začátekpředchozí413 - 422dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv organizačněprávní formy na hospodaření divadel
Sirotková, Jana ; Nováková, Štěpánka (vedoucí práce) ; Takáčová, Hana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit finanční hospodaření tří typů organizačně právních forem u divadel, a to příspěvkové organizace, obecně prospěšné společnosti a soukromého subjektu. První část je zaměřena teoreticky na obecnou charakteristiku příspěvkových organizací, způsoby financování a problematiku fondů podle nové právní úpravy. Praktická část je zaměřena na samotnou analýzu hospodaření Švandova divadla, Dejvického divadla a Divadla v Celetné, jehož zřizovatelem je společnost Gaspar, s. r. o. Následuje srovnání některých ukazatelů mezi divadly a určení dopadů, které na tyto ukazatele má organizačně právní forma, ve které daná divadla fungují.
Theatre marketing
Hajtol, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Této problematice se věnuji v teoretické části. V praktické části se zabývám konkrétním divadlem Comica Economica, které působí jako studentské amatérské divadlo na VŠE. V této části rozebírám marketingový, a hlavně komunikační mix divadla. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT navrhuji konkrétní kroky, které mají pomoct tomuto divadlu se zviditelnit.
Marketing divadla
Bradová, Michala ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem divadla. Nejdříve se věnuji základním teoretickým poznatkům z dané oblasti, tedy z oblasti divadla a následně jeho marketingového mixu. Poté charakterizuji vybrané divadlo -- Švandovo divadlo na Smíchově. Ze všech získaných informací následně sestavuji marketingový mix divadla. Poté jsou na danou organizaci aplikovány výzkumné nástroje (dotazníkové šetření, SWOT analýza) a na základě toho jsou formulovány vlastní návrhy na změny současného marketingového mixu Švandova divadla na Smíchově.
Marketing divadla
Maršíková, Petra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu divadla. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti marketingu divadla, marketingovému mixu, typologie a financování divadla. Část praktická se zaměřuje na konkrétní amatérský divadelní spolek Comica Economica. Cílem této práce je analyzovat divadelní spolek Comica Economica z hlediska marketingového mixu a na základě této analýzy, provedeného dotazníkového šetření a SWOT analýzy potom formulovat návrhy na zlepšení současného marketingového a komunikačního mixu.
Možnosti dětského divadelního diváka v Praze
Hampl, Stanislav ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou divadel pro děti v hl. m. Praze a jejich diváků. V teoretické části pojednává o historii divadla pro děti na území České republiky, dále rozebírá definice a typologie divadel, mapuje současnou nabídku divadel pro děti v Praze a zabývá se aplikací marketingu na oblast divadel pro děti. V praktické části se na základě dotazníkového šetření analyzují výsledky vlastního průzkumu provedeného mezi diváky -- dospělými osobami doprovázejícími děti -- ve třech pražských divadelních scénách pro děti. Výsledky jsou předvedeny ve formě grafů a komentářů a interpretovány v kontextu současné situace pražských divadel pro děti. Na základě analýzy jsou formulována výstižná doporučení a rady, kterými by se měli řídit manažeři těchto divadel.
Možnosti financování divadel: Případová studie Švandova divadla
Šimková, Veronika ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se věnuje možnostem financování divadel. Její teoretická část popisuje obecně konkrétní možnosti, jak lze financovat divadla v České republice, a to jak z veřejných, tak ze soukromých zdrojů. Dále pojednává o současné divadelní legislativě platné v ČR a zabývá se i divadelní sítí Hlavního města Prahy. Druhá část práce je zpracována formou případové studie, jejímž předmětem je Švandovo divadlo na Smíchově, které je příspěvkovou organizací Hlavního města Prahy. Tato studie je konkrétně zaměřena na financování tohoto divadla a analyzuje všechny dostupné možnosti získávání finančních zdrojů, kterých divadlo využívá. Klade si za cíl posoudit, zda jich využívá efektivně a zhodnotit finanční soběstačnost divadla.
Podpora vybraných pražských divadel z veřejných zdrojů
Vondráčková, Anna ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
V první části se bakalářská práce zabývá možnostmi financování pražských divadel z veřejných zdrojů se zaměřením na aktuální Grantový systém hlavního města Prahy. Popisuje vývoj grantové politiky v posledních cca deseti letech a transformaci příspěvkových organizací divadel na jiné právní formy. Druhá část práce se věnuje konkrétním příkladům financování a hospodaření třech divadel, a to Dejvického divadla, Divadla v Celetné a Divadla Minor. Tato divadla mají různou právní formu a proto i struktura jejich příjmů a míra čerpání podpory z veřejných zdrojů je rozdílná.
Možnosti financování divadel na příkladu vybraných pražských organizací
Maternová, Tereza ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Cílem této práce je představit možné formy provozování divadel a nastínit způsoby jejich financování. Práce nabízí stručný přehled možných zdrojů příjmů divadel rozdělených podle zdrojového subjektu a dále se soustředí na financování ze zdrojů veřejných. Poskytuje výčet grantových příležitostí divadel na území hlavního města Prahy, dotýká se kulturní politiky, multiplikačního efektu dotací do divadel a procesu transformace pražské divadelní sítě započaté v roce 2001. Teoretické poznatky o možnostech financování divadel jsou v druhé části práce prakticky ověřovány na konkrétním případu dvou pražských divadel - Dejvického divadla, o.p.s. a Divadla Na zábradlí, p.o. a na jejich hospodaření v letech 2008 a 2009.
Řízení ekonomických procesů vícesouborového divadla
Koublová, Simona ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Wurm von Sterndorff, Henriette (oponent)
Zvoleným tématem mé bakalářské práce je problematika řízení ekonomických procesů vícesouborového divadla. V úvodní části se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti. Popíši modelově nejběžnější typ organizační struktury vícesouborového divadla v podmínkách České republiky a z popsaného typu odvodím úskalí (slabé stránky) a naopak výhody (silné stránky) provozu vícesouborového divadla. Na úvodní teoretickou část navazuje praktická část, opírající se o základní charakteristiky Divadla F. X. Šaldy v Liberci (dále jen DFXŠ), jako zvoleného subjektu pro praktickou aplikaci teoretických poznatků. Na základě analýzy získaných interních informací a aplikování výzkumných nástrojů, vycházejíc ze zdrojů DFXŠ a konzultací s panem ředitelem MgA Martinem Otavou, případně dalšími odbornými pracovníky DFXŠ a SWOT analýzy, formuluji v závěrečné části práce vlastní návrhy a východiska pro možné zlepšení finanční situace DFXŠ.
Možnosti financování a udržitelnost provozu amatérského divadla na příkladu Divadla Kámen v Praze
Hulec, Oskar ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi financování divadla z veřejných i soukromých zdrojů. Velký důraz je kladen především na Kulturní politiku ČR a hl. m. Prahy a na související grantové programy. Dále jsou rozebrána specifika marketingu v neziskové sféře a podrobně popsán tzv. marketingový mix. Praktickou částí je případová studie Divadla Kámen. Je popsána jeho historie a hlavně ekonomické hospodaření. Na marketingovém mixu je ukázáno, jak a čím divadlo vzbuzuje poptávku. Pomocí tzv. SWOT analýzy je vystižen stav, ve kterém se soubor nachází. Práce došla k závěru, že prakticky není rozdíl mezi financováním amatérských a profesionálních divadel. Co se týče Divadla Kámen, je naznačeno, že se nachází na svém dosavadním vrcholu, kde může ještě dlouho vydržet, ale ze kterého jen velmi obtížně půjde dál.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 438 záznamů.   začátekpředchozí413 - 422dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.