Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém na automatické generování písemných zkoušek
Kapusta, Vlastimil ; Šátek, Václav (oponent) ; Barabas, Maroš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje grafický návrh, použité technologie a implementaci systému na automatické generování písemných zkoušek. Jako implementační jazyk byl použit jazyk Java. Práce se zabývá použitím knihovny Swing pro tvorbu GUI a využitím knihoven Insubstantial a SwingX, které rozšiřují knihovnu Swing. Důležitou částí práce je propojení jazyka Java a sázecího systému LaTeX. Výsledkem je aplikace, která umožňuje vytváření zadání písemných zkoušek. Dále je umožněno ukládání a načítání rozpracovaných zadání a export do formátu tex nebo pdf .
Grafická simulace činnosti konečných automatů
Šrajer, Roman ; Goldefus, Filip (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá teorií převodu regulárního výrazu na konečný automat a zpět. Cílem praktické části je vytvořit webovou aplikaci, která tyto převody zajistí a odsimuluje automat pro vstupní řetězec. Pro převod konečného automatu na regulární výraz je použita algebraická metoda, která spočívá ve vytvoření soustavy rovnic a jejím následném vyřešení. Pro implementaci jsem zvolil jazyk Java a technologie Java Applet a Java Web Start, které umožňují přístup k aplikaci přes webové stránky. Nezbytnou součástí aplikace je možnost pracovat se třemi způsoby reprezentace konečného automatu, možnost ukládát automaty do XML a možnost zcela intuitivně vytvářet vlastní automaty.
Metody stemmingu používané při dolování textu
Adámek, Tomáš ; Chmelař, Petr (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je problematika jednotlivých metod pro dolování z anglických textových dokumentů. Hlavní část této práce se zabývá analýzou metod pro předzpracování textu, konkrétně stemmingem. Jsou zde rozebrány jednotlivé algoritmy stemmingu (Lovinsův, Porterův a Paice/Husk), které z jednotlivých slov textového dokumentu získávají jejich základní tvar (kořen), za použití speciálních lexikografických pravidel anglického jazyka. Tyto kořeny slov jsou následně uloženy do strukturované podoby pro další zpracování. Další část práce se zabývá návrhem aplikace, která tyto algoritmy využívá pro svoji činnost. Aplikace je postavena na platformě Java s využitím grafické knihovny Swing a architektury MVC. Další kapitola popisuje implementaci navržené aplikace a stemovacích algoritmů v jazyce Java. Poslední kapitola je zaměřena na experimenty s jednotlivými algoritmy a jejich srovnání z hlediska vlivu na výsledky klasifikace textu.
Design prvků dětského hřiště
Slováková, Eliška ; Paliatka, Peter (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
V diplomové práci se zabývám designem hracích prvků dětského hřiště. Práce obsahuje také rozbor a analýzu daného tématu. Navrhla jsem několik variant řešení, ze kterých jsem si vybrala tu nejvhodnější. Ta je rozpracovaná po stránce technické, designérské a ergonomické. Navržené prvky splňují současné bezpečnostní normy.
Metody segmentace biomedicínských obrazových signálů v Javě
Románek, Jakub ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se skládá ze dvou hlavních částí, části teoretické a realizační. V teoretické části jsou popsány jednotlivé segmentační metody. Zejména jde o metodu Level Set. V realizační části bylo za úkol vytvořit java modul pro segmentaci biomedicínských obrazů pomocí metody Level set. Práce řeší ukázku jednoduchého Gui pro ukázku dosažených výsledků.
JavaFX2 a Swing
Čapek, Ondřej ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Bakalářská práce se zabývá především knihovnou JavaFX2 a jejími novinkami. Cílem je seznámit čtenáře s širšími možnostmi a pomoci mu tak při přechodu ze Swingu do JavaFX2. V práci jsou rozebrány přínosy JavaFX2, což je doprovázeno ukázkami zdrojových kódů pro názornost. Součástí je také aplikace, ukazující rozdíly mezi Swingem a JavaFX2 jak z grafického hlediska, tak také zobrazením zdrojového kódu. Většina informací obsažených v této práci je také na stránkách http://www.javafx2-swing.cz/, které slouží jako průvodce knihovnou JavaFX2 a kde je možné stáhnout zmíněnou aplikaci. Práce je zahájena vysvětlením platformy JavaFX. Dále jsou uvedeny přínosy JavaFX2, jež obohatily programování v Javě. Následuje kapitola se základními prvky knihovny JavaFX2. Nakonec jsou popsány grafické novinky včetně 3D zobrazení. Práce je zakončena rozdíly mezi komponentami Swingu a JavaFX2 a spoluprací těchto dvou prostředí.
Vývoj desktopových aplikací v jazyce Java s bohatým grafickým uživatelským rozhraním.
BÁLEK, Petr
Práce se snaží ukázat na pokročilých příkladech možnosti, které nabízejí již standardně dodávané balíčky Javy, kde největší důraz je kladen na balíčky javax.swing a java.awt. V práci jsou samozřejmě vytvořeny a uvedeny ukázkové příklady, které jsou vybudovány na výše uvedených balíčcích. Okruhy, kterých se práce týká jsou například animace, efekty statické a dynamické, konvoluční filtry, přechody, alfa kompozice a jiná další témata.
Taneční orchestr Metroklub
ŠULISTOVÁ, Hana
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První se zabývá vývojem české moderní populární hudby a jazzu od 40. let 20. století do současnosti, se zaměřením na swingovou hudbu. Druhá část je věnována Tanečnímu orchestru Metroklub, jeho historii a vývoji od druhé světové války do současnosti. Zaměřuje se na jeho proměny pod vlivem politického vývoje, jeho repertoár, veřejnou činnost i jednotlivé členy souboru.
Srovnání vývoje grafického uživatelského rozhraní ve Swingu a ve wxWidgets
Hrubý, Jan ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kureš, Richard (oponent)
V této bakalářské práci se zabývám porovnáním dvou populárních programových knihoven pro tvorbu grafického uživatelského rozhraní. První je Swing za použití jazyka Java a druhou je wxWidgets za použití C++. Cílem mé práce je především objektivní srovnání silných a slabých stránek těchto knihoven se zaměřením na faktory jako je rychlost vývoje, přenositelnost mezi různými platformami, rychlost uživatelského rozhraní, snadnost internacionalizace, vývoj nových komponent a tvorba distribuce programu. Toto srovnání může usnadnit volbu knihovny pro konkrétní projekt a díky použití jednoduchých praktických příkladů je možné snáze porozumnět a osvojit si mechanismy, které tyto toolkity používají. Práce je rozdělena na část o Swingu a o wxWidgets. V každé z těchto částí nejprve nastíním způsob, jakým se daná knihovna používá, ukážu implementaci jednoduché aplikace a tvorbu vlastních komponent uživatelského rozhraní. V závěru práce pak provedu přehledné srovnaní obou knihoven podle stanovených kritérií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.