Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh asfaltových směsí typu SAL určených pro opravu cementobetonových krytů
Vlk, Radomír ; Hegr, Zdeněk (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem a použitím asfaltové vrstvy se zvýšenou odolností proti šíření trhlin SAL a porovnání vrstev SAL s různými druhy pojiv. V první teoretické části se diplomová práce zaměřuje na obecnou problematiku vrstvy SAL, v druhé části se věnuje jejím zkouškám.
Nové směry provádění hydroizolací dopravních podzemních staveb
Čech, Tomáš ; Čížek, Luboš (oponent) ; Šťastník, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku provádění hydroizolací podzemních staveb pomocí LLDPE membrány zavěšené na kotvy. Tento způsob má v budoucnu nahradit ve Skandinávii hojně využívaný hydroizolační systém extrudovanou polyethylenovou pěnou. Tato metoda výstavby a hydroizolace tunelů je porovnána s metodou NRTM, často využívanou ve střední Evropě. Diplomová práce obsahuje popis montáže hydroizolačního systému, zejména materiálů, příslušenství, přístrojů ke svařování a pomocného zařízení k montáži. Těžištěm práce je ověření spolehlivosti jednotlivých druhů svarů a posouzení hydroizolačního systému z hlediska náročnosti provádění a ekologické náročnosti.
Inovativní asfaltové směsi pro netuhé vozovky s použitím R-materiálu
Horáček, Daniel ; Poulík, Zdeněk (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh a výrobu dvou inovativních asfaltových směsí typu VMT 22 do podkladních vrstev vozovky. Nově vyrobené směsi obsahují modifikovaná pojiva, jako jsou polymerem modifikované asfaltové pojivo PMB a asfaltové pojivo modifikované pryžovým granulátem CRMB. Teoretická část diplomové práce popisuje dosavadní stav používání R-materiálu do podkladních vrstev vozovek. Dále jsou zde popsány druhy asfaltových směsí do podkladních vrstev, používaných v ČR a v zahraničí. Závěr teoretické části se věnuje popisu R-materiálu, jeho skládkování a zpracování v míchacím centru za horka. Praktická část popisuje návrh a výrobu dvou nových asfaltových směsí typu VMT 22, do kterých je dávkováno 25 % R-materiálu za studena bez přidání jakýchkoliv oživovacích přísad. Tyto asfaltové směsi jsou poté podrobeny funkčním zkouškám (stanovení tuhosti, stanovení odolnosti vůči únavě, stanovení odolnosti vůči účinkům mrazu). Výsledky funkčních zkoušek jsou porovnány s funkčními požadavky v českém předpise TP 151. V závěru diplomové práce je pomocí programu LayEps ověřeno, že vhodným návrhem asfaltové směsi lze výrazně prodloužit životnost vozovky.
Porovnání švédského a amerického konceptu návrhu směsí s CRmB
Puda, Adam ; Frýbort, David (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá porovnáním dvou návrhových konceptů pro výrobu asfaltových směsí s použitím pojiva modifikovaného pryžovým granulátem. Návrhové koncepty pocházejí ze Švédska a USA. V teoretické části jsou stanoveny parametry pro návrhy směsí a zkoušky stanovující jejich charakteristiku. V praktické části jsou zkušební tělesa, vyrobená z navržených směsí, podrobena funkčním zkouškám, jejich cílem je simulovat účinky klimatických a dopravních zatížení. Porovnání zjištěných parametrů bude provedeno v matematických modelech používaných v programu LayEps.
Vlastnosti zpětně získaných asfaltových pojiv ze směsí s R-materiálem
Mucha, Ondřej ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je problematika asfaltových směsí s R-materiálem. V teoretické části práce je popsán samotný R-materiál, jak se získává, jaké jsou požadavky dle aktuálně platných norem, samotná výroba asfaltové směsi s R-materiálem, jednotlivé možnosti oživení zestárlého pojiva, použité materiály a jednotlivé zkušební metody. V praktické části jsou na vzorcích vyextrahovaného pojiva stanoveny vybrané empirické a funkční parametry pojiv. Tato část práce se zabývá vyhodnocením a porovnáním výsledků vlastností zpětně získaných asfaltových pojiv z asfaltových směsí, u nich bylo při jejich výrobě zestárlé asfaltové pojivo oživováno různými metodami.
Modifikovaná asfaltová pojiva
Venclíková, Michaela ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci bude věnována pozornost modifikaci asfaltových pojiv. Laboratorně bude připravena sada modifikovaných asfaltových pojiv s různým stupněm modifikace. Na těchto vzorcích budou následně prováděny základní empirické zkoušky a funkční zkouška DSR. Cílem práce je najít optimální zdroj nemodifikovaného silničního asfaltu pro modifikaci.
Komunikace pro cyklisty ve Vnorovech
Komoň, Richard ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout řešení cyklistické dopravy v obci Vnorovy a její napojení na stávající cyklotrasu. Jedná se o společnou komunikaci pro cyklisty, chodce a hospodářské stroje. Komunikace je vedena převážně na parcelách ve vlastnictví obce. Výjimkou je sjezd na jedno pole, který se nachází na parcelách ve vlastnictví soukromých majitelů. Po dohodě se starostou obce Vnorovy se navržená trasa bude v blízké době realizovat.
Hodnocení vlastností asfaltového pojiva z odpadních materiálů obsahujících asfalt
Košťálová, Aneta ; Hegr, Zdeněk (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním vlastností dvou druhů asfaltových pojiv získaných z odpadních materiálů. V teoretické části jsou přiblíženy vlastnosti asfaltových hydroizolačních pásů a asfaltových šindelů. V následující praktické části jsou popsány a následně provedeny zkoušky asfaltových pojiv na jednotlivých vzorcích. Jedná se o zkoušky stanovení penetrace jehlou, bodu měknutí metodou kroužek a kulička, vratné duktility a reologických vlastností pomocí DSR. V závěru jsou výsledky vyhodnoceny, shrnuty a porovnány mezi sebou navzájem.
Vliv použití rozptýlených vláken na vlastnosti asfaltových směsí
Provazník, Petr ; Bohuš, Štěpán (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem použití rozptýlených skelných vláken v asfaltových směsích. V teoretické části jsou popsány obecné vlastnosti skelných vláken, jejich výroba a využití. Dále je zde popsána problematika rozptýlených vláken, která se v současné době používají jako aditivum v asfaltové směsi. Praktická část se zaobírá chováním asfaltové směsi, jenž obsahuje rozptýlená skelná vlákna. Z tohoto důvodu bylo vyrobeno několik zkušebních sad s různým dávkováním skelných vláken. Jednotlivé vlastnosti těchto zkušebních sad byly následně srovnány s referenční směsí bez vláken. Byla posouzena zpracovatelnost skelných vláken do asfaltové směsi a následně byly provedeny vybrané laboratorní zkoušky vyrobené asfaltové směsi, a to: odolnost vůči vodě (ITSR), tuhost, odolnost proti trvalým deformacím a odolnost vůči únavě.
Hrubozrnné asfaltové směsi
Rimel, Jindřich ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
V diplomové práci jsou zkoumány vlastnosti hrubozrnných asfaltových směsí ACP 32, které jsou porovnány s vlastnostmi směsí ACP 22. Teoretická část se zabývá složením asfaltových směsí, jejich výrobou, přepravou a pokládkou. Také jsou zde uvedeny zkušenosti s použitím hrubozrnných asfaltových směsí ve světe. Praktická část se věnuje návrhu směsí, výrobou a provádění zkoušek pro posouzení jejich vlastností. Pro srovnání vlastností byly vybrány zkoušky pojíždění kolem, TSRST a tuhost dvoubodovou zkouškou ohybem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.